Заробіток на сайті за допомогою партнерських програм
Щоденний приріст кількості сайтів в інтернеті вже далеко перевищив 1,5 мільйона за добу. У той же час більшість таких сайтів створюють веб-мастери з метою отримання доходу від свого головного проекта. Звичайно, новачків в сайтобудування така думка відвідує не відразу, адже вони ще не освоїлися в цьому середовищі. Сьогодні ми хотіли б розповісти про найпопулярніший спосіб монетизації трафіку на заході і вже щільно увійшов на ринок СНД – про партнерський маркетинг. Буде корисно як починаючим, так і вебмастерам з досвідом.
Що таке цей ваш «партнерський маркетинг»?
Ключова відмінність партнерського маркетингу від відомого Google Adsense або будь-який інший рекламної мережі полягає в тому, що в першому випадку ви отримуєте прибуток за розміщення партнерських посилань на своєму сайті в будь-якій зручній формі (вбудувати в статтю, розмістити банер, додати посиланням в меню і т. д.) і з кожного користувача, який перейшов за посиланням і оформив замовлення. Гроші нараховуються у вигляді відсотка від суми замовлення, ця модель роботи називається CPA (Cost Per Action). Що ж стосується другого випадку: необхідно розмістити код в якомусь місці на сайті, де транслюватиметься контент у вигляді банерів або тексту в хаотичному порядку від рекламодавців цих мереж, а дохід отримуєте за кожен здійснений перехід CPC (Cost Per Click) або показ реклами CPM (Cost Per Thousand).
Як працює партнерський маркетинг, можна приклад?
Давайте уявимо, що є сайт-оглядач гаджетів і аксесуарів, де регулярно публікуються матеріали про новинки в галузі техніки. Контент корисний, його люблять читати відвідувачі сайту. У момент прочитання багато хто задається питанням «Де купити це чудо?» І дочитавши статтю, залишають ресурс, заглиблюються в мережу в пошуках магазину з товаром. Звичайно, можливо таке, що в статті були посилання на місце, де купити товар – читач пішов по посиланню, купив і потім віддячив сайт-оглядач у вигляді коментаря до статті …
Підсумок: контент написаний, читач задоволений новою покупкою і … все.
Заждіть, а де тут про дохід? Як же на цій win – win моделі заробити? Адже це додатково мотивує писати контент частіше і робити більше оглядів. Як? Дуже просто! За допомогою партнерської мережі. Розглянемо, наприклад, партнерську мережу SellAction .
- Знаходимо серед 250 партнерів магазин, де є товар з огляду в статті. Припустимо, зупинилися на партнерській програмі від Rozetka.ua.
- Проходимо реєстрацію на сайті партнерської мережі, додаємо свій сайт в «майданчик», очікуємо деякий час модерацію. Слідом відправляємо запит на підключення до партнерської програми Rozetka і чекаємо, поки представник магазину розгляне майданчик, якщо магазин бачить перспективи у співпраці – сайт підключать, якщо будуть додаткові питання – зв’яжуться і уточнять все.
Таким чином ми все зробили, останній етап – взяти посилання з магазину на товар і створити з нею партнерську посилання (ред. Deeplink) в інтерфейсі партнерської мережі. Після чого розмістити те, що вийшло гіперпосиланням в тексті статті з приставкою «купити», за типом «Купити смартфон Samsung Galaxy S10» і чекати, поки читачі здійснять перехід і зроблять покупку.
Вже перші читачі, які клікнули за посиланням в статті, будуть відображені у «Статистиці» -– там же буде вся інформація по замовленнях, сумам покупок і винагороди, яку можна потенційно отримати з цього дії. До речі, буде корисно знати, що покупець після переходу за посиланням може зробити замовлення не відразу, а протягом 30 днів і з великою ймовірністю комісія за це замовлення буде належати власнику сайту, побачити це можна буде в тій же статистиці.
Я можу одночасно розміщувати Adsense і посилання від партнерської мережі?
Звичайно! Один спосіб монетизації іншому не заважає. Можна підключати різні рекламні мережі і паралельно заробляти за допомогою партнерських програм від магазинів. Таким чином дохід виходить набагато вище. Читач статті – це вузька цільова аудиторія, якій цікавий конкретний товар, звідси і висока конверсія в замовлення. Наприклад, з Samsung Galaxy S10 кожна пасивна продаж принесе вам близько 750-1000 грн, а щоб заробити такі гроші в інших мережах, потрібно мінімум 500-1100 переходів по банерах.
P.S. У даній статті як приклад ми привели партнерську мережу SellAction з огляду на те, що деякі наші партнери користуються їй досить тривалий час. Рекомендуємо в разі будь-якої «незрозумілою» ситуації в подальших діях, необхідно звертатися до менеджерів мережі.
Можливо, вас зацікавить
Згідно з результатами дослідження PwC, 45 % генеральних директорів у світі вважають, що їхня компанія...
Хостинг – це послуга надання місця на віддалених серверах для зберігання різної інформації, як-от...
У сучасну цифрову еру присутність компанії в інтернеті допомагає бути їй більш відомою і...
Наш телеграм
з важливими анонсами, розіграшами й мемами
Приєднатися