Даруємо 10 шоперів

в нашому Telegram

Приєднатись

Інструменти для моніторингу згадок про бренд

post thumbnail

Людині природньо орієнтуватися на досвід інших під час вибору певного товару чи послуги. За статистикою Global Newswire, 95% покупців/клієнтів читають огляди в Інтернеті, перш ніж придбати продукт, а 58% цих покупців ще й готові платити більше за продукти, які мають хороші відгуки (дані 2023 року). 

Безкоштовні сервіси моніторингу згадок | Блог HostPro

Тож не дивно, що хороші згадки підвищують лояльність до бренду, створюють конкурентну перевагу на ринку і що найголовніше – стимулюють продажі. Але як щодо ось такої статистики:   

  • один незадоволений клієнт зазвичай розповідає про це 9-15 іншим людям;
  • 86% опитуваних визнають, що саме негативні відгуки змусили їх НЕ купувати продукти певного бренду;
  • щоб виправити шкоду, яку завдає один негативний відгук в Інтернеті, бізнес повинен залучити близько 40 позитивних відгуків

Робота з негативом – це не лише про тренінг внутрішніх чакр, це про те, як вчасно виявляти прогалини свого бізнесу, виходити з конфліктних ситуацій, рятувати репутацію бренду, а іноді – й саме його існування. 

Відстеження згадок є однією з надважливих складників маркетингової та PR-стратегії, з його допомогою, ви як власник/керівник бізнесу: 

  • краще розумієте потреби клієнта/покупця  
  • знаходите інсайти та конкурентні переваги 
  • розумно ведете кризові комунікації – від ситуативного хейту в соцмережах до цілеспрямованої кампанії конкурентів  
  • працюєте з інфлюєнсерами
  • знаєте, як працює ваш персонал, і що потрібно виправити в його роботі
  • отримуєте фору над конкурентами, адже їхній незадоволений клієнт = потенційний ваш клієнт 
  • можете виявити брак певної інформації на сайті, а отже – інфоприводи для створення корисного контенту.  

Ми перевірили спеціальні сервіси, які допоможуть вам провести моніторинг згадок бренду в соцмережах та Інтернеті загалом. І от до яких висновків ми дійшли.

Безкоштовних рішень не так багато і видають вони зазвичай досить поверхневі результати, однак для невеличкої компанії, штат якої вкладається в комунікації, цього буде цілком достатньо. Інша річ – потужні гравці на ринку. Для великих компаній, які без проблем вкладають бюджети в PR чи навіть розробку стратегії кризових комунікацій, краще обирати платні сервіси, а ще ліпше – кілька, які дають можливість на місці аналізувати тональність і тенденції.   

Безкоштовні сервіси моніторингу згадок

Google Alerts 

Безкоштовні сервіси моніторингу згадок | Блог HostPro

Безкоштовний сервіс, який визначає згадки за ключами (це може бути компанія, продукт чи просто людина) та надсилає сповіщення на пошту при наступних згадках у мережі (частоту відправок можна налаштувати).

Користуватися Google Alerts можна безкоштовно і без реєстрації – достатньо просто вказати назву компанії та налаштувати фільтри (за мовою та країною) хоча й результати приблизні, якщо порівнювати з платними альтернативами. 

Для моніторингу соціальних мереж сервіс не підійде.

Посилання: https://www.google.com.ua/alerts 

Переваги Google Alerts: 

  • безкоштовний
  • налаштування інтуїтивно зрозуміле 
  • можна звузити пошук за допомогою фільтрів 
  • можна використовувати для моніторингу репутації конкурентів 

Недоліки Google Alerts:

  • відстежує лише ті сайти, як індексуються в Google, і яким він більше всього довіряє
  • не надає аналітичних даних про тональність, охоплення публікації та авторитет ресурсу 
  • для моніторингу соціальних мереж не підійде 
  • доки публікація буде відстежена сервісом, може минути 1-3 дні

MyNews bot

Безкоштовні сервіси моніторингу згадок | Блог HostPro

Безкоштовний бот в Telegram (від LOOQME), який буде надсилати алерти згадок про ваш бренд щойно вони зʼявляться в онлайн ЗМІ [в режимі реального часу]. Моніторить бот 38000 ресурсів. Налаштування доволі просте – ви можете обрати тему (а саме 3 в безкоштовній версії) та частоту надходження сповіщень (але вже на платних тарифах).   

Посилання: https://t.me/looqmebot 

Переваги MyNews bot: 

  • безкоштовний 
  • кількість згадок необмежена 
  • перевіряє (за даними самого бота) 38000 ресурсів
  • можна відстежувати, хто що каже про конкурентів
  • є можливість налаштувати регіон 
  • доступна аналітика, зокрема охоплення публікації

Недоліки MyNews bot: 

  • не враховує одруківки в назві бренду (на free-версії) 
  • не моніторить форуми, блоги, сайти з відгуками 

MediaMonitoringBot

Безкоштовні сервіси моніторингу згадок | Блог HostPro

Бот оперативного моніторингу згадувань у топ 250+ ЗМІ України. Якщо ваша компанія локалізується виключно в Україні, інструмент підійде. Є навіть підтримка, але на платному тарифі. 

На жаль, MediaMonitoringBot не видасть вам список згадувань, які відбулися до моменту реєстрації в чат-боті. Тому цей інструмент моніторингу – суто для опрацювання актуальної ситуації.

Посилання: https://t.me/MediaMonitoringBot

Переваги MediaMonitoringBot: 

  • базовий функціонал безкоштовний 
  • онлайн-моніторинг 24×7
  • 99% повнота відслідковування
  • наявні стоп-слова
  • миттєве сповіщення (до 5 хвилин)
  • є звіти

Недоліки MediaMonitoringBot: 

  • не відслідковує соцмережі
  • на безкоштовному тарифі є реклама й, звісно, жорсткі обмеження

Платні сервіси моніторингу згадок

YouScan 

Безкоштовні сервіси моніторингу згадок | Блог HostPro

Один з найбільш популярних інструментів на базі штучного інтелекту, створений в Україні. Дозволяє відстежувати згадки про ваш бренд та бренд конкурентів у соціальних медіа. При налаштуванні можна обрати мову, країни, типи джерел: соціальні мережі, месенджери, ЗМІ, блоги, форуми та відгуки й тип публікацій: пости, коментарі, репости, доповнені пости. 

Сервіс платний, але можна отримати демо-версію. Менеджери зі мною звʼязалися доволі швидко – вже на наступний день подання заявки. Вас запитають, для яких саме завдань ви плануєте використовувати сервіс, щоб налаштувати кабінет безпосередньо під ваші потреби.

Клієнти: Samsung, Coca-Cola, Danone, Unicef

Посилання: https://youscan.io/ 

Переваги YouScan:

  • один з лідерів індустрії моніторингу
  • можна обрати одразу кілька тем
  • авоматично визначає тональність постів 
  • дозволяє визначити тригери згадок
  • аналізує не лише текст, але й зображення
  • є можливість додати стоп-слова, якщо помітите нерелевантні згадування
  • можна призначати згадки колегам та ділитися ними
  • експорт статитики 

Недоліки YouScan: 

  • вартість тарифів досить висока – від $299/міс, але загалом визначається індивідуально і відповідно до того, скільки обʼєктів та показників ви хочете моніторити 
  • реєстрація відбувається після попередньої комунікації з менеджером

LOOQME

Безкоштовні сервіси моніторингу згадок | Блог HostPro

Теж досить хороша система українського походження, за допомогою якої ви зможете побачити будь-які згадування вашого бренду в соціальних мережах, усіх видах ЗМІ (і не лише тими, в яких є PDF-версії), включно з телебаченням та офлайн-виданнями, закритими спільнотами, блогами, форумами й сайтами-рейтингами. І звісно, оцінити тренди, бенчмарки та конкурентів. 

Сервіс досить оперативний – сповіщення приходять вже за 5-10 хвилин після виходу новини, що значно швидше за безкоштовний Google Alerts, наприклад. Якщо публікація негативна, це дозволить швидко відреагувати та уникнути кризової ситуації. До того ж, вчасне реагування й опрацювання негативу створює в мережі так звану спільноту “адвокатів бренду” – людей, які бачать, що бренд працює як з хорошими, так і з негативними відгуками, і через те мають підвищену лояльність до нього.

Безкоштовне демо 7 днів видається також після комунікації з менеджером та налаштування вашого клієнтського кабінету експертами LOOQME. На тесті можна промоніторити 2 бренди. Це можете бути, наприклад, ви і ще один конкурент. Дані для доступу надсилають протягом 48 годин.

Клієнти: McDonald’s, Carlsberg, Фокстрот

Посилання: https://uk.looqme.io/ 

Переваги LOOQME

  • оперативно видає сповіщення про згадки (5-10 хв)
  • покриває моніторинг не лише онлайн, але й офлайн-джерел 
  • надає аналітичні звіти, кореляції у вигляді інтерактивних графіків
  • визначає охоплення публікації, кількість повторів в інших медіа
  • вміє ідентифікувати варіанти написання
  • дозволяє експорт даних
  • постійно вдосконалює UX

Недоліки LOOQME: 

  • вартість вираховується індивідуально – від 9500 грн/міс. При річній передоплаті діє знижка 17%
  • деякі функції обмежені на певних тарифах 

BuzzSumo

Безкоштовні сервіси моніторингу згадок | Блог HostPro

Це комплексний маркетинговий інструмент, за допомогою якого ви зможете знаходити найбільш ефективні ключові слова, генерувати ідеї для контенту й сам контент, відстежувати його ефективність, знаходити інфлюєнсерів, і звісно –  моніторити згадки про бренд.   

Клієнти: The Telegraph, HubSpot, Expedia Inc.

Посилання: https://buzzsumo.com/ 

Переваги BuzzSumo: 

  • тривалий безкоштовний тест (30 днів), однак з дещо обмеженим функціоналом
  • здійснює моніторинг бренду, тем, продуктів та конкурентів
  • дає можливість обрати регіон і мову моніторингу (правда, лише по одному)
  • можна налаштувати надсилання алертів про згадування на пошту (одразу при згадці / раз на день)
  • дозволяє аналізувати соцмережі – який саме контент “залітає” (збирає найбільше лайків, репостів)

Недоліки BuzzSumo: 

  • доступ до всіх функцій моніторингу зʼявляється лише в платному тарифі “PR & Comms” – $299 на місяць
  • не видає дані з Instagram та TikTok 

Brand24

Безкоштовні сервіси моніторингу згадок | Блог HostPro

Ще один хороший варіант системи моніторингу згадувань в Instagram, Twitter та ще більше ніж 22 мільйонах онлайн-ресурсів (новинах, форумах, блогах, подкастах). Так само, як і більшість подібних платних інструментів визначає тональність публікацій (позитивні, негативні чи нейтральні). 

Безкоштовний тест 14 днів. 

Клієнти: Intel, Uber, Vichy, GSK. 

Посилання: https://brand24.com/ 

Переваги Brand24: 

  • дуже широке покриття моніторингу – більше 22 мільйонів доменів
  • є можливість налаштувати фільтр і звузити результати на основі тональності, джерела або охоплення
  • можна відстежувати хештеги
  • шукає інфлюєнсерів по конкретній ніші 
  • автоматичні звіти й простий експорт даних

Недоліки Brand24: 

  • повноцінна робота зі згадками починається з платних пакетів
  • тарифи стартують від $99/міс (моніторинг 3 ключових слів) 

Mention 

Безкоштовні сервіси моніторингу згадок | Блог HostPro

Сервіс, який буде моніторити згадки вашого бренду та брендів-конкурентів у, як заявлено, понад мільярді джерел. З Mention ви зможете гнучко налаштувати систему сповіщень та отримувати щоденні звіти з ключовою інформацією.  

А ще сервіс пропонує планувальник дописів у соцмережах та збір аналітики з них. 

Безкоштовний тестовий період для кожного з платних тарифів 14 днів.

Клієнти: Microsoft, Deliveroo, Benq

Посилання: https://mention.com/en/ 

Переваги Mention: 

  • Знаходить такі згадки про наш бренд, які інші інструменти пропускають
  • Завдяки “preview tool” є можливість переходити одразу до того місця в контенті, де ви згадуєтеся, а не шукати його вручну

Недоліки Mention:

  • Швидкість завантаження прев’ю можна було б збільшити 
  • Базовий тариф – від $41/міс 

Інструменти для моніторингу згадок про бренд у соцмережах 

ІнструментЯкі соцмережі моніторить? Чи є безкоштовний тест? ВартістьПосилання
KeyholeFacebook, Instagram, Twitter, Linkedin, YouTube, TikTokТакРозраховується індивідуальноhttps://keyhole.co/social-mention/ 
trendHEROInstagramТаквід $9.99/місhttps://trendhero.io/ua/ 
Hootsuite Panoramiq Multiview

Instagram$0.00/міc, але перед цим слід зареєструватися на hootsuite.com і обрати тарифний план https://apps.hootsuite.com/apps/multiview 
Minter.ioInstagram, Facebook, Twitter, TikTok, LinkedIn Так від $9.00/міс https://minter.io/ 
CrowdfireFacebook, Instagram Twitter, Pinterest и LinkedInТак Платні тарифи від $7.48/місhttps://www.crowdfireapp.com/ 

На завершення 

Якщо бренд не знає, що про нього думають і кажуть, уся маркетингова й PR-стратегія фактично вибудовується наосліп. Тому моніторити згадки про компанію, її представників та сам продукт, важливо, це допоможе:

  • краще розуміти своїх клієнтів
  • оперативно працювати з негативом
  • вибудовувати співпрацю з інфлюєнсерами
  • знаходити неочевидні інсайти використання свого товару чи послуги та робити їх своїми конкурентними перевагами

А щодо вибору інструментів, можемо дати лише таку пораду: якщо ви стартап чи невеличка місцева компанія, кількість згадок якої не перевищує кількох тисяч на місяць, особливого резону в платних сервісах моніторингу немає. Підійдуть і Google Alerts, і MyNews bot від LOOQME. До того ж, усі згадані платні інструменти мають безкоштовні демо-версії. 

А от якщо компанія середнього розміру або бренд глобальний, тоді, однозначно варто віддавати перевагу спеціалізованим платним інструментам, а іноді навіть кільком одразу – так ви забезпечите ширше покриття.  

Telegram Hostpro

Наш телеграм

з важливими анонсами, розіграшами й мемами

Приєднатися

Можливо, вас зацікавить

Як скоротити посилання безкоштовно. Топ 5 сервісів альтернатив Bitly
Як скоротити посилання безкоштовно. Топ 5 сервісів альтернатив Bitly

Поділитися посиланням в робочому чаті, закинути лінк на сайт в рекламу, соцмережі чи SMS....

Життєхитрики, як отримати хелп від підтримки HostPro максимально швидко
Життєхитрики, як отримати хелп від підтримки HostPro максимально швидко

Навіть якщо ви ніц не запамʼятаєте, знайте: ми все одно готові вам допомогти, коли...

100 статистичних фактів про IT
100 статистичних фактів про IT

Хочете дізнатися сотню цікавих фактів про IT? Як добре, що ми здибалися :)  Гадаємо,...