Життєхитрики, як отримати хелп від підтримки HostPro максимально швидко
Навіть якщо ви ніц не запамʼятаєте, знайте: ми все одно готові вам допомогти, коли б ви до нас не звернулися, в новорічну ніч чи о третій ночі в неділю, у тікетах, чаті, Telegram-боті чи телефоном. Ціла команда сапортів працює 24/7/365. Вийняток – високосний рік, тоді ми доступні 24/7/366.
Та раптом у вас знайдеться три вільні хвилинки, то ми були б несамовито раді, якби ви почитали цей гайд з комунікації з нашою техпідтимкою. Упевнені, він лише зробить вибудовану більш ніж 20 роками співпрацю більш комфортною та ефективною.
Ні, ми не плачемо, просто зворушливі відгуки в око потрапили:)
Де ви можете отримати технічну консультацію
Ми повсякчас розширюємо канали звʼязку з нашою технічною підтримкою. Тож уже сьогодні ви зможете отримати оперативну допомогу, якщо звʼяжетеся з нами:
- Прямо через Особистий кабінет (розділ “Тікети”).
- З контактного email на пошту [email protected]
- Через онлайн-чат на сайті (у правому нижньому кутку)
- З головного меню на сайті (розділ “Підтримка” ⇒ “Написати в підтримку”) чи сторінки “Контакти”.
- За телефонами: +38 (067) 823-83-81, +38 (044) 585-77-96, +38 (093) 170-72-81
- У месенджерах соцільних мереж Instagram та Facebook
- У Telegram-боті – https://t.me/HostProbot
Життєхитрики, як отримати допомогу від підтримки максимально швидко
Перше. Виникла проблема? Звертайтеся одразу. Усі ми дуже любимо тягнути котика за хвостика в надії, що щось от-от запрацює. Та нехай ви ліпше “марно потурбуєте” одного нашого сапорта, ніж потім будемо рятувати ваш сайт усім селом.
Друге. Ми зможемо легко вас ідентифікувати та зрозуміти, що ніхто з шахраїв не видає себе за вас, якщо ви створите письмовий запит прямо з Особистого кабінету (Розділ “Тікети” на головній ⇒ “Відкрити тікет”).
Або ж напишете нам з контактної поштової скриньки (це та, на яку зареєстровано ваш акаунт) на [email protected].
Важливо! При запиті зі сторонньої поштової скриньки, у чаті на сайті чи по телефону ідентифікувати вас як клієнта ми зможемо лише, якщо ви надасте PIN-код підтримки. Знайти його можна знов-таки на головній Особистого кабінету.
Третє. Щоб заощадити час на вирішення проблеми, будь ласка, допоможіть нам зрозуміти, про яку саме послугу ви говорите, адже їх може бути кілька. Вкажіть домен чи IP-адресу відповідного сервера чи сайту. Якщо ви можете надати посилання, де видно проблему, будемо раді.
Четверте. Ми любимо деталі. Тож намагайтеся описати проблему з усіма подробицями. Так, вам довше друкувати чи говорити, але в кінцевому підсумку це скоротить час на вирішення питання з нашого боку. Адже нам уже не потрібно буде ставити десятки уточнювальних запитань.
Наприклад, якщо проблема з поштовим клієнтом, зазначте параметри, які використовуєте для підключення.
Якщо потрібно отримати бекап, змінити пароль чи дані про власника послуги, будь ласка, пишіть з мейлу, на який зареєстровано акаунт. Задля збереження конфіденційних даних клієнтів ми не маємо права виконувати зазначені вище дії при запитах з телефону чи онлайн-чату.
Пʼяте. На цьому кроці ми з вами радіємо, що ситуація вирішилась швидко й ефективно. І ще – ми будемо дуже вдячні, якщо ви залишите відгук про свій досвід співпраці із нами на нашій сторінці HostPro.ua (Фейсбук), у Google My Business або рейтингах хостерів, наприклад: Хостинги України Топ-10, MyHostExpert, Hostingi.net.ua, Website Planet чи інших.
Що робити, якщо я не власник послуги?
Якщо ви ще не наш клієнт, але плануєте ним стати, ми з радістю проконсультуємо вас щодо вибору тарифу Хостингу, VPS чи виділеного сервера.
Та бувають ситуації, коли послуга зареєстрована на розробника сайту, а звертається до нас власник бізнесу, чи навпаки. У такому випадку власником сайту фактично є той, на кого в нас зареєстровано акаунт. Якщо треба вирішити питання не загального, а технічного характеру, і ви не маєте доступу до кабінету, будь ласка, попередньо отримайте пін-код підтримки у власника послуги.
Так і ви, і ми будемо захищені від змін у конфігурації ваших послуг за запитом особи, яку ви не наділяли відповідними повноваженнями.
У разі питань юридичного характеру, наприклад, переоформлення послуги на іншу людину, будь ласка, пишіть одразу на [email protected]. Це адреса нашого Відділу, який займається вирішенням подібних ситуацій відповідно до усталеного регламенту.
Як довго чекати на відповідь техпідтримки?
Загалом ми можемо відповісти вам і за 1 хвилину. Однак ліпше орієнтуватися на середній час відповіді на перший запит, який в HostPro складає 10 хв. Звісно, те, як довго ми відповідаємо на ваше звернення, залежить від кількості усіх тікетів. Якщо питання вкрай термінове, не соромтеся й зателефонуйте нам для уточнення статусу обробки вашого запиту.
На завершення
Ми як ніхто зацікавлені в тому, щоб ваші сайти працювали як треба. Але якщо станеться так, що вам потрібна буде консультація або допомога із налаштуваннями, міграцією сайту, встановленням панелі управління, SSL-сертифікату чи будь-якими іншими технічними завданнями, знайте, ціла команда support-фахівців поруч, щоб простягнути руку й мізки допомоги :)
Можливо, вас зацікавить
Поділитися посиланням в робочому чаті, закинути лінк на сайт в рекламу, соцмережі чи SMS....
Хочете дізнатися сотню цікавих фактів про IT? Як добре, що ми здибалися :) Гадаємо,...
Сьогодні порадимо IT-спільноті HostPro 10 топових розширень Google для оптимізації роботи. Ви будете здивовані,...
Наш телеграм
з важливими анонсами, розіграшами й мемами
Приєднатися