Black Friday! Даруємо до 3 місяців вашого тарифу VPS!

Детальніше

Ефективні стратегії просування сайту у 2024 році

post thumbnail

У сучасну цифрову еру присутність компанії в інтернеті допомагає бути їй більш відомою і значно збільшує її продажі. Тренди SEO-просування змінюються щорічно, не став винятком і 2024 рік. Саме тому власникам бізнесу постійно слід бути уважними, стежити за будь-якими змінами та адаптувати сайт до нових вимог.

Просування сайту – гонка, в якій немає вихідних, і в якій для випередження конкурентів потрібно постійно вдосконалюватись, покращуючи свої стратегії. На сьогоднішній день існує багато агенцій, які займаються розробкою власних унікальних стратегій просування сайту, які допомагають безлічі компаній досягти мети – покращення позицій у видачі. У цій статті ми розповімо вам про деякі ефективні стратегії просування вашого ресурсу на 2024 рік, завдяки яким ваш сайт зможе процвітати та займати передові позиції у пошуковій видачі.

Штучний інтелект та машинне навчання

Машинне навчання (ML) і штучний інтелект (AI) – вже не щось із галузі фантастики, а досить популярна стратегія у світі SEO, яка лише починає розкривати свій потенціал. Реалізувавши пошук із застосуванням штучного інтелекту, ви однозначно отримаєте перевагу перед конкурентами у 2024 році.

Важливість технологій для пошукової оптимізації

  • Автоматизація. Багато із завдань SEO, наприклад, аналіз ранжування ключових слів, аналіз конкурентів або оптимізацію контенту можна здійснити за допомогою ШІ. Це заощадить і ваші ресурси, і час.
  • Аналіз даних. Використання ML та AI дозволяє проаналізувати та обробити велику кількість інформації в рази швидше за людину. Це дасть можливість визначити закономірності та скласти ефективну SEO-стратегію.
  • Персоналізація. На основі інтересів та переваг користувачів штучний інтелект допоможе створити персоналізований контент. Це збільшить залучення та можливість конверсій.
  • Прогнозування. AI може передбачити, як зміняться алгоритми пошукових систем та допомогти пристосуватися до них заздалегідь. Це мінімізує ризик втрати трафіку.

Окрім цього, планується, що найближчим часом роль машинного навчання та штучного інтелекту збільшиться. Сприяє цьому наступне:

  • Голосовий пошук. Голосові помічники також розвиваються. Зважаючи на властивості таких запитів, AI буде застосовуватися для оптимізації сайтів під голосовий пошук.
  •  Пошук із урахуванням контексту. ШІ все більше і більше буде розуміти контекст запитів, що позитивно позначиться на точності та релевантності наданих пошуковими системами результатів.
  • Поліпшення досвіду користувача. ML та AI можуть застосовуватися для того, щоб передбачити потреби відвідувачів та оптимізувати інтерфейс ресурсу, що зробить перебування на сайті комфортнішим.

Використання цих технологій – це ключ до високих позицій у результатах пошукової видачі та покращення користувальницького досвіду на вашому ресурсі.

Голосовий пошук у SEO

Голосовий пошук – один із головних трендів у 2024 році, який у нас тільки потроху набирає обертів, але вже давно став популярним, наприклад, у Сполучених Штатах. Відбувається швидкий розвиток розумних колонок та віртуальних асистентів, а тому змінився спосіб пошуку інформації в інтернеті. Якщо ви прагнете результативного просування сайту, вам просто необхідно впровадити цю функцію і на ваш ресурс.

Важливість голосового пошуку для оптимізації

  • Розмовна мова. При голосовому пошуку користувачі часто використовують природну мову, прості слова. Тому важливо, щоб ваш контент був оптимізований під подібні запити з довгими ключами.
  • Швидкі відповіді. За допомогою голосового пошуку відвідувачі хочуть швидко отримати інформацію за своїм запитом. Тому вам потрібно переконатися, що ваш сайт задовільнить їхню потребу.
  • Місцевий контент. Локальне SEO важливо оптимізувати, тому що при голосових запитах люди найчастіше шукають місця чи послуги, що знаходяться неподалік них.
  • Аналітика. За аналітикою голосового пошуку необхідно ретельно стежити. Так ви краще розумітимете поведінку користувачів і зможете зробити вашу стратегію більш ефективною.

Не забудьте приділити належну увагу адаптації сайту під мобільні пристрої, тому що голосовим пошуком найчастіше користуються саме за їх допомогою. І тоді при впровадженні цієї функції, ваш бізнес буде досить конкурентоспроможним.

Мобільна оптимізація

80% населення планети використовують саме смартфон для пошуку та купівлі потрібного товару в інтернеті. Тому бізнес може втратити більшу частину клієнтів, якщо майданчик не буде адаптований під мобільні пристрої. У 2024 році зберігається та сама тенденція.

Важливість мобільної оптимізації для SEO

  • Мобільні первинні індекси. Відносно з недавнього часу Google враховує мобільний первинний індекс для ранжування веб-ресурсів. А це говорить про те, що мобільний контент стає одним із головних факторів для покращення позицій у пошуковій видачі.
  • Користувальницький досвід. Під час ранжування сайтів він також враховується пошуковими системами. Негативно позначається на позиціях ресурсу, якщо він завантажується повільно або незручний у використанні.
  • Конверсії. Якщо ресурс оптимізований під різноманітні гаджети, це підвищить задоволеність клієнтів, тому що таким сайтом набагато зручніше користуватися. Це, у свою чергу, позитивно вплине на ваш прибуток та бізнес загалом.

Для того, щоб якнайкраще оптимізувати сайт під мобільні пристрої, необхідно приділити час і увагу наступному:

  • Швидкість завантаження. Якщо ресурс завантажується повільно, то найімовірніше, користувач залишить його, а це збільшить відсоток відмов. Щоб такого не сталося, оптимізуйте зображення, впровадьте кешування, мінімізуйте запити до сервера та зробіть усе можливе для покращення цього показника.
  • Адаптивний дизайн. Він автоматично підганяє вміст сайту під різні розміри екранів, тому відвідувачу зручніше взаємодіятиме з ресурсом.
  • Місцевий пошук. Він потрібен для того, щоб людина без труднощів могла знайти найближчу компанію із зазначенням контактних даних та годин роботи.
  • Перевірка зручності. Обов’язково перевіряйте особисто, чи зручний у використанні ресурс на мобільних пристроях і чи він дійсно містить всі необхідні функції.

Мобільна оптимізація – це не просто тренд, вона покращує видимість вашого майданчика та користувальницький досвід, що призводить до підвищення конверсії та розвитку вашого бізнесу.

Контент-маркетинг у SEO

Зміни у трендах SEO відбуваються постійно, але якісний контент завжди був і залишається ключовим аспектом ранжування. Контент – це все, що бачить користувач на вашому сайті, за його допомогою можна залучити та утримати аудиторію.

Важливість контенту для оптимізації

  • Користь та унікальність. Контент повинен надавати актуальну, корисну та цікаву інформацію. І, звичайно, бути унікальним. Це збільшить залучення, а, відповідно, і час, проведений користувачами на вашому ресурсі.
  • Ключові слова. Розміщуйте ключові слова за текстом органічно. Пошукові системи оцінюють не тільки входження, а й природність контенту, що також впливає на позиції у пошуковій видачі.
  • Різноманітність контенту. Контент різноманітних форматів (фото, відео, аудіо, графіки, таблиці) підвищує можливість успішного ранжування, тому що задовольняє запити різних користувачів.

Зміст вашого веб-ресурсу завжди буде важливим елементом успішної SEO-стратегії. Тому підходьте до цього питання з усією серйозністю – наповнюйте сайт якісним, унікальним та різноманітним контентом, щоб покращити видимість вашого майданчика.

Локальне SEO

Запити, у яких вказується місцерозташування, набирають дедалі більше популярності. Тому оптимізація локального пошуку залишається важливим трендом і у 2024 році, оскільки це відкриває додаткові можливості для зростання та розвитку компаній.

За допомогою такого інструменту, як Google Business, можна налаштувати всю інформацію в результатах пошуку, Google Картах та інших сервісах Google про ваш бізнес.

Важливість локального SEO

  • Налаштування профілю Google Business. Потрібно, щоб він був повністю та правильно заповнений із зазначенням актуальної інформації (назва, адреса, години роботи, телефон, вебсайт, фото, реакція на відгуки клієнтів). Це допоможе покращити видимість вашого ресурсу у локальному пошуку.
  • Локальні ключові фрази. Якщо використовувати в контенті ресурсу, мета-тегах та заголовках ключі, пов’язані з місцезнаходженням, можна збільшити ймовірність появи в локальних результатах. Так як це допомагає краще зрозуміти пошуковикам вашу географічну релевантність.
  • Сторінки розташування. Якщо у вас є декілька точок з товаром або послугами, то для кожної з них має бути створена своя сторінка з контактними даними, унікальним контентом та відгуками. Це також зміцнить локальну присутність вашої компанії.

Оптимізація локального пошуку допоможе залучити нових клієнтів та зміцнити свою позицію на ринку, тому обов’язково варто приділити цьому тренду час та увагу.

Підведемо підсумки

SEO просування було і є основним елементом в онлайн-стратегії будь-якого бізнесу. Тому в статті ми розглянули 5 трендів, які у 2024 році залишаються найактуальнішими та найефективнішими для просування сайтів. Зростання важливості штучного інтелекту, мобільної оптимізації, голосового пошуку, якості контенту та локального SEO надає вам величезні можливості, якщо ви готові йти в ногу з часом та адаптувати свою онлайн-стратегію під поточні реалії. Адже так ви зможете мати конкурентоспроможні позиції та досягати поставленої мети.

Telegram Hostpro

Наш телеграм

з важливими анонсами, розіграшами й мемами

Приєднатися

Можливо, вас зацікавить

Автоматизація інтернет-магазину: що не варто ігнорувати бізнесу в e-commerce 2024
Автоматизація інтернет-магазину: що не варто ігнорувати бізнесу в e-commerce 2024

Згідно з результатами дослідження PwC, 45 % генеральних директорів у світі вважають, що їхня компанія...

Хостинг і SEO: стратегії оптимізації для покращення видимості та трафіку сайту
Хостинг і SEO: стратегії оптимізації для покращення видимості та трафіку сайту

Хостинг – це послуга надання місця на віддалених серверах для зберігання різної інформації, як-от...

Підсумки 2023-го від HostPro
Підсумки 2023-го від HostPro

Якщо відверто, це були 365 днів, сповнених викликів, досягнень і хвилювань. Підсумки року –...