Домен .STORE або 5 способів залучити більше трафіку в інтернет-магазин

З доменним ім’ям .STORE можна збільшити трафік в інтернет-магазині і побудувати більш високий імідж для власного бренду. У даній статті ми розповімо як це зробити і перерахуємо п’ять способів залучення клієнтів в інтернет-бізнес.

У вас вже є відмінний інтернет-магазин з ім’ям сайту, яке ви не хочете змінювати або тільки створюєте майданчик для продажу? Задіюйте розумно домен .STORE і збільшуйте кількість продажей через переадресацію домену на свої внутрішні сторінки.


Що таке переадресація домену?

Чи стикалися ви з подібними посиланнями?

 https://www.amazon.com/gp/browse.html/ref=as_li_ss_tl?node=133141011&linkCode=sl2&tag=amznip-kindle.store-20&linkId=4cd0d831c10ebb77bbf4aeeb9b352a3a  

Це ідеальний приклад глибокої зв’язки з магазином Kindle від Amazon. Проблема такої адреси – читабельність і складність для ручного введення в рядок. Тепер розглянемо домен www.kindle.store. Це доменне ім’я коротке і легко запам’ятовується, яке перенаправляється на сторінку Kindle Амазону. Така переадресація позитивно впливає на органіку.

Представляємо 5 унікальних способів для застосування переадресації домена:

1. Акції

Ефективний спосіб привернути більше трафіку на ваш сайт – опублікувати рекламну сторінку. Створіть постійну єдину сторінку на сайті, де будуть перераховуватися всі активні пропозиції і акції. .STORE (магазин) можна використовувати як маркування сторінки, наприклад:

.STORE / Пропозиції
.STORE / Акції
.STORE / Розпродаж

Тепер все, що вам потрібно зробити – зібрати і опублікувати таку сторінку. Глибокі посилання легко запам’ятати, а клієнти будуть продовжувати повертатися до них, щоб вивчити нові рекламні акції. Це простіше, ніж намагатися переміщатися по всьому сайту, розглядаючи свіжі пропозиції.

2. Запуск продукту

Новий продукт заслуговує додаткової уваги. Це ще одна можливість збільшити органіку сайту, створивши переадресацію домену .STORE для нової сторінки продукту. Наприклад, якщо ви бренд дизайнерського одягу для жінок, внутрішня адреса може виглядати так:

https://www.boydsphila.com/collections/vendors?q=Victoria+Beckham 

Очевидно, адреса важка для сприйняття, але вихід є. Створіть переадресацію домену:

  • .STORE / Вікторія Бекхем
  • .STORE / VB

Запам’ятати такий шлях легше, тому він буде користуватися попитом у відвідувачів. Ви також можете використовувати їх на зображеннях в соціальних мережах, додаючи імідж бренду.

3. Офлайн-маркетинг

Важко просувати сторінку або категорію продукту в офлайн-маркетингу. Наприклад, розглянемо офіційний фан-шоп Формули 1:

https://f1store.formula1.com/stores/f1/EN 

У посилання відсутня читабельність, а запам’ятати її, прочитавши на стенді в метро, ​​а після відтворити вдома – нереально. Але www.f1.store вирішує цю проблему. Використовуючи переадресацію домену .STORE в своєму маркетингу, ви не втратите клієнтів, адже для більшості людей довгі, незручні адреси є занадто громіздкими та вони забуваються через деякий час.

4. Фірмові укорочені URL-адреси

Всі номери, які ви публікуєте в Інтернеті, можна «затаврувати» ім’ям вашого магазину. Купуючи домен .STORE, ви можете використовувати його як укорочену URL-адресу. Замість того, щоб ділитися URL-адресами в стилі https://goo.gl/RMT7iD і http://bit.ly/2hz3c4mM, ви можете зробити їх як https://daily.store/abc.

Налаштовані фірмові адреси прості і залишаються в пам’яті користувачів. Вони також зміцнюють ваш бренд в соцмережах Twitter, Facebook, Instagram bio, LinkedIn і електронній пошті. Як результат вас чекає більш високий відгук для бренду: чим більше відвідувачі бачать ваше фірмове найменування, тим більша ймовірність довіритися вам і здійснювати покупки.

5. Зворотні посилання і SEO

Якщо ви шукаєте зворотні посилання на свої внутрішні сторінки для поліпшення пошуку, майте на увазі, що «якірний» або «клікабельним» текст, а також «глибинний зв’язок» мають велике значення.

Зв’язавши www.kindle.store з текстом «Kindle Store» дасть позитивний сигнал пошуковим системам про справжність адреси. Рекомендується завжди вдаватися до 301 Permanent Redirect для роботи браузерів в вашу користь. Чим більше зворотних посилань ви отримаєте таким чином, тим краще для органічного пошуку.

Ми перерахували п’ять способів для збільшення кількості трафіку, створюючи бренд, який запам’ятовується з доменом .STORE.


Також на сторінці Акційні домени ви можете дізнатися актуальні знижки.