Як створити та відкрити власний інтернет-магазин

Останнім часом, в умовах пандемії та карантину, попит на електронну комерцію активно зростає. Завдяки роботі різних служб доставки, кур’єрським службам – географічний охват інтернет-торгівлі стабільно розширюється. Онлайн-магазин – це прибутковий бізнес, який можна запустити з відносно невеликими капіталовкладеннями і мінімальним досвідом. У цій статті буде наведена покрокова інструкція, як створити інтернет-магазин з нуля.

Етап 1: Обираємо нішу – що продавати в інтернет-магазині

Формуючи асортимент, постарайтеся зайняти на ринку порожню нішу, на яку гарантовано є попит. Наприклад, ви хочете продавати саджанці і знаєте, що у вашому регіоні на них знайдеться багато покупців. Зайдіть в Google Trends (безкоштовний інструмент) і подивіться, якими сортами саджанців цікавляться люди і в який час року.

У населення є постійна потреба в наступних товарах:

  • одяг, взуття, нижня білизна, аксесуари;
  • побутова техніка та електронні прилади;
  • продукти харчування;
  • дитячі товари;
  • товари для дому;
  • спортивний інвентар;
  • автомобільні комплектуючі;
  • офісне приладдя;
  • будівельні та оздоблювальні матеріали;
  • ювелірна продукція і біжутерія;
  • інтим-товари;
  • подарунки та сувеніри;
  • фармацевтичні препарати;
  • книги.

Обирайте ту категорію, в якій ви орієнтуєтеся найкраще. Чудово, якщо у вас є досвід роботи або контакти в конкретній галузі.

Етап 2: Вивчаємо ЦА – цільову аудиторію

Дізнайтеся потреби своєї цільової аудиторії і зрозумійте, які товари їй потрібні. Літні споживачі частіше цікавляться ліками, ніж молодь. Підлітків цікавлять в першу чергу гаджети і модний одяг. Складаючи каталог свого магазину, намагайтеся дізнатися наступні характеристики потенційних клієнтів:

  • вік;
  • місце постійного проживання;
  • фінансові можливості;
  • рівень освіти;
  • наявність власного житла;
  • кількість дітей в сім’ї;
  • хобі;
  • бажані джерела інформації.

Для цього можете використовувати безкоштовний інструмент на сервісі Яндекс.Взгляд, де запропоновано зручні форми опитувальників цільової аудиторії.

Пам’ятайте: Жінки роблять покупки набагато частіше, ніж чоловіки. Це правило актуально майже для всіх сегментів онлайн -торгівлі, за винятком автозапчастин або складної техніки.

Етап 3: Знаходимо постачальників

Якщо у вас немає постачальників, знайдіть список для вашої галузі через Google або іншу пошукову систему. Враховуйте, що такі сайти не інвестують гроші в SEO або рекламу, тому сміливо переходите з першої сторінки видачі на наступні. Порівняйте закупівельні ціни і викресліть тих, хто продає занадто дорого або підозріло дешево (занижені ціни характерні для шахраїв).

Якщо ви плануєте продавати різні товари під власним брендом, найвигідніше їх закуповувати оптом на китайських сайтах Alibaba.com або Aliexpress.com. На цих величезних майданчиках є зручні фільтри, за допомогою яких можна впорядкувати потрібні вам товари і вибрати кращі пропозиції. Звертайте увагу на мінімальне замовлення, а також на відгуки інших покупців. І пам’ятайте, що фотографії часто можуть не відповідати реальності, тому спочатку замовте пробну продукцію, а потім решту партії. Якщо є функціонал для безпечних покупок, краще їм скористатися.

Існує також безліч інтернет-каталогів, де виробники розміщують свої товари. На таких ресурсах можна знайти майже будь-яку цікаву для вас нішу і потрібну категорію. Почитайте відгуки клієнтів і з’ясуйте, наскільки стабільні поставки. Важливо, щоб постачальник був готовий до зміни умов співпраці при зростанні ваших обсягів продажів. Добре, якщо він пропонує маркетингову підтримку та сервісне обслуговування.

Етап 4: Підбираємо ім’я для інтернет-магазину

Ім’я повинно бути коротким, добре запам’ятовуватися, відповідати вашій сфері діяльності і показувати переваги перед конкурентами. Використовувати транслітерацію не рекомендується. У статті “Що потрібно врахувати при виборі та реєстрації домену” ми більш детально розглянули це питання.

На сайті Hostpro представлені домени в понад 300 зонах. Перевірити чи є вільним доменне ім’я, яке вас цікавить, а також швидко його зареєструвати можна на головній сторінці сайту.

Етап 5: Обираємо хостинг для сайту

Для безперебійної роботи вашого інтернет-магазину використовуйте тільки якісний та надійний хостинг. Безкоштовні хостинги погані тим, що:

  • показують рекламу;
  • не дають гарантій стабільності;
  • не витримують великого напливу відвідувачів.

Виберіть оптимальний тариф, який буде відповідати специфіці та масштабу вашої діяльності. Спеціально для швидкого створення інтернет-магазину ми розробили CMS хостинг з усіма необхідними інструментами. Навіть якщо у вас немає досвіду в кодуванні і адмініструванні, сучасні “движки” дозволяють повністю контролювати і управляти сайтом за допомогою вбудованого меню, простого для розуміння. Це полегшує старт для власників сайтів початківців і усуває необхідність глибокого вивчення нової області. Ознайомитися з лінійкою тарифів можна за посиланням.

Вам буде надано безкоштовний тестовий період на 7 днів, щоб ви змогли протестувати всі можливості і потрібний функціонал перед покупкою. Кваліфікована цілодобова техпідтримка безкоштовно допоможе підібрати необхідний вам тариф і оперативно вирішити всі технічні питання.

Сплативши будь-який з тарифів на рік, ви отримаєте в подарунок домен в зоні com.ua і комерційний SSL сертифікат Certum Commercial SSL. При перенесенні сайту від іншого хостера, в подарунок отримаєте місяць користування вашим тарифом.

Етап 6: Створюємо сайт інтернет-магазину

Залежно від того, чи плануєте ви створити магазинчик або інтернет-гіпермаркет, варіанти розробки будуть відрізнятися. Інтернет-магазин з простим набором функцій можна швидко і дешево створити самому за допомогою CMS систем або конструктора сайтів. Найпопулярніші CMS платформи для інтернет-магазинів: WordPress, OpenCart, Magento, PrestaShop, Joomla.

Якщо ви плануєте самостійно створювати сайт, будьте готові до того, що він не буде багатофункціональним або унікальним через особливості CMS. За створенням складного великого ресурсу рекомендуємо звернутися до фахівців.

Етап 7: Налаштовуємо дизайн інтернет-магазину

Дизайн – це вітрина вашого магазина і перше, на що звертають увагу ваші відвідувачі. Саме від нього залежить залишаться вони на вашому сайті чи ні. Дизайн може бути шаблонним або зробленим на замовлення. Існує безліч сервісів з платними і безкоштовними шаблонами.

На замовлення вам зроблять приблизно те ж саме, тільки це займе довше часу, але зате ваші найбожевільніші ідеї можуть бути реалізовані.

Етап 8: Запускаємо онлайн-ресурс

Заповнюйте сайт товарами, підключайте та перевіряйте коректність роботи платіжних систем, налаштовуйте системи аналітики та служби підтримки (навіть якщо ви самі будете відповідати на чати). Не обов’язково на етапі запуску бути перфекціоністом, так як відкриття інтернет-магазину це лише вершинка айсберга. Будьте готові до необхідності постійного розвитку вашого дітища, нестандартних рішень і різних ризиків. Починайте просувати проект через Google.Покупки, соцмережі, пошукову видачу, email-розсилки, сарафанне радіо. У міру зростання сайту ви будете підключати нові функціонали або відмовлятися від незручних.

Сподіваємося, ця стаття виявилася корисною для підприємців-початківців. У ній міститься практично вся корисна інформація, яку можна знайти в пошукових системах за запитом “Як відкрити інтернет магазин інструкція”. Приступити до створення власної торгової точки в онлайні ви можете прямо зараз. Фахівці техпідтримки Hostpro в режимі 24/7 допоможуть підібрати необхідний тариф, вирішити технічні питання і налаштувати роботу вашого сайту. Розвивайте власний бізнес, свій сайт довірте професіоналам.