Що я там мав зробити? Хм, почекайте. Я десь це записав. Куди ж я засунув цей листочок. Знову втратив? Ясно, ну нічого нового. Зараз згадаю. І … Забув. І що тепер робити?
Не знаємо як ви, але з цією проблемою стикається мало не кожна друга людина, що працює зі створенням контенту в інтернеті. Ідеї можуть приходити спонтанно, іноді вони стосуються однієї теми і оформлювати поспіль записи однієї тематики буде не зовсім правильно: головне – утримувати аудиторію, уникаючи довгі перерви і повтори. Щоб назавжди усунути ці негаразди і створити якісний і продуманий графік постинга, потрібно формувати контент-календар або контент-план.
З чого почати?
При розробці контент-календаря можна скористатися документами Google або Excel-таблицями – це зручні ресурси, які завжди доступні, не вимагають вивчення і можуть бути під рукою в будь-який момент.
Взагалі Google Excel таблиці мають безліч шаблонів, заздалегідь створених для тих чи інших цілей. Хочете створити не тільки календар для створення контенту – вибирайте варіант оформлення і створюйте зручні таблиці. І це безкоштовно. Якщо не подобається те, що пропонує для вас Google – створіть таблицю під себе.

Організовуйте календар, орієнтуючись на святкові дні, пов’язані з місяцем публікації – це допомагає урізноманітнити матеріал, а також отримати безкоштовний трафік завдяки актуальності створеної теми, і привести відвідувачів через пошукові запити, що стосуються не тільки вашої сфери діяльності.
Створюємо календар
З досвіду можемо порадити дотримуватися цих простих, але вкрай ефективних пунктів:
- Перш за все – це ідеї, які відображають ваш бренд. Не бійтеся експериментувати, придумувати щось нове і оригінальне. Шаблонність відходить на другий план, зруйнувати стіну між вами і відвідувачем буде хорошим рішенням;
- Створіть план – чим більш завбачливим він буде, тим чіткіша картина подальших публікацій;
- Користуйтеся кольоровим маркуванням, відображаючи різні публікації: блоги, відео, соціальні мережі, інструкції, подкасти. Це допоможе зрозуміти, що переважає в стрічці і надалі дотримуватися балансу;
- Орієнтуйтесь на значущі події і свята, так ви додаєте креативу і піднімете актуальні теми.
Онлайн-інструменти для контролю і управління
Інструменти онлайну-управління – відмінний спосіб, щоб бути в курсі всього медіа навколо сайту. Якщо у вас велика команда і контент є ключовим фактором, тоді розгляньте можливість інвестування в онлайн-платформу.
- Hootsuite — один из самых долговечных продуктов из сферы инструментов для управления соц.медиа на рынке, который предлагает огромное множество полезного функционала. Существует как бесплатный, так и платные тарифные планы. Управляйте постами в Instagram, Facebook, Twitter, YouTube и LinkedIn, следите за аналитикой, трафиком и делайте групповые задачи.
- Coschedule – инструмент, очень схожий с предыдущим, но кроме этого, он интегрируется в WordPress, благодаря одноименному плагину. Составляйте расписание отдельным группам, мониторьте публикации и фидбэк к ним.
- Airtable – удобный организатор, который сочетает в себе широкий табличный функционал, схожий на базу данных, но при этом очень простое управления с продуманным интерфейсом. Работайте самостоятельно или с командой, комментируйте, отмечайте пользователей в своих задачах – вся информация хранится в облаке.
Це було лише три з десятка інших онлайн-планувальників, але ці особливо користуються широкою популярністю, поєднуючи в собі доступність, функціонал і простоту.
Контент-календарі – відмінний спосіб проявити креативність при плануванні контенту. Ключем до успіху є гнучкість і узгодженість матеріалу, це допоможе покращити імідж свого бренду, привернути увагу і знайти нових відвідувачів. Чи плануєте ви пости на тиждень або на найближчі півроку – така штука завжди повинна бути під рукою. Ну не записувати же все на дошках, та в блокнотах, ага?