Даруємо 10 шоперів

в нашому Telegram

Приєднатись

Оновлений білінг

post thumbnail

Друзі, нещодавно ми оновили нашу білінг-систему і хочемо вас з нею познайомити.

Вхід в особистий кабінет здійснюється за посиланням, логіном до якого є поточна основна контактна email-адреса власника.

Вхід в білінг
  1. Якщо доступ до контактної email-адреси є, але ви забули пароль – запросіть зміну пароля на сторінці авторизації. У такому випадку система автоматично надішле лист з посиланням для зміни пароля на ваш контактний email. Зверніть увагу: посилання дійсне лише 2 години. 
  2. Якщо в особистому кабінеті використовується неактуальний email, вам слід замінити його, щоб своєчасно отримувати важливі листи від нашої системи. Зробити це можна в розділі “Мої деталі”.
  3. У разі якщо пароль від особистого кабінету загублений і доступу до контактного email також немає, процедура входу наступна: для зміни email власник надає нам документи, оскільки інакше ми не зможемо ідентифікувати особу, що подає запит на зміну контактного email.

Якщо ви фізична особа або ФОП, для зміни контактної email-адреси вам необхідно буде надати:

– копію оригіналу заяви від імені власника, написану від руки і завірену його підписом;

до заяви потрібно додати копію першої (або другої та третьої) сторінок паспорта (з актуальним підписом) або скан/фотокопію обох сторін ID-паспорта, завірену підписом власника (“Згідно з оригіналом” та підпис).

Копії документів необхідно надіслати нам на адресу [email protected] (скан-/фотокопію).

У випадку з юридичною особою, для зміни контактного email нинішня компанія-власник оформлює офіційну заяву на бланку компанії, завірену печаткою та підписом керівника. Оригінал заяви можна надіслати нам фізичною поштою за адресою: 02094, м. Київ, а/я 121, ТОВ “ХОСТПРО ЛАБ” або кур’єром за адресою: м. Київ, вул. Юрія Поправки (колишня вул. Миколи Лебедєва), 4/39А, 1 під’їзд, 18 поверх (ст.м. Чернігівська).

Заява для фізичних осіб – завантажити

Заява для підприємців завантажити

Заява для юридичних осібзавантажити

Отож, почнемо з інтерфейсу оновленого білінгу. Відтепер, перебуваючи в будь-якому розділі вашого особистого кабінету, ви з легкістю зможете потрапити в потрібний вам розділ нашого сайту завдяки вже знайомому вам меню. Основне меню білінг-системи складається з наступних розділів, про кожний з яких ми докладно розповімо:

  • Головна сторінка;
  • Мої послуги;
  • Домени;
  • Білінг;
  • Підтримка;
  • Партнерство.

Головна сторінка білінг-акаунта

При вході в акаунт ви потрапляєте на Головну сторінку, де зазначена коротка інформація про власника акаунта, дані про кількість продуктів, послуг, доменів і тікетів.

Білінг Головна сторінка

Тут ви також можете перевірити доменне ім’я на доступність реєстрації, натиснувши на “Зареєструвати домен” або замовити новий тариф хостингу, натиснувши на “Замовити нову послугу”.

Справа розташовується блок з інформацією про відкриті тікети і їх стан на поточний момент. Тут же можна відкрити новий тікет.

Також з головної сторінки є прямий доступ до виставлених вам рахунків. Більше того, якщо рахунок не було сплачено вчасно, система нагадає вам про це при вході в акаунт.

Мої деталі та суб-акаунти

Ви можете змінити ваш контактний e-mail, вибрати спосіб оплати, додати адресу і номер телефону в Панелі клієнта в розділі “Мої деталі”. Також тут є відповідні поля, якщо ви є юридичною особою або приватним підприємцем.

Білінг Особисті дані

У вкладці “Контакти/Суб-акаунти” у вас є можливість додавати нових користувачів, які матимуть доступ до вашого облікового запису. Також ви можете створити нового користувача з іншим e-mail і паролем. 

Можливість додавати нових користувачів у вкладці "Контакти / Суб-акаунти"

При створенні суб-акаунта ви можете налаштувати права доступу для користувача за своїм бажанням. Або додати користувача, який буде отримувати повідомлення про роботу вашого облікового запису на свою пошту (відповідно до налаштувань пошти, які ви вкажете), але доступу до самого акаунта при цьому мати не буде.

Підтримка

В нашій білінг-системі розділ “Підтримка” інтегрований у ваш акаунт. У вкладці “Тікети” розділу “Підтримка” можна відстежувати стан відкритих запитів. Там само зберігається історія ваших попередніх звернень в технічну підтримку.

Відстеження стану відкритих запитів у вкладці "Тікети" розділу "Підтримка"

“База знань” і “Файли” містять відповіді на основні питання за категоріями, а також, відповідно, файли, документацію й програми, необхідні для належного функціонування сайтів.

База знань Білінг

Якщо ваш IP був заблокований в результаті неправильного введення пароля в панелі управління, ви маєте можливість розблокувати його без звернення до техпідтримки. Для цього вам необхідно всього лише перейти в розділ меню “Підтримка” → “Розблокувати IP”.

Система автоматично визначить вашу поточну IP-адресу. Але крім цього, ви можете вручну ввести будь-яку IP-адресу в відповідне поле і перевірити її на предмет блокування.

Розблокувати IP Білінг

В оновлену білінг-систему додано розділи “Сповіщення” та “Статус мережі”, щоб ви завжди були в курсі важливих змін. У вкладці “Статус мережі“, наприклад, надана інформація про всі планові перезавантаження сервера з конкретними датами. У процесі перезавантаження ваш ресурс може бути тимчасово недоступним, тому вам слід знати про це заздалегідь.  

Домени

У розділі “Домени” ви можете здійснювати реєстрацію, продовження або ж перенесення домену.

Також в новій версії білінг-системи присутня зручна шкала-візуалізація вашого статусу: Клієнт → Реселлер → Gold Реселлер. Залежно від вашого поточного статусу, ви можете отримувати знижку від 15 до 20% на всі операції з доменами.

Розділ "Домени" Білінг

Білінг

У розділі Білінг ви можете відстежувати свої рахунки, поповнювати баланс, а також отримувати комерційні пропозиції/оцінки.

Розділ Білінг

Партнерство

У вас завжди є можливість активувати свій партнерський акаунт в розділі “Партнерство”. Тут ви зможете моніторити кількість кліків, залучених клієнтів, конверсію, а також працювати з партнерськими банерами.

Розділ "Партнерство" Білінг

Якщо у вас залишилися питання, ми з радістю відповімо на них. Звертайтеся в нашу техпідтримку в будь-який зручний для вас час!

Telegram Hostpro

Наш телеграм

з важливими анонсами, розіграшами й мемами

Приєднатися

Можливо, вас зацікавить

Управління користувачами і контактами
Управління користувачами і контактами

При користуванні панеллю керування в хостинг компанії існує безліч сценаріїв, за яких у клієнта...

Двофакторна аутентифікація
Двофакторна аутентифікація

Друзі, сьогодні ми розповімо вам, як налаштувати додаткову безпеку для вашого облікового запису в...

Перенесення сайту.  Як перенести сайт на Hostpro?
Перенесення сайту. Як перенести сайт на Hostpro?

Перенесення сайту з сервера на сервер – досить-таки відповідальне завдання, яке вимагає зусиль з...