DDOS атаки на сайт. Як захистити свій бізнес від недобросовісних конкурентів?

DDoS – атака розподіленої відмови в обслуговуванні на ресурс, сервіс, мережеве обладнання, метою якої є виведення його з ладу, в результаті чого користувачі не матимуть доступу до нього. 

Яким чином відбувається?

До ресурсу спрямовується велика кількість фальшивих запитів зі зламаних комп’ютерів, тим самим забиваючи канал зв’язку або створенням навантаження на сервер.

Залежно від сили атаки, результатом може бути повільне завантаження ураженого ресурсу, зниження продуктивності додатків, неможливість обробки запитів користувачів або повна непрацездатність. 

Подібні маніпуляції проводяться з метою шантажу власника, створення збитків конкуренту, політичні або інші цілі.

Як зрозуміти, що відбувається DDoS-атака?

  • Ваш сайт не в мережі або повільно реагує на запити.
  • У результатах аналітики пропускної здатності або кількості запитів спостерігається сплеск.
  • У журналах вашого вихідного вебсервера підозрілі запити, які не відповідають нормальній поведінці користувачів. 

Для того, щоб убезпечити себе від можливої DDoS-атаки, ми рекомендуємо використовувати послугу Cloudflare.

Захищає від:

  • DDoS-атак,
  • сканувань на уразливості,
  • дозволяє гнучко налаштувати обмеження доступу по країнах або IP-адресам. 

Через кабінет Cloudflare можна налаштувати фільтрацію трафіку, заборонивши доступ для певних країн або IP, а також вмикати режим “під атакою” для захисту від ботів в момент виникнення проблеми.

На всіх серверах HostPro налаштований моніторинг системою захисту від DDoS і якщо йде флуд або DDoS, то вживаються заходи для зупинки атаки. 

Ніхто не може гарантувати повної безпеки від DDoS-атак, оскільки систем без вразливостей не існує.

Але ви можете використовувати наступні заходи безпеки для вашого ресурсу:

  • Підключення послуги Cloudflare і настройка фільтрації вхідного трафіку.

Перевагою клаудфлер при захисті від ДДОС є те, що приховується реальна IP сервера, з якого працює сайт.

А також можливо контролювати обсяг трафіку (Rate Limiting) до сайту, каталогу або URL-адрес, протягом встановленого часу, обмеживши його швидкість.

  • Аналіз попередніх атак і усунення помилок в системних службах, регулярне оновлення компонентів і системи. 

Що робити при DDoS?

  1. Фільтрація і блокування підозрілого трафіку. Регулювання їх частоти.
  2. Збільшення ресурсів для можливості застосування інших засобів захисту від DDoS.
  3. Створення розподілу або дублювання систем, які будуть доступні, коли основні системи відмовлять в обслуговуванні.
  4. Відключення уразливого функціонала, оскільки часто навантажують цілеспрямовано, наприклад, саме пошук на сайті, то його можна тимчасово відключити. 

DoS від DDoS – одне й те саме?

Різниця між DoS і DDoS, в тому що в першому випадку, для направлення запитів використовується один пристрій, а не мережа, як у випадку з DDoS. 

Висновок:

На жаль, не можна вплинути та повністю убезпечити свій ресурс від можливої ​​атаки. Ніколи не можна бути впевненим, чи не торкнеться це вашого сайту. Ознайомтеся з можливостями захисту і діями щодо припинення атаки, щоб без паніки захистити ресурс в момент атаки. Слідуючи рекомендаціям, можна зменшити наслідки DDoS, і мінімізувати втрати.

Ми наполегливо рекомендуємо не платити кошти за припинення атаки, оскільки тим самим ви наражаєте себе на повторні атаки.

Ми завжди допомагаємо нашим клієнтам. Повідомляйте нам про отримані погрози.

З нашого боку адміністраторами проводяться всі можливі заходи щодо усунення загрози й швидкому відновленню працездатності сайту.