Топ-10 способів підвищити продажі інтернет-магазину в 2021

Зробіть кілька ковтків кави… Ну от, у світі з’явився ще один інтернет-магазин і Google вже ранжує вашого нового конкурента. У такому ритмі за лояльність споживача до бренду ведуться справжні війни. 

Тож не гаймо часу – ми вже підготували для вас TOP-10 порад, за допомогою яких ваш e-commerce-проект вигідно виокремиться серед конкурентів, а ви залучите потрібну вам аудиторію, яка купуватиме у вас знову і знову. 

Визначте, хто ваш потенційний покупець? 🤷‍♂️

Перш ніж зрозуміти, як продавати, потрібно добряче вивчити ЙОГО – нашого потенційного покупця, або як кажуть наші західні колеги, Buyer Persona – сукупність цінностей, моделей поведінки, мотивації та цілей ваших “ідеальних” клієнтів. 

Згідно з дослідженням, проведеним компанією Monetate, лояльні покупці коштують у 5 разів більше, ніж ті, хто потрапив до вас вперше. 

Саме тому дуже важливо зробити якомога більше перших продажів, а потім продовжувати удосконалювати свою воронку, щоб ефективно продавати більшому числу нових і старих клієнтів. 

Якщо у вас вже є активний сайт, перше, що вам потрібно зробити – перевірити ваш Google Analytics. Звідти ви можете, як мінімум, отримати інформацію про вік ваших користувачів, їхню стать та інтереси. 

Звернемо увагу на демографічні дані – усе, що допомагає вам сегментувати ваш потенційний ринок на більш точні категорії (за віком, статтю, рівнем доходу, освіти, етнічною приналежністю). Ці демографічні дані можуть бути досить таки широкими чи надзвичайно специфічними. Наприклад, ви можете вказати ідеальний віковий діапазон потенційного клієнта, а не конкретну цифру. 

Однак для більшості компаній цієї інформації недостатньо. Потрібно думати глибше і тут на допомогу приходить поведінка. Інформація про поведінку користувача може, на перший погляд, здатися догадкою, однак цей етап повинен спиратися на дані аналітики, як і будь-яка інша частина вашої маркетингової стратегії. Дайте відповідь на питання: Які шляхи конверсії проходять ваші ідеальні клієнти? Як і де вони взаємодіють з вашими маркетинговими матеріалами у воронці продажів? 

“У самурая немає цілі, тільки шлях”, – скажете ви, однак тут так не працює. Насправді, користувач прагне не придбати річ, а вирішити свою проблему, тож все, що люди купують, є всього лише засобом досягнення цілі. Зрозумієте мотивації та “болі” покупця – і ваш дохід почне зростати пропорційно до задоволення клієнтів.  

Одним словом, щоб зрозуміти покупця, потрібно мислити, як покупець :)

А тепер, коли ми розуміємо, що і кому ми будемо продавати, можна перейти до питання, як це зробити. 

Оберіть сайту правильне доменне ім’я 🔝

Ім’я, яке принесе вам успіх: 

  • містить слова-ключовики, які відображатимуть вашу діяльність;
  • включає в себе не більше 15 символів (дефіси та тире краще не використовувати – це негативно позначиться на ранжуванні в Google);
  • не схоже на доменні імена відомих брендів і не співзвучне їм (навіщо вам ті скарги про порушення авторських прав та блокування);
  • без дефісів та тире – вони можуть бути ознакою спамерських доменів, з якими ви не хочете бути пов’язаними. До того ж, такі домени часто пишуть неправильно, за рахунок чого потрапляють на сайти конкурентів;
  • не варто використовувати і домени з подвоєнням літер – такий домен буде більш схильним до одруківок.

Детальніше про вимоги до доменного імені ви можете прочитати у нашій статті “Як правильно вибрати доменне ім’я?” 

Кожного дня у всіх куточках світу реєструються тисячі нових доменних імен. Доменні імена – це як нерухомість. Тому якщо ви знайшли те, яке вам подобається, не затягуйте з реєстрацією. Понад 300 українських та міжнародних доменних імен вже чекають на вас на сайті Hostpro .

Понад 300 актуальних доменних імен від HOSTPRO

Забезпечте свій сайт якісним хостингом. Він на це заслуговує… 🚀

Ні для кого не секрет, що від того, наскільки швидко завантажується ваш сайт, залежать ваші рейтинги у пошуковій видачі Google. Швидкість завантаження ви можете перевірити за допомогою інструменту Google PageSpeed Insights або ж за допомогою спеціальної панелі “Швидкість сайту” всередині платформи 1С-Бітрікс: Управління сайтом, якщо ваш сайт на цій CMS.  

Якщо сайт має прогалини у швидкості завантаження, є 2 шляхи вирішення проблеми. Перший – перейти на хостинг з NVMe-дисками, який забезпечить вам у 8 разів більшу продуктивність, порівняно зі звичайними SSD-дисками, а також 4-кратне зростання швидкості обробки запитів до баз даних. Другий варіант – звернутися до свого розробника з проханням оптимізувати сайт. Про основні фактори, які впливають на швидкість завантаження сторінок сайту та як її покращити, ви можете прочитати тут

Оптимізуйте все, що тільки можете ⚙️

Щоб ваша електронна комерція була вдалою, потрібно, щоб ваш сайт був грамотно розроблений та оптимізований. Громіздка сторінка, яка довго завантажуться і вміщує незрозумілу інформацію, негативно вплине на конверсії. І навпаки – сайт, на якому користувач може швидко знайти те, що шукає, і придбати товар у декілька кліків, призведе до багатократного збільшення коефіцієнта конверсій. 

Візьміть до уваги наступні моменти: 

  • доступність з мобільних пристроїв: мобільний пошук уже давно затьмарив по об’ємах пошук на десктопах. Переконайтеся, що ваш сайт забезпечує хороший  UX на всіх пристроях. Водночас ваш сайт має мати максимально короткий час завантаження. 

Давайте відвідувачам можливість повернутися до своїх кошиків пізніше, навіть на іншому пристрої. Не чекайте від мобільних відвідувачів конверсії за один сеанс, тому що вони, ймовірно (майже напевно), цього не зроблять, але ж вони можуть конвертуватися пізніше, якщо ви полегшите їм це завдання.

  • SEO та SEM: якщо ви хочете продавати більше, користувачі повинні мати можливість легко знайти вас, тому реклама в пошукових системах (органічна і контекстна), а також оптимізація мета-тегів, контенту, структури сайту, внутрішньої перелінковки і т.д. є першою необхідністю. 

Пропонуйте менше варіантів 🤏

Для багатьох компаній ця концепція просто немислима. Звичайно, пропонувати більше товарів – це відмінний спосіб збільшити продажі! Однак ця схема не завжди робоча. Насправді, у багатьох випадках що більше товарів, то менше рішучості. 

Якщо у вас широкий асортимент товарів, структуруйте ваш сайт або сторінки товарів таким чином, щоб запропонувати відвідувачам якомога менше варіантів вибору. Це зменшить ймовірність того, що відвідувач буде перевантажений десятками різних товарів. Цього можна досягти шляхом розподілу товарів за вужчими категоріям (додатковим бонусом цього є те, що відвідувачам буде легше знайти саме те, що вони шукають), або ви можете зробити більший акцент на меншій кількості окремих товарів.

Показуйте відгуки клієнтів і сигнали довіри 🤗

Легіони ваших задоволених клієнтів роблять набагато більший вплив, ніж найкраще написаний рекламний текст. Розміщуйте їхні позитивні відгуки на сторінках ваших продуктів, сторінках з цінами і навіть на головній сторінці. Однак зверніть, будь ласка, увагу  – якщо ви вирішите демонструвати вашу середню оцінку за відгуками клієнтів, краще не вказувати максимальне ціле число, наприклад, 5.0, оскільки це буде оцінюватися як неправдива “накручена” реклама. Оскільки ніхто не ідеальний, і кожна людина це розуміє,  найоптимальніший варіант оцінки – 4.9. 

Аналогічним чином, включення сигналів довіри може стати чудовим способом збільшення онлайн-продажів, оскільки це створює краще сприйняття вашого бренду в свідомості потенційного покупця і може попередити його вагання. 

Якщо ваш бізнес має будь-які професійні акредитації, розмістіть ці сигнали довіри на своєму сайті. І звісно – якщо у вас є вражаючий список відомих клієнтів, переконайтеся, що ваші відвідувачі знають про це. 

Створіть відчуття терміновості ⏰

Безперечно, важливо бути чесним і прозорим у тому, хто ви і що ви робите, однак ніхто не забороняє створювати відчуття терміновості, щоб переконати потенційних покупців купити у вас прямо зараз. 

Способи досягнення цієї мети різноманітні: від спеціальних пропозицій, обмежених по часу, до продуктів, випущених обмеженим тиражем.  

Якщо у вас немає можливості випускати обмежену кількість продукції, можете запропонувати фінансовий стимул для клієнтів, які здійснять покупку просто зараз, наприклад, безкоштовну доставку або знижку. 

Використовуйте ремаркетинг 👀

Незалежно від того, чи проводите ви PPC-кампанію або рекламну кампанію в Facebook, будь-яка цифрова маркетингова ініціатива вимагає часу, грошей і зусиль для реалізації. Якщо ви не використовуєте ремаркетинг, то, по суті, розраховуєте на те, що потенційні клієнти відразу ж конвертуються, чого майже ніколи не відбувається.

З огляду на часто “тернистий” шлях клієнта, який сьогодні проходить протягом як мінімум одного-двох днів і на декількох пристроях, ремаркетинг не тільки утримує ваш бренд на передньому краї свідомості потенційних покупців, а й надає їм безліч додаткових можливостей для того, щоб, зрештою, придбати ваш товар.

Спростіть на максимум процес оформлення замовлення 💰

За даними Business Insider, тільки минулого року в несплачених кошиках було залишено онлайн-товарів на суму близько 4 трильйонів доларів, з яких 63% потенційно можна було повернути. Це воістину приголомшлива статистика, яка показує, наскільки важливо вдосконалювати процес оформлення замовлення.

Максимально спрощуєте відвідувачам навігацію по вашому сайту? Зробіть те саме з процесом оформлення замовлення. Усуньте всі зайві кроки, які можуть відштовхнути потенційного покупця від здійснення покупки. Пропустіть непотрібні поля в формах, і якщо клієнт пішов і повернувся – не змушуйте його заповнювати все з самого початку. 

Запропонуйте безкоштовну доставку 🚛

Дослідження Acquisio показало, що 47% покупців відмовляться від купівлі, якщо при оформленні замовлення виявлять, що безкоштовна доставка не включена.

Просто підрахуйте – швидше за все, ви можете покрити вартість доставки, якщо загальна сума замовлення буде перевищувати певну суму. При вирішенні цього питання можна надихнутися Amazon – доставка у них безкоштовна при купівлі на суму від 35 доларів. І як не дивно, люди із замовленням, наприклад, на 25 доларів, швидше оберуть товарів ще на 10, ніж скасують своє замовлення або замовлять із платною доставкою. 

Ще одна ідея – додати декілька гривень на кожний товар, а виручку використовувати для покриття витрат на доставку. Якщо безкоштовна доставка – не варіант, запропонуйте доставку за фіксованими тарифами. Це простий спосіб для покупців зрозуміти, що їм доведеться заплатити за доставку, але кінцева ціна на пошті не стане для них несподіванкою. 

Висновки

Найперше складіть портрет свого потенційного покупця, підберіть для свого сайту актуальне доменне ім’я. Особливу увагу радимо звернути на вибір хостинг-провайдера – для повноцінної роботи сайту вам потрібен швидкий та стабільний хостинг з цілодобовою технічною підтримкою та щоденними бекапами, щоб ви могли у будь-який момент все відновити. 
До того ж, хороший хостер завжди допоможе оптимізувати та налаштувати роботу вашого сайту. За таким хостингом звертайтеся в Hostpro. Ми безкоштовно та безпечно перенесемо до нас ваш сайт та допоможемо обрати той тарифний план, який найбільше підійде під потреби вашого сайту.