Робимо ідеальний вітальний лист
Ваша електронна поштова скринька нагадує збірку спам-листів, більшість з яких видаляється, навіть не відкрившись? Багато компаній не до кінця розуміють цінність листів, які відкриваються користувачами і отримують взаємодію. Електронна розсилка може бути не шаблонною і набридливою, а корисною, цікавою і іноді навіть очікуваною.
У 2019 аналітики з GetResponse провели масштабне дослідження, в якому вдалося з’ясувати успіх маркетингових компаній через електронні листи. Висновок виявився простим. Вітальний лист – фундамент для подальшого діалогу з клієнтом. Якщо ваше «Привіт, друже!» виглядає як «здрастє» – це не є правильно і перспектив з альпійськими лугами вам це не відкриває.
У GetResponse проаналізували понад чотири мільярди поштових компаній, розісланих в 126 країнах і 19 галузях. Один з головних результатів досліджень – привітальні електронні листи в середньому відкривалися 84,22% раз, а 25,91% з них отримували подальшу взаємодію. Для порівняння: середній показник відкриття інших електронних листів – 26,91%.
Ось кілька порад, здатних допомогти при створенні правильного привітального листа і подальшої електронної розсилки.
Говоріть «ДЯКУЮ»
Психологи з 20-річним стажем, що досліджують, як компанії і люди досягають чогось в житті, прийшли до висновку, що вираз подяки – «можливо, найважливіша основа довіри».
У статті The Guardian з цього приводу був уривок: «Вираз подяки створює міцний зв’язок між автором і читачем, та впливає на останнього. Люди, які здатні говорити спасибі, мають значно кращі відносини в колективі, вдома та з друзями. Ця ж практика спостерігається в сімейних стосунках. Розставання пар, які говорять один одному «дякую», відбувається в три рази рідше».
Зайвий раз подякувати своїм клієнтам за підписку на розсилку новин або за першу покупку – важливий елемент при створенні привітального листа. Листи з висловленням подяки мали на 36% більший відгук у читачів, в порівнянні з іншими розсилками.
Мало говорити, краще продемонструйте свою подяку
Наступний крок після подяки – запропонувати невеликий бонус. Привітальна електронна розсилка з пропозицією відзначається більш високою швидкістю транзакцій і приносить більше доходу, ніж листи без приємних подарунків. В середньому привітальні листи з пропозиціями вдвічі збільшили показники транзакцій і дохід в порівнянні з листами, які не несуть в собі якісь бонуси.
Під бонусами і стимулами прийнято розуміти різні форми, що залежать від діяльності вашої компанії. Наприклад:
- знижки на покупки – невеликий відсоток (5-10), який мотивує клієнта і не вдарить по вашому бюджету;
- безкоштовна доставка;
- безкоштовний доступ до електронної книги, аудіоподкастів, статті або іншого матеріалу і багато іншого.
Посилання на власні соцмережі
У листах, які містили посилання на соцмережі компанії, спостерігається підвищений (на 6%) показник кліків. Соціальні мережі – обов’язковий інструмент для компаній, які хочуть взаємодіяти зі своєю аудиторією, ділитися новинами, подіями і іншими активностями – не соромтесь, кажіть про це.
Додайте зображень
Трохи менше половини вітальних листів містять зображення. Таку статистику вдалося зібрати хлопцям з Customer.io. За словами психологів, фотографії, зображення або графіки в електронному листі призводять до:
- більш довготривалого запам’ятовування вмісту;
- кращого розуміння;
- позитивного емоційного порогу;
- більшого відсотку дочитувань.
Зображення в привітальних листах можуть розповідати про історію вашого бренду, про головні обличчя компанії. Це приверне увагу клієнтів та зміцнить лояльне ставлення з їхнього боку. Особливо, якщо ви тільки починаєте. Завжди добре познайомитися ближче і показати себе.
Не перестарайтеся!
Перша причина, із-за якої клієнти відмовляються від розсилок – електронні листи приходять ну аж надто часто. У вітальному листі ви можете запитати у клієнтів, з якою частотою вони хочуть отримувати листи від вас, і з якого приводу (і навіть в якому стилі) – знижки, пропозиції, новини, акції і так далі.
Зробіть так, щоб ваша розсилка цінувалася – менш часті, але більш інформативні листи мають куди більший коефіцієнт відкриттів і взаємодій.
Сконцентруйте увагу на чомусь одному
Від ознайомлення із загальною філософією до презентації послуг і продуктів компанії. Ви можете багато чого сказати своїм клієнтам у вітальному листі. Але подальша розсилка не повинна бути сумбурною і перевантаженою, відволікаючи від чогось одного. Поєднайте в листі один сильний заклик до дії, а не кілька.
Чим конкретніше ваша пропозиція, тим краще реакція читачів. В TechnologyAdvice з’ясували, що вітальне повідомлення електронної пошти з одним сильним закликом до дії збільшує кількість кліків на 371%, а продажі – на 1617%. Вкрай не рекомендується в листах розміщувати більше трьох закликів до дії, інакше увага розсіюється.
Потрібно відправляти багато листів?
В цьому випадку вам знадобиться надійний і потужний хостинг, щоб підтримувати всі ваші сайти і розсилки. А ми якраз можемо вам з цим допомогти.
Можливо, вас зацікавить
Поділитися посиланням в робочому чаті, закинути лінк на сайт в рекламу, соцмережі чи SMS....
Навіть якщо ви ніц не запамʼятаєте, знайте: ми все одно готові вам допомогти, коли...
Хочете дізнатися сотню цікавих фактів про IT? Як добре, що ми здибалися :) Гадаємо,...
Наш телеграм
з важливими анонсами, розіграшами й мемами
Приєднатися