Як створити контент-календар
Що я там мав зробити? Хм, почекайте. Я десь це записав. Куди ж я засунув цей листочок. Знову втратив? Ясно, ну нічого нового. Зараз згадаю. І … Забув. І що тепер робити? Не знаємо як ви, але з цією проблемою стикається мало не кожна друга людина, що працює зі створенням контенту в інтернеті. Ідеї можуть приходити спонтанно, іноді вони стосуються однієї теми і оформлювати поспіль записи однієї тематики буде не зовсім правильно. Головне – утримувати аудиторію, уникаючи довгих перерв і повторів. Щоб назавжди усунути ці негаразди і створити якісний і продуманий графік постингу, потрібно формувати контент-календар або контент-план.
З чого почати?
При розробці контент-календаря можна скористатися документами Google або Excel-таблицями – це зручні ресурси, які завжди доступні, не вимагають вивчення і можуть бути під рукою в будь-який момент.
Взагалі Google-таблиці мають безліч шаблонів, заздалегідь створених для тих чи інших цілей. Хочете створити не тільки календар для створення контенту – вибирайте варіант оформлення і створюйте зручні таблиці. І це безкоштовно. Якщо не подобається те, що пропонує для вас Google – створіть таблицю під себе.
Організовуйте календар, орієнтуючись на святкові дні, пов’язані з місяцем публікації. Це допомагає урізноманітнити матеріал, а також отримати безкоштовний трафік завдяки актуальності створеної теми. Ну і звісно привести відвідувачів через пошукові запити, що стосуються не тільки вашої сфери діяльності.
Створюємо календар
З досвіду можемо порадити дотримуватися цих простих, але вкрай ефективних пунктів:
- перш за все – це ідеї, які відображають ваш бренд. Не бійтеся експериментувати, придумувати щось нове і оригінальне. Шаблонність відходить на другий план, зруйнувати стіну між вами і відвідувачем буде хорошим рішенням;
- створіть план – чим більш завбачливим він буде, тим чіткіша картина подальших публікацій;
- користуйтеся кольоровим маркуванням, відображаючи різні публікації: блоги, відео, соціальні мережі, інструкції, подкасти. Це допоможе зрозуміти, що переважає в стрічці і надалі дотримуватися балансу;
- орієнтуйтесь на значущі події і свята, так ви додасте креативу і піднімете актуальні теми.
Онлайн-інструменти для контролю і управління
Інструменти онлайну-управління – відмінний спосіб, щоб бути в курсі всього медіа навколо сайту. Якщо у вас велика команда і контент-календар є ключовим фактором, тоді розгляньте можливість інвестування в онлайн-платформу.
- Hootsuite — один з найдовговічніших продуктів сфери інструментів для управління соцмережами на ринку. Він пропонує величезну кількість необхідного функціоналу. Існують як безкоштовні, так і платні тарифні плани. Керуйте постами в Instagram, Facebook, Twitter, YouTube та LinkedIn, слідкуйте за аналітикою, трафіком та виконуйте групові задачі.
- Coschedule – інструмент, дуже схожий на попередній, але окрім цього він інтегрується у WordPress завдяки одноіменному плагіну. Створюйте розклади окремим групам, моніторте публікаціх і фідбек по ним.
- Airtable – зручний організатор, який поєднує у собі широкий табличний функціонал, схожий на базу даних, але при цьому дуже простий в керування. Працюйте самостійно або з командою, коментуйте, відзначайте користувачів у своїх завданнях – вся інформація зберігається у хмарі.
Це було лише три з десятка інших онлайн-планувальників, але ці особливо користуються широкою популярністю, поєднуючи в собі доступність, функціонал і простоту.
Контент-календар – відмінний спосіб проявити креативність при плануванні контенту. Ключем до успіху є гнучкість і узгодженість матеріалу, це допоможе покращити імідж свого бренду, привернути увагу і знайти нових відвідувачів. Чи плануєте ви пости на тиждень або на найближчі півроку – така штука завжди повинна бути під рукою. Ну не записувати же все на дошках, та в блокнотах, ага?
Можливо, вас зацікавить
Поділитися посиланням в робочому чаті, закинути лінк на сайт в рекламу, соцмережі чи SMS....
Навіть якщо ви ніц не запамʼятаєте, знайте: ми все одно готові вам допомогти, коли...
Хочете дізнатися сотню цікавих фактів про IT? Як добре, що ми здибалися :) Гадаємо,...
Наш телеграм
з важливими анонсами, розіграшами й мемами
Приєднатися