#️⃣ Хештеги в 2019 році: актуальні чи ні?

Соціальні мережі нікуди не зникнуть, тому кожен бізнес – від онлайн-магазинчика зі значками про Гаррі Поттера і до мережі фаст-фудів, арт-галереї або школи мови – повинен включати соціальні мережі в свою маркетингову стратегію.

Це не означає, що соцмережі залишилися такими ж, як і п’ять років тому – як і глобальні медіа-платформи, так і соцмережі розвивалися, інтегрували новий функціонал і реалізовували важелі для взаємодії з аудиторією. Один з дуже простих, але вкрай ефективних параметрів – це хештеги. # Ось # такі # штуки – вони ставляться не тільки для лайків в Instagram. Чи ні?


# Хештег сьогодні – візуал або спосіб просування?

Якщо ви користуєтеся соцмережами, то обов’язково помічали, як публікації часто супроводжуються фразами через решітку – більше 10 років тому хештеги стали важливим способом для визначення категорії публікації. За час вони інтегрувалися в життя користувачів і стали легким способом, щоб бачити, які новини зараз актуальні, знаходити думки з певної теми, спостерігати вихід чогось нового і так далі.

Користувачі усвідомили, що відповідні хештеги до постів, фотографій, відеороликів можуть підвищити зацікавленість і охоплення публікації. Аналітикам з Zimmer Radio & Marketing Group вдалося підрахувати, що:

  • публікація в Facebook з 1-2 хештегом отримує в середньому додаткові 177 взаємодій;
  • тривалість поста в Twitter, в якому НЕ задіяні хештеги, становить 15 хвилин – теги здатні продовжити життя твіта та залучити перегляди;
  • публікації в Instagram з хештегом отримують на 12% більше активних взаємодій, ніж без них.

І що це означає в 2019 році? Ви можете здивуватися, дізнавшись, що актуальність тегів набагато більше, ніж всі вважають. Може здатись, що вони захопили Twitter і підкорюють Instagram, а в Facebook їх зовсім не залишилося, але це далеко не так.

Більше креативу кращий ефект 

Експерти з цифрового маркетингу твердять: актуальність тегів на сьогодні навіть вище, ніж у 2018 році. Інтернет, взагалі-то, дуже жваве місце і через величезну генерації контенту до 70% вашої роботи в цифровому маркетингу може не помічатися – будь-то офіційні документи і підрахунки, пости в соцмережах, онлайн-відеоролики або статті в блогах, як ця, наприклад.

Проста решітка близько ключового слова або короткої фрази – спосіб збільшити залученість. Взагалі тег здатний прискорити популяризацію чогось, якщо маркетингова кампанія побудована правильно. Для прикладу розглянемо кілька корисних порад, як ефективно задіяти теги для отримання додаткової віддачі від ваших маркетингових зусиль.

Тег здатний просувати сайт

Простий, але дуже ефективний план: ви створюєте сайт, на якому виставляєте продукцію на продаж, після реєструєте сторінку бренду в соціальних мережах і просуваєте товар за допомогою актуальних тегів. Розповісти, що ви продаєте # чашки можна за допомогою потрібних тегів – по такому не хитрому плану реалізовано безліч магазинів з продукцією, аксесуарами, посудом і багатьма іншими цікавими речами. Для бізнесу потрібно небагато – ідея, соціальні мережі і сайт. А для того, щоб створити сайт, потрібно ще менше – хороший хостинг і домен. 5 хвилин – і ви в грі.

Будьте послідовні

Якщо у вас власний тег – використовуйте його в кожній публікації, щоб унікальний контент не зникав в стрічці новин і завжди був доступний.

Вивчіть історію тега

Подивіться, що стоїть за тегом – це проста, але дуже відчутна помилка, здатна заплямувати історію компанії. Занадто часто маркетологи використовують теги з минулого – раніше задіяні зовсім не в тому контексті і сенсі, в якому потрібно зараз.

Дотримуйтесь балансу

Ще одна видима помилка – надлишок спаму. Це ознака поганого тону, який, до того ж, ігнорується соцмережами і не несе залучення нової аудиторії. Для оформлення досить від двох до п’яти тегів на публікацію.

Тег – НЕ паркан, задійте його в тексті

Якщо є можливість поставити тег в середині тексту – робіть це. Наприклад, ви готуєте #осінніЗнижки, приурочені до Хеллоуїна, так вставте відповідний тег по тексту – це і виглядати буде доречно, і тег буде працювати.

Використовуйте великі літери

Без додавання великих літер прочитати довгий тег досить складно – #довгийнадписбезвеликихлітер виглядає громіздко, але #довгийНадписБезВеликихЛітер піддається більш простому читанню.


Спробуємо?

Відповідаючи на головне питання, чи хештеги актуальні зараз, – так, вони є актуальними і будуть залишатися такими. Хешег – це не тільки візуальне оформлення, а простий і ефективний спосіб просування по морю публікацій, постів і твіттів. Для використання цього інструменту знадобиться лише текст (іноді вистачає просто фотографії) і символ #. Раптом, якщо у вас його немає, можете взяти у нас – # # #. Та й хостинг хостинг з доменом у нас теж знайдеться.