17 липня – Всесвітній день емодзі

Не так часто ми постимо у блозі розважальний контент, компанія все ж таки серйозна, але до Всесвітнього дня емодзі не втрималася й підготували для вас кілька файних фактів, про які ви, найімовірніше, не знали – let’s go 😉

Існують суперечки щодо того, хто винайшов емодзі

До сьогодні тривають суперечки на рахунок того, хто ж винайшов емодзі. Загальноприйнято вважати, що японський оператор мобільного зв’язку Docomo вперше використав символи, які можна вважати сучасними емодзі. Та не так давно з’ясувалося, що насправді компанія Softbank Japan випустила телефон з підтримкою 90 різних емодзі в 1997 році, ще за два роки до Docomo. Неспроста Японія – єдина країна, чий географічний контур присутній у списку емодзі. 

Існує, до речі, версія, за якою першими емодзі вважаються єгипетські ієрогліфи. 

Кожен може подати заявку на створення нового емодзі 🤔

Ви абсолютно безкоштовно можете написати запит в організацію Unicode Consortium із проханням створити певне емодзі, краще, якщо запит буде з детальним поясненням, що емодзі має означати та чому воно важливе. Процес створення нового емодзі може зайняти до двох років.

До Юнікоду, до речі, вже приходили дивні запити на мемного песика Doge та палаючого сміттєвого бака, але всі вони були відхилені. 

Чоловіки та жінки використовують емодзі по-різному

Жінки на 16% частіше за чоловіків використовують емодзі – істоти емоційні, що з нами поробиш. А Brandwatch опублікували ось яку статистику – жінки на 11% частіше використовують емодзі, які символізують радість, а от чоловіки чомусь на 35% частіше юзають ті, що виражають страх. 

І ще один факт, який викличе у вас “хе-хе”: 56% емодзі баклажану 🍆 надсилають саме чоловіки. Чого б це? 😂

Емодзі сприймаються нашим мозком так само, як людська міміка

Учені виявили, що коли людина дивиться на емодзі, у неї активізуються точно такі ж ділянки мозку, як при спогляданні живої людської міміки. Це означає, що ці “колобки” з різними емоціями доповнюють прочитаний нами текст так само, як доповнює сприйняття міміка при живій розмові.

Існує переклад роману “Мобі Дік” на мову емодзі 

Немає нічого дивного у тому, що емодзі дуже близькі до того, щоб стати повноцінною мовою, і одне з найкращих цьому підтверджень – те, що весь роман “Мобі Дік” Германа Мелвілла перевели в емодзі. Фред Бененсон очолив проект з перекладу кожного рядка цього класичного твору та назвав його “Emoji Dick; or, 🐳”. Йому допомагали сотні інших людей через Amazon’s Mechanical Turk.

Тільки 7% людей, які використовують емодзі персика 🍑, мають на увазі сам фрукт

Персиковий емодзі дебютував 2010 року і відтоді став одним з найбільш суперечливих через його подвійне значення. Лише 7% людей юзають персика, маючи на увазі реальний плід. Більшість людей використовують його за іншим призначенням через візуальну схожіть з певними частинами людського тіла – if you know what I mean 😎

Емодзі “Палець догори” 👍 вважається непристойним у деяких культурах

Для більшості країн це абсолютно звичне емодзі, яке досить часто використовується у значенні “ок”, ніж призначене для вираження згоди 👌. Однак на Ближньому Сході, в Австралії та Греції цей жест вважається лайкою. У цих культурах емодзі піднятого догори великого пальця семантично дорівнює нашому “А хай тобі грець!”.

В історії вже було кілька судових процесів, пов’язаних із використанням емодзі ⚖️

У зв’язку з популярністю емодзі, не дивно, що вони можуть бути використані як доказ проти вас у суді. В одному випадку подружній парі в Ізраїлі довелося заплатити $2200 за квартиру, яку вони ніколи не винаймали. Це сталося тому, що пара та господар квартири протягом кількох днів переписувалися за допомогою текстових повідомлень, і використання емодзі змусило господаря зняти оголошення про продаж квартири. Він просто подумав, що вони винаймуть житло.

Повідомлення пари було наступним: “Доброго ранку 😊 зацікавлені в будинку 💃🏼 👯 ✌ 🎐 🐿 🍾 просто потрібно обговорити деталі… Коли вам зручно?”. Це змусило орендодавця припустити, що вони винаймуть квартиру, але вони так і не зробили цього. Тоді він подав на них до суду, і суддя став на бік орендодавця, бо емодзі, очевидно, передавали великий оптимізм і щиро змусили його повірити, що вони винаймуть квартиру – навіть без договору. Ви могли собі подумати про таке???

У Twitter є спеціальні набори емодзі, прикріплені до хештегів 

Хешфлаги – це емодзі, які з’являються після певних хештегів в Twitter. Вони часто виникають під час особливих випадків, запуску товарів та значних подій. Як правило, тільки великі бренди купують їх для комерційного використання. Хешфлаги на замовлення можуть перевищувати $1 000 000. 

До речі, першою компанією, яка придбала в Twitter хешфлаги, була Coca Cola. Тому в другій половині 2015 року, при публікації хештегу #ShareaCoke поруч автоматично з’являлися емодзі двох пляшок коли. 

Законодавець із Техасу подав резолюцію, щоб люди не плутали прапор Чилі із прапором Техасу

Прапор Чилі 🇨🇱 і прапор штату Техасу мають деяку візуальну схожість, на обидвох зображено зірку на синьому полі поруч із білими та червоними смугами. Через це деякі жителі Техасу помилково використовують прапор Чилі у своїх повідомленнях та дописах, пов’язаних із Техасом. Тому, власне, законодавець Том Оліверсон подав офіційну резолюцію, щоб закликати жителів штату не плутати ці два прапори. 

Існує мова програмування, яка використовує емодзі для запуску програм

Люди можуть бути дуже винахідливими, коли мова заходить про емодзі. Одним із фактів, які можуть заінтригувати, є те, що існує мова програмування, яка підтримує емодзі. Мова програмування Emojicode виникла на Github і дозволяє програмістам писати і запускати програми за допомогою емодзі. 

Які емодзі в комунікації з клієнтами ми використовуємо найчастіше? 

Хоч Hostpro на ринку послуг уже 21 рік, від нас віє досвідом та солідністю, без емодзі нам теж не обійтись. Ось які ми використовуємо найчастіше: 

😉 – якщо вам здалось, що ми до вас залицяємось, то вам не здалось. Ми щиро закохані у кожного нашого клієнта, тож підморгуємо часто.

🚀 – тут все просто, це емодзі і у вас, і у нас, асоціюється з надшвидкими тарифами NVMe Хостингу

🧡 –  насправді, ми маємо два корпоративних кольори (помаранчевий і зелений), та якось так повелося, що частіше за все використовуємо саме помаранчеве сердечко, аби виразити вам свою любов. 

👉 – так ми акцентуємо увагу на потрібних лінках для переходу.

☝️ – з ним починаються важливі меседжі, які ми радимо запам’ятовувати.

Хочете перевірити? Загляньте до наших соцмереж. До речі, нещодавно ми з’явилися в Telegram, тож, як то кажуть, don’t hesitate – долучайтесь, щоб завжди знати про хостинг та знижки на нього трохи більше 🤗