HostPro 23 роки! Подарунки всім нашим клієнтам!

Забрати дарунок

Як захистити пошту на домені від спаму

post thumbnail

Небажані масові повідомлення (спам) полюють за нами всюди: месенджери, соцмережі, sms-повідомлення, реклама на сайтах. І корпоративні пошти – не виняток.  

У кращому випадку спам загрожує втратою дорогоцінного часу, у гіршому – може містити вкладення зі шкідливим програмним забезпеченням, посилання на фішингові сайти та інший протиправний контент. Мета – крадіжка особистих даних чи корпоративної інформації, отримання віддаленого доступу до пристрою та мережі тощо. 

І це якщо не враховувати того факту, що спам-розсилки здебільшого надсилаються без вашої згоди і з порушенням конфіденційності. Та хвилюватися не варто, HostPro захистить вашу папку “Вхідні” з потужними антиспам-фільтрами від MailChannels.

У цій статті розповімо, як замовити послугу “Захист від спаму” для свого корпоративного домену. І в якості бонусу дамо поради, як безплатно захистити свою скриньку від небажаних повідомлень.

Як розпізнати спам?

Невідомий відправник

Спамери часто використовують довгі електронні адреси, що складаються з рандомних літер і цифр. Оскільки ви можете бачити відправника зі списку вхідних, то є шанс ідентифікувати, що лист – спам, навіть не відкриваючи його. 

Якщо повідомлення надіслано із сайту, який ви не впізнаєте, або електронної адреси незнайомої людини, найімовірніше, це спам.

Як роспізнати спам | Блог Hostpro

1 місце в Google за 2 дні, страхування від корони, позики під 0,0001% та інші спам-теми

Тут не допоможе нічого, крім здорового глузду. Спамери іноді такі винахідливі, та якщо сприймати далекі від реальності обіцянки в заголовках листів як спам, ви і ваші дані будете в цілковитому захисті. 

Як роспізнати спам | Блог Hostpro

Помилки в заголовку й тілі листа

Законні компанії не можуть собі дозволити надіслати листа з купою одруківок, орфографічних та граматичних помилок. Якщо ви отримуєте повідомлення з неприродною мовою, це може бути ознакою спаму або того, що повідомлення надіслано із сумнівного джерела.

Щоб обійти фільтри поштових служб, спамери можуть замінювати ключові слова типу “sexual” ⇨ “sxeual”, “PayPal” ⇨ “Paypol” тощо.

Як роспізнати спам | Блог Hostpro

Посилання не сходяться із реальним сайтом

Більш просунуті шахраї можуть використовувати бренд відомої компанії в якості відправника, як-от було з PayPal або cPanel (писали про це ось тут), і розміщувати в листі фішингові посилання.

Як роспізнати спам | Блог Hostpro

Ще однією поширеною схемою є злам сайтів через баги в налаштуванні поштового сервера, підробку доступів для входу в систему, а також неоновлені плагіни й теми. 

Таким чином шахраї можуть впроваждувати на ваш сайт зловмисний код для підробки сторінки автентифікації при оплаті та в результаті отримувати доступ до даних банківських карток.

Детальніше про вразливості WordPress та мотоди боротьби з ними

Терміновість

Або поспішиш, людей насмішиш. У листі є навʼязливий та обмежений за часом “заклик до дії”, наприклад, необхідність оновлення даних облікового запису за 24 години?

Якщо ви на сайті ніколи й не реєструвалися, відповідно й переходити за посиланням нема чого. А от якщо є сумніви, бо відправник схожий на реальну компанію, в якої ви маєте особистий кабінет, краще не переходьте за посиланням, а введіть URL-сайту прямо в пошуку браузера. 

Якщо і буде потреба оновити дані, то ви дізнаєтеся про це безпосередньо в кабінеті клієнта. 

Захист від спаму | Блог Hostpro

Як захистити корпоративну пошту від спаму. Поради HostPro

  • Підключіть захист пошти від спаму. Самостійно налаштувати пошту для мінімізації спаму доволі важко. Вам потрібно буде щоразу позначати небажані розсилки як спам, та видаляти їх, а також періодично перевіряти папку зі спамом, адже туди можуть потрапляти й корисні повідомлення.

    Якщо довірити захист корпоративної пошти професіоналам, усі небажані повідомлення будуть відфільтровані автоматично.
  • Налаштуйте фільтрацію вхідної пошти для домену. Зробити це можна за кілька кліків, особливо, якщо ви користуєтесь панеллю керування хостингом. Як створити фільтри пошти в cPanel – детальна інструкція з налаштування фільтрів корпоративної пошти.
  • Не відповідайте на спам, не переходьте за посиланнями від відправників, яких ви перший раз у житті бачите, не завантажуйте вкладення з підозрілих листів. Це профілактика.

    Щоб перевірити лінк, наведіть на нього курсор, не натискаючи. У нижньому лівому куті або ж просто поруч із текстом (залежно від поштового сервісу) буде відтворено ціле посилання.

    Спам-лінки, які ведуть на фішингові сайти зазвичай дуже довгі й містять багато циф. Більшість авторитетних компаній в URL-адресі використовуватимуть слова замість цифр.

    Усе ще сумніваєтеся? Скористайтеся спеціальними сайтами, як-от getlinkinfo.com, який перевіряє кількість “переадресацій”. Якщо їх мало чи немає взагалі, то з сайту не надходить спам. Наприклад, сайт hostpro.ua чистий.

Захист від спаму | Блог Hostpro

Ще є програма Sucuri SiteCheck, яка перевіряє URL-адреси на наявність шкідливих програм або вірусів. 

Якщо вже сталося так, що ви перейшли на фішинговий сайт, не вводьте там свої паролі та контактні дані. Якщо ввели, одразу змініть їх на всіх сайтах та у всіх системах, де використовувався цей пароль.

  • Приховати корпоративну пошту на власному сайті, ясна річ, не вдасться. Хоча б обмежте її використання для реєстрації у сторонніх сервісах, зокрема соцмережах, новинних порталах, сайтах знайомств та подібних загальнодоступних ресурсах, з яких полюбляють вивантажувати бази мейлів недобросовісні маркетологи та онлайн-шахраї. 

Чому варто довірити захист корпоративної пошти професіоналам?

Звісно, ви можете самостійно навчити вбудовані фільтри пошти розрізняти спам, кожного разу позначаючи відповідні небажані повідомлення. Однак якщо потрібна автоматизація процесу, тоді краще обрати сервіс або послугу, яка налаштує автоматичну фільтрацію від спаму для вашої корпоративної пошти. 

На ринку сьогодні існує немало антиспам систем, які доволі непогано впораються із завданням фільтрації. Зокрема, MailChannels, послуги якої ми пропонуємо для своїх клієнтів.  

При підключенні послуги “Захист від спаму” всі листи, включно із листами від ботів та спамерів, будуть спершу фільтруватися на сервері із антиспамом. Процедура така: кожен лист перевіряється за рядом критеріїв, і якщо виявлено збіги зі спамом, лист потрапляє в карантин. Про кожний такий випадок клієнт отримує сповіщення на користувацький email.

До послуги включено також формування білих та чорних списків відправників.  

Замовити послугу можна через розділ меню “Захист”“Захист від спаму”.

Захист від спаму | Блог Hostpro

На завершення

Сподіваємося, матеріал став вам у пригоді й відтепер ваша корпоративна пошта буде захищена від надокучливих, а часом й небезпечних спам-повідомлень. 

Зрезюмуємо усе в чек-листі захисту пошти:

  • Підключіть послугу захисту від спаму від професійного спам-фільтру. Однак зверніть увагу, що для активації необхідно буде змінити MX-записи. Якщо з цим виникли труднощі, зверніться в нашу службу технічної підтримки, і ми безкоштовно допоможемо.  
  • Налаштуйте фільтрацію вхідної пошти для домену. Зробити це можна в панелі керування хостингом. 
  • Не відповідайте на спам, не переходьте за посиланнями, не завантажуйте файли з підозрілих листів. 
  • Не використовуйте корпоративну пошту для особистого листування, реєстрації у сторонніх додатках, новинних сайтах. 

Безпечний Хостинг з антивірусом у тарифі.

Telegram Hostpro

Наш телеграм

з важливими анонсами, розіграшами й мемами

Приєднатися

Можливо, вас зацікавить

У чому відмінність між IPv4 та IPv6. Хостинг з підтримкою IPv6
У чому відмінність між IPv4 та IPv6. Хостинг з підтримкою IPv6

Існує дві версії інтернет-протоколу: IPv4 (Internet Protocol version 4) та IPv6 (Internet Protocol version...

Як працює CloudFlare та як його налаштувати?
Як працює CloudFlare та як його налаштувати?

Що таке Cloudflare? Cloudflare – це мережа доставки контенту (CDN) і хмарна платформа безпеки,...

Як розпізнати шахрайський сайт?
Як розпізнати шахрайський сайт?

Ми звикли до того, що сплачувати покупки онлайн не лише зручніше, а й вигідніше,...