Життєхитрики, як отримати хелп від підтримки HostPro максимально швидко
![post thumbnail](https://hostpro.ua/blog/wp-content/uploads/2023/10/Blog.1300х510-_Життєхитрики-як-отримати-хелп-від-підтримки-HostPro-максимально-швидко_-1290x506.webp)
Навіть якщо ви ніц не запамʼятаєте, знайте: ми все одно готові вам допомогти, коли б ви до нас не звернулися, в новорічну ніч чи о третій ночі в неділю, у тікетах, чаті, Telegram-боті чи телефоном. Ціла команда сапортів працює 24/7/365. Вийняток – високосний рік, тоді ми доступні 24/7/366.
Та раптом у вас знайдеться три вільні хвилинки, то ми були б несамовито раді, якби ви почитали цей гайд з комунікації з нашою техпідтимкою. Упевнені, він лише зробить вибудовану більш ніж 20 роками співпрацю більш комфортною та ефективною.
Ні, ми не плачемо, просто зворушливі відгуки в око потрапили:)
Де ви можете отримати технічну консультацію
Ми повсякчас розширюємо канали звʼязку з нашою технічною підтримкою. Тож уже сьогодні ви зможете отримати оперативну допомогу, якщо звʼяжетеся з нами:
- Прямо через Особистий кабінет (розділ “Тікети”).
- З контактного email на пошту [email protected]
- Через онлайн-чат на сайті (у правому нижньому кутку)
- З головного меню на сайті (розділ “Підтримка” ⇒ “Написати в підтримку”) чи сторінки “Контакти”.
- За телефонами: +38 (067) 823-83-81, +38 (044) 585-77-96, +38 (093) 170-72-81
- У месенджерах соцільних мереж Instagram та Facebook
- У Telegram-боті – https://t.me/HostProbot
Життєхитрики, як отримати допомогу від підтримки максимально швидко
Перше. Виникла проблема? Звертайтеся одразу. Усі ми дуже любимо тягнути котика за хвостика в надії, що щось от-от запрацює. Та нехай ви ліпше “марно потурбуєте” одного нашого сапорта, ніж потім будемо рятувати ваш сайт усім селом.
Друге. Ми зможемо легко вас ідентифікувати та зрозуміти, що ніхто з шахраїв не видає себе за вас, якщо ви створите письмовий запит прямо з Особистого кабінету (Розділ “Тікети” на головній ⇒ “Відкрити тікет”).
![Звернутись до підтримки HostPro | Блог Hostpro](https://hostpro.ua/blog/wp-content/uploads/2023/10/особистий-кабінет.png)
![Тікети підтримки | Блог HostPro](https://hostpro.ua/blog/wp-content/uploads/2023/10/підтримка.png)
Або ж напишете нам з контактної поштової скриньки (це та, на яку зареєстровано ваш акаунт) на [email protected].
Важливо! При запиті зі сторонньої поштової скриньки, у чаті на сайті чи по телефону ідентифікувати вас як клієнта ми зможемо лише, якщо ви надасте PIN-код підтримки. Знайти його можна знов-таки на головній Особистого кабінету.
![PIN-код підтримки HostPro | Блог Hostpro](https://hostpro.ua/blog/wp-content/uploads/2023/10/особистий-кабінет2.png)
Третє. Щоб заощадити час на вирішення проблеми, будь ласка, допоможіть нам зрозуміти, про яку саме послугу ви говорите, адже їх може бути кілька. Вкажіть домен чи IP-адресу відповідного сервера чи сайту. Якщо ви можете надати посилання, де видно проблему, будемо раді.
Четверте. Ми любимо деталі. Тож намагайтеся описати проблему з усіма подробицями. Так, вам довше друкувати чи говорити, але в кінцевому підсумку це скоротить час на вирішення питання з нашого боку. Адже нам уже не потрібно буде ставити десятки уточнювальних запитань.
Наприклад, якщо проблема з поштовим клієнтом, зазначте параметри, які використовуєте для підключення.
Якщо потрібно отримати бекап, змінити пароль чи дані про власника послуги, будь ласка, пишіть з мейлу, на який зареєстровано акаунт. Задля збереження конфіденційних даних клієнтів ми не маємо права виконувати зазначені вище дії при запитах з телефону чи онлайн-чату.
Пʼяте. На цьому кроці ми з вами радіємо, що ситуація вирішилась швидко й ефективно. І ще – ми будемо дуже вдячні, якщо ви залишите відгук про свій досвід співпраці із нами на нашій сторінці HostPro.ua (Фейсбук), у Google My Business або рейтингах хостерів, наприклад: Хостинги України Топ-10, MyHostExpert, Hostingi.net.ua, Website Planet чи інших.
Що робити, якщо я не власник послуги?
![Підтримка HostPro | Блог HostPro](https://hostpro.ua/blog/wp-content/uploads/2023/10/девочка.gif)
Якщо ви ще не наш клієнт, але плануєте ним стати, ми з радістю проконсультуємо вас щодо вибору тарифу Хостингу, VPS чи виділеного сервера.
Та бувають ситуації, коли послуга зареєстрована на розробника сайту, а звертається до нас власник бізнесу, чи навпаки. У такому випадку власником сайту фактично є той, на кого в нас зареєстровано акаунт. Якщо треба вирішити питання не загального, а технічного характеру, і ви не маєте доступу до кабінету, будь ласка, попередньо отримайте пін-код підтримки у власника послуги.
Так і ви, і ми будемо захищені від змін у конфігурації ваших послуг за запитом особи, яку ви не наділяли відповідними повноваженнями.
У разі питань юридичного характеру, наприклад, переоформлення послуги на іншу людину, будь ласка, пишіть одразу на [email protected]. Це адреса нашого Відділу, який займається вирішенням подібних ситуацій відповідно до усталеного регламенту.
Як довго чекати на відповідь техпідтримки?
![Підтримка HostPro | Блог HostPro](https://hostpro.ua/blog/wp-content/uploads/2023/10/кот.gif)
Загалом ми можемо відповісти вам і за 1 хвилину. Однак ліпше орієнтуватися на середній час відповіді на перший запит, який в HostPro складає 10 хв. Звісно, те, як довго ми відповідаємо на ваше звернення, залежить від кількості усіх тікетів. Якщо питання вкрай термінове, не соромтеся й зателефонуйте нам для уточнення статусу обробки вашого запиту.
На завершення
Ми як ніхто зацікавлені в тому, щоб ваші сайти працювали як треба. Але якщо станеться так, що вам потрібна буде консультація або допомога із налаштуваннями, міграцією сайту, встановленням панелі управління, SSL-сертифікату чи будь-якими іншими технічними завданнями, знайте, ціла команда support-фахівців поруч, щоб простягнути руку й мізки допомоги :)
Можливо, вас зацікавить
Поділитися посиланням в робочому чаті, закинути лінк на сайт в рекламу, соцмережі чи SMS....
Хочете дізнатися сотню цікавих фактів про IT? Як добре, що ми здибалися :) Гадаємо,...
Сьогодні порадимо IT-спільноті HostPro 10 топових розширень Google для оптимізації роботи. Ви будете здивовані,...
Наш телеграм
з важливими анонсами, розіграшами й мемами
Приєднатися