Оберіть свій зручний спосіб зв’язку з підтримкою Hostpro

Якісна техпідтримка – це не бонус, а невід’ємний атрибут по-справжньому хорошого хостингу. Ви ж не хочете в розпал рекламної кампанії зіткнутися з непрацездатністю вашого сайту, наприклад, з вини некваліфікованого розробника, і не мати можливості негайно відновити робочу копію (якої до того ж може і не бути у вас під рукою).
Відсутність технічної підтримки повинна щонайменше вас насторожити. Хороший хостинг завжди гарантує цілодобову підтримку і пропонує більше одного каналу зв’язку.
Ми – команда, яка поруч з вами 24/7. У будь-який зручний для вас час ми готові допомогти з вибором оптимального тарифу і вирішити всі технічні питання. Ми подбали про ваш комфорт, тому пропонуємо широкий вибір способів зв’язку з техпідтримкою: живий чат на сайті, тікет в білінг-системі, Telegram, Facebook. Ми впевнені – один з цих месенджерів або соціальних мереж завжди у вас під рукою.
Живий чат на сайті
Чат Hostpro має мінімалістичний (плоский) і неагресивний інтерфейс. З’являється з простенькою анімацією і ховається одним кліком.
Ви можете почати розмову своїми словами або ж використовуючи вже готові поширені фрази, і вже через кілька секунд наш спеціаліст зв’яжеться з вами. Ви можете заповнити кілька рядків, вказавши своє ім’я, номер телефону та e-mail. Це не є обов’язковим, просто так ми зможемо швидко і без зайвих запитань ідентифікувати вас у системі.
Тікет в білінг-системі
Якщо ви зареєстровані в нашому білінгу, то на Головній сторінці ви побачите блок “Отримати підтримку”. Натисніть на нього і у вас відкриється нова сторінка, на якій ви можете вибрати відповідний відділ для вирішення конкретно вашої проблеми. Заповніть деталі тікета та очікуйте. Наша техпідтримка зв’яжеться з вами якомога швидше.

Якщо ви ще не зареєстровані в нашому білінгу, ця стаття призначена саме для вас. У ній ми докладно описали, як проходить процедура реєстрації, а також розповіли, як користуватися білінгом крок за кроком.
Telegram
Щоб написати нам в Telegram, у вкладці Чати, в рядок Пошуку вгорі, введіть @HostPro_bot. Далі ви автоматично потрапите в чат з підтримкою HostPro. І наші фахівці одразу зв’яжуться з вами.
Просто зайдіть на нашу сторінку в Facebook і натисніть “Надіслати повідомлення”. Або ж знайдіть нас в месенджері, ввівши Hostpro Best Ukrainian Hosting. Фахівці нашої техпідтримки знаходяться онлайн 24/7. Тому не турбуйтеся – вам не доведеться довго чекати на відповідь.
Також ви завжди можете написати нам на пошту [email protected] або зв’язатися з нами за телефоном +38 (067) 823-83-81. І пам’ятайте – немає проблеми, яку неможливо вирішити, особливо якщо надійна техпідтримка з висококваліфікованими фахівцями завжди на зв’язку, щоб допомогти вам!
Можливо, вас зацікавить
Коли минулого Різдва ми бажали вам незабутнього року, то ще не знали, що справді...
Це ми на iForum та 8P. А тепер вже вдома. Натхненні та щасливі... Київ-батько...
Сьогодні особливий день – наш 20-ий День народження! І це справді привід для гордості....