Як створити контент-календар

post thumbnail

Що я там мав зробити? Хм, почекайте. Я десь це записав. Куди ж я засунув цей листочок. Знову втратив? Ясно, ну нічого нового. Зараз згадаю. І … Забув. І що тепер робити? Не знаємо як ви, але з цією проблемою стикається мало не кожна друга людина, що працює зі створенням контенту в інтернеті. Ідеї ​​можуть приходити спонтанно, іноді вони стосуються однієї теми і оформлювати поспіль записи однієї тематики буде не зовсім правильно. Головне – утримувати аудиторію, уникаючи довгих перерв і повторів. Щоб назавжди усунути ці негаразди і створити якісний і продуманий графік постингу, потрібно формувати контент-календар або контент-план.

З чого почати?

При розробці контент-календаря можна скористатися документами Google або Excel-таблицями – це зручні ресурси, які завжди доступні, не вимагають вивчення і можуть бути під рукою в будь-який момент.

Контент-календар в Google-таблицях | Блог Hostpro

Взагалі Google-таблиці мають безліч шаблонів, заздалегідь створених для тих чи інших цілей. Хочете створити не тільки календар для створення контенту – вибирайте варіант оформлення і створюйте зручні таблиці. І це безкоштовно. Якщо не подобається те, що пропонує для вас Google – створіть таблицю під себе.

Google-таблиці та контент-календар | Блог Hostpro

Організовуйте календар, орієнтуючись на святкові дні, пов’язані з місяцем публікації. Це допомагає урізноманітнити матеріал, а також отримати безкоштовний трафік завдяки актуальності створеної теми. Ну і звісно привести відвідувачів через пошукові запити, що стосуються не тільки вашої сфери діяльності.

Створюємо календар

З досвіду можемо порадити дотримуватися цих простих, але вкрай ефективних пунктів:

  • перш за все – це ідеї, які відображають ваш бренд. Не бійтеся експериментувати, придумувати щось нове і оригінальне. Шаблонність відходить на другий план, зруйнувати стіну між вами і відвідувачем буде хорошим рішенням;
  • створіть план – чим більш завбачливим він буде, тим чіткіша картина подальших публікацій;
  • користуйтеся кольоровим маркуванням, відображаючи різні публікації: блоги, відео, соціальні мережі, інструкції, подкасти. Це допоможе зрозуміти, що переважає в стрічці і надалі дотримуватися балансу;
  • орієнтуйтесь на значущі події і свята, так ви додасте креативу і піднімете актуальні теми.

Онлайн-інструменти для контролю і управління

Інструменти онлайну-управління – відмінний спосіб, щоб бути в курсі всього медіа навколо сайту. Якщо у вас велика команда і контент-календар є ключовим фактором, тоді розгляньте можливість інвестування в онлайн-платформу.

  • Hootsuite — один з найдовговічніших продуктів сфери інструментів для управління соцмережами на ринку. Він пропонує величезну кількість необхідного функціоналу. Існують як безкоштовні, так і платні тарифні плани. Керуйте постами в Instagram, Facebook, Twitter, YouTube та LinkedIn, слідкуйте за аналітикою, трафіком та виконуйте групові задачі.
  • Coschedule – інструмент, дуже схожий на попередній, але окрім цього він інтегрується у WordPress завдяки одноіменному плагіну. Створюйте розклади окремим групам, моніторте публікаціх і фідбек по ним.
  • Airtable – зручний організатор, який поєднує у собі широкий табличний функціонал, схожий на базу даних, але при цьому дуже простий в керування. Працюйте самостійно або з командою, коментуйте, відзначайте користувачів у своїх завданнях – вся інформація зберігається у хмарі.

Це було лише три з десятка інших онлайн-планувальників, але ці особливо користуються широкою популярністю, поєднуючи в собі доступність, функціонал і простоту.

Контент-календар – відмінний спосіб проявити креативність при плануванні контенту. Ключем до успіху є гнучкість і узгодженість матеріалу, це допоможе покращити імідж свого бренду, привернути увагу і знайти нових відвідувачів. Чи плануєте ви пости на тиждень або на найближчі півроку – така штука завжди повинна бути під рукою. Ну не записувати же все на дошках, та в блокнотах, ага?

Telegram Hostpro

Наш телеграм

з важливими анонсами, розіграшами й мемами

Приєднатися

Можливо, вас зацікавить

Як зробити так, щоб ChatGPT рекомендував ваш сайт?
Як зробити так, щоб ChatGPT рекомендував ваш сайт?

Користувачі дедалі частіше обирають ChatGPT замість традиційних пошукових систем. Це зручно, адже не потрібно...

Як скоротити посилання безкоштовно. Топ 5 сервісів альтернатив Bitly
Як скоротити посилання безкоштовно. Топ 5 сервісів альтернатив Bitly

Поділитися посиланням в робочому чаті, закинути лінк на сайт в рекламу, соцмережі чи SMS....

Життєхитрики, як отримати хелп від підтримки HostPro максимально швидко
Життєхитрики, як отримати хелп від підтримки HostPro максимально швидко

Навіть якщо ви ніц не запамʼятаєте, знайте: ми все одно готові вам допомогти, коли...