Даруємо 10 шоперів

в нашому Telegram

Приєднатись

Життєхитрики, як отримати хелп від підтримки HostPro максимально швидко

post thumbnail

Навіть якщо ви ніц не запамʼятаєте, знайте: ми все одно готові вам допомогти, коли б ви до нас не звернулися, в новорічну ніч чи о третій ночі в неділю, у тікетах, чаті, Telegram-боті чи телефоном. Ціла команда сапортів працює 24/7/365. Вийняток – високосний рік, тоді ми доступні 24/7/366. 

Та раптом у вас знайдеться три вільні хвилинки, то ми були б несамовито раді, якби ви почитали цей гайд з комунікації з нашою техпідтимкою. Упевнені, він лише зробить вибудовану більш ніж 20 роками співпрацю більш комфортною та ефективною.

Ні, ми не плачемо, просто зворушливі відгуки в око потрапили:)

Де ви можете отримати технічну консультацію

Ми повсякчас розширюємо канали звʼязку з нашою технічною підтримкою. Тож уже сьогодні ви зможете отримати оперативну допомогу, якщо звʼяжетеся з нами:

  1. Прямо через Особистий кабінет (розділ “Тікети”).
  2. З контактного email на пошту [email protected]
  3. Через онлайн-чат на сайті (у правому нижньому кутку)
  4. З головного меню на сайті (розділ “Підтримка” ⇒ “Написати в підтримку”) чи сторінки “Контакти”
  5. За телефонами: +38 (067) 823-83-81, +38 (044) 585-77-96, +38 (093) 170-72-81
  6. У месенджерах соцільних мереж Instagram та Facebook
  7. У Telegram-боті – https://t.me/HostProbot 

Життєхитрики, як отримати допомогу від підтримки максимально швидко

Перше. Виникла проблема? Звертайтеся одразу. Усі ми дуже любимо тягнути котика за хвостика в надії, що щось от-от запрацює. Та нехай ви ліпше “марно потурбуєте” одного нашого сапорта, ніж потім будемо рятувати ваш сайт усім селом. 

Друге. Ми зможемо легко вас ідентифікувати та зрозуміти, що ніхто з шахраїв не видає себе за вас, якщо ви створите письмовий запит прямо з Особистого кабінету (Розділ “Тікети” на головній ⇒ “Відкрити тікет”). 

Звернутись до підтримки HostPro | Блог Hostpro

Тікети підтримки | Блог HostPro

Або ж напишете нам з контактної поштової скриньки (це та, на яку зареєстровано ваш акаунт) на [email protected]

Важливо! При запиті зі сторонньої поштової скриньки, у чаті на сайті чи по телефону ідентифікувати вас як клієнта ми зможемо лише, якщо ви надасте PIN-код підтримки. Знайти його можна знов-таки на головній Особистого кабінету.

PIN-код підтримки HostPro | Блог Hostpro

Третє. Щоб заощадити час на вирішення проблеми, будь ласка, допоможіть нам зрозуміти, про яку саме послугу ви говорите, адже їх може бути кілька. Вкажіть домен чи IP-адресу відповідного сервера чи сайту. Якщо ви можете надати посилання, де видно проблему, будемо раді. 

Четверте. Ми любимо деталі. Тож намагайтеся описати проблему з усіма подробицями. Так, вам довше друкувати чи говорити, але в кінцевому підсумку це скоротить час на вирішення питання з нашого боку. Адже нам уже не потрібно буде ставити десятки уточнювальних запитань. 

Наприклад, якщо проблема з поштовим клієнтом, зазначте параметри, які використовуєте для підключення. 

Якщо потрібно отримати бекап, змінити пароль чи дані про власника послуги, будь ласка, пишіть з мейлу, на який зареєстровано акаунт. Задля збереження конфіденційних даних клієнтів ми не маємо права виконувати зазначені вище дії при запитах з телефону чи онлайн-чату.

Пʼяте. На цьому кроці ми з вами радіємо, що ситуація вирішилась швидко й ефективно. І ще – ми будемо дуже вдячні, якщо ви залишите відгук про свій досвід співпраці із нами на нашій сторінці HostPro.ua (Фейсбук), у Google My Business або рейтингах хостерів, наприклад: Хостинги України Топ-10, MyHostExpert, Hostingi.net.ua, Website Planet чи інших.

Що робити, якщо я не власник послуги?

Підтримка HostPro | Блог HostPro

Якщо ви ще не наш клієнт, але плануєте ним стати, ми з радістю проконсультуємо вас щодо вибору тарифу Хостингу, VPS чи виділеного сервера.  

Та бувають ситуації, коли послуга зареєстрована на розробника сайту, а звертається до нас власник бізнесу, чи навпаки. У такому випадку власником сайту фактично є той, на кого в нас зареєстровано акаунт. Якщо треба вирішити питання не загального, а технічного характеру, і ви не маєте доступу до кабінету, будь ласка, попередньо отримайте пін-код підтримки у власника послуги.

Так і ви, і ми будемо захищені від змін у конфігурації ваших послуг за запитом особи, яку ви не наділяли відповідними повноваженнями.

У разі питань юридичного характеру, наприклад, переоформлення послуги на іншу людину, будь ласка, пишіть одразу на [email protected]. Це адреса нашого Відділу, який займається вирішенням подібних ситуацій відповідно до усталеного регламенту. 

Як довго чекати на відповідь техпідтримки?

Підтримка HostPro | Блог HostPro

Загалом ми можемо відповісти вам і за 1 хвилину. Однак ліпше орієнтуватися на середній час відповіді на перший запит, який в HostPro складає 10 хв. Звісно, те, як довго ми відповідаємо на ваше звернення, залежить від кількості усіх тікетів. Якщо питання вкрай термінове, не соромтеся й зателефонуйте нам для уточнення статусу обробки вашого запиту.

На завершення

Ми як ніхто зацікавлені в тому, щоб ваші сайти працювали як треба. Але якщо станеться так, що вам потрібна буде консультація або допомога із налаштуваннями, міграцією сайту, встановленням панелі управління, SSL-сертифікату чи будь-якими іншими технічними завданнями, знайте, ціла команда support-фахівців поруч, щоб простягнути руку й мізки допомоги :)

Telegram Hostpro

Наш телеграм

з важливими анонсами, розіграшами й мемами

Приєднатися

Можливо, вас зацікавить

Як скоротити посилання безкоштовно. Топ 5 сервісів альтернатив Bitly
Як скоротити посилання безкоштовно. Топ 5 сервісів альтернатив Bitly

Поділитися посиланням в робочому чаті, закинути лінк на сайт в рекламу, соцмережі чи SMS....

100 статистичних фактів про IT
100 статистичних фактів про IT

Хочете дізнатися сотню цікавих фактів про IT? Як добре, що ми здибалися :)  Гадаємо,...

10 розширень Google, від яких ви будете в захваті
10 розширень Google, від яких ви будете в захваті

Сьогодні порадимо IT-спільноті HostPro 10 топових розширень Google для оптимізації роботи. Ви будете здивовані,...