Робимо ідеальний вітальний лист

post thumbnail

Ваша електронна поштова скринька нагадує збірку спам-листів, більшість з яких видаляється, навіть не відкрившись? Багато компаній не до кінця розуміють цінність листів, які відкриваються користувачами і отримують взаємодію. Електронна розсилка може бути не шаблонною і набридливою, а корисною, цікавою і іноді навіть очікуваною.

Вітальний лист | Блог Hostpro

У 2019 аналітики з GetResponse провели масштабне дослідження, в якому вдалося з’ясувати успіх маркетингових компаній через електронні листи. Висновок виявився простим. Вітальний лист – фундамент для подальшого діалогу з клієнтом. Якщо ваше «Привіт, друже!» виглядає як «здрастє» – це не є правильно і перспектив з альпійськими лугами вам це не відкриває.

У GetResponse проаналізували понад чотири мільярди поштових компаній, розісланих в 126 країнах і 19 галузях. Один з головних результатів досліджень – привітальні електронні листи в середньому відкривалися 84,22% раз, а 25,91% з них отримували подальшу взаємодію. Для порівняння: середній показник відкриття інших електронних листів – 26,91%.

Ось кілька порад, здатних допомогти при створенні правильного привітального листа і подальшої електронної розсилки.

Говоріть «ДЯКУЮ»

Психологи з 20-річним стажем, що досліджують, як компанії і люди досягають чогось в житті, прийшли до висновку, що вираз подяки – «можливо, найважливіша основа довіри».

У статті The Guardian з цього приводу був уривок: «Вираз подяки створює міцний зв’язок між автором і читачем, та впливає на останнього. Люди, які здатні говорити спасибі, мають значно кращі відносини в колективі, вдома та з друзями. Ця ж практика спостерігається в сімейних стосунках. Розставання пар, які говорять один одному «дякую», відбувається в три рази рідше».

Зайвий раз подякувати своїм клієнтам за підписку на розсилку новин або за першу покупку – важливий елемент при створенні привітального листа. Листи з висловленням подяки мали на 36% більший відгук у читачів, в порівнянні з іншими розсилками.

Мало говорити, краще продемонструйте свою подяку

Наступний крок після подяки – запропонувати невеликий бонус. Привітальна електронна розсилка з пропозицією відзначається більш високою швидкістю транзакцій і приносить більше доходу, ніж листи без приємних подарунків. В середньому привітальні листи з пропозиціями вдвічі збільшили показники транзакцій і дохід в порівнянні з листами, які не несуть в собі якісь бонуси.

Вітальний лист | Блог Hostpro

Під бонусами і стимулами прийнято розуміти різні форми, що залежать від діяльності вашої компанії. Наприклад:

  • знижки на покупки – невеликий відсоток (5-10), який мотивує клієнта і не вдарить по вашому бюджету;
  • безкоштовна доставка;
  • безкоштовний доступ до електронної книги, аудіоподкастів, статті або іншого матеріалу і багато іншого.

Посилання на власні соцмережі

У листах, які містили посилання на соцмережі компанії, спостерігається підвищений (на 6%) показник кліків. Соціальні мережі – обов’язковий інструмент для компаній, які хочуть взаємодіяти зі своєю аудиторією, ділитися новинами, подіями і іншими активностями – не соромтесь, кажіть про це.

Додайте зображень

Трохи менше половини вітальних листів містять зображення. Таку статистику вдалося зібрати хлопцям з Customer.io. За словами психологів, фотографії, зображення або графіки в електронному листі призводять до:

  • більш довготривалого запам’ятовування вмісту;
  • кращого розуміння;
  • позитивного емоційного порогу;
  • більшого відсотку дочитувань.

Зображення в привітальних листах можуть розповідати про історію вашого бренду, про головні обличчя компанії. Це приверне увагу клієнтів та зміцнить лояльне ставлення з їхнього боку. Особливо, якщо ви тільки починаєте. Завжди добре познайомитися ближче і показати себе.

Не перестарайтеся!

Перша причина, із-за якої клієнти відмовляються від розсилок – електронні листи приходять ну аж надто часто. У вітальному листі ви можете запитати у клієнтів, з якою частотою вони хочуть отримувати листи від вас, і з якого приводу (і навіть в якому стилі) – знижки, пропозиції, новини, акції і так далі.

Зробіть так, щоб ваша розсилка цінувалася – менш часті, але більш інформативні листи мають куди більший коефіцієнт відкриттів і взаємодій.

Сконцентруйте увагу на чомусь одному

Від ознайомлення із загальною філософією до презентації послуг і продуктів компанії. Ви можете багато чого сказати своїм клієнтам у вітальному листі. Але подальша розсилка не повинна бути сумбурною і перевантаженою, відволікаючи від чогось одного. Поєднайте в листі один сильний заклик до дії, а не кілька.

Чим конкретніше ваша пропозиція, тим краще реакція читачів. В TechnologyAdvice з’ясували, що вітальне повідомлення електронної пошти з одним сильним закликом до дії збільшує кількість кліків на 371%, а продажі – на 1617%. Вкрай не рекомендується в листах розміщувати більше трьох закликів до дії, інакше увага розсіюється.

Потрібно відправляти багато листів?

В цьому випадку вам знадобиться надійний і потужний хостинг, щоб підтримувати всі ваші сайти і розсилки. А ми якраз можемо вам з цим допомогти.

Telegram Hostpro

Наш телеграм

з важливими анонсами, розіграшами й мемами

Приєднатися

Можливо, вас зацікавить

Як зробити так, щоб ChatGPT рекомендував ваш сайт?
Як зробити так, щоб ChatGPT рекомендував ваш сайт?

Користувачі дедалі частіше обирають ChatGPT замість традиційних пошукових систем. Це зручно, адже не потрібно...

Як скоротити посилання безкоштовно. Топ 5 сервісів альтернатив Bitly
Як скоротити посилання безкоштовно. Топ 5 сервісів альтернатив Bitly

Поділитися посиланням в робочому чаті, закинути лінк на сайт в рекламу, соцмережі чи SMS....

Життєхитрики, як отримати хелп від підтримки HostPro максимально швидко
Життєхитрики, як отримати хелп від підтримки HostPro максимально швидко

Навіть якщо ви ніц не запамʼятаєте, знайте: ми все одно готові вам допомогти, коли...