Сервіси-помічники для просування сайту та заробітку на ньому (на прикладі Collaborator.pro)
Робота у диджитал передбачає обробку величезної кількості різної інформації: від вичитування та редактури тексту до аналізу продуктивності сайту та джерел трафіку. З іншого боку, в онлайні продукт легко піддається підрахункам, а процеси — автоматизації. Під завдання створюються конкретні сервіси, які дуже спрощують роботу SEO-фахівців, лінкбілдерів, маркетологів та інших онлайн-фахівців.
Сервіси-помічники: загальний огляд
Диджитал-фахівці активно використовують різні послуги відповідно до своїх завдань:
- редактори, контент-маркетологи та інші майстри тексту оцінять біржі контенту, як-от WordFactory, Freelancehunt, Upwork;
- для відстеження позицій сайтів SEO-шники користуються Ahrefs та SE Ranking, а оцінити результати роботи допомагають сервіси аналітики;
- для SEO-фахівців та веб-майстрів, які просувають сайти самостійно, чудовими помічниками є різні сервіси для замовлення посилань та гостьових постів: від крауд та орендних (Referr, Crowdlinks) до бірж “вічних посилань”.
Один з інструментів комплексного PR-просування – біржа прямого маркетингу Collaborator. Тут зустрічаються власники онлайн-майданчиків та замовники реклами. Перші продають рекламні онлайн-платформи, другі купують гостьові пости. Як це працює, і які переваги отримує кожна сторона, — розповідає контент-маркетолог біржі Вікторія Попова.
Що таке гостьовий постинг і кому він знадобиться?
Гостьовий постинг – перспективний вектор інтернет-просування. Він передбачає розміщення комерційних статей на тематично відповідних платформах із релевантною цільовою аудиторією. Можна шукати веб-ресурси або канали вручну. А можна вдатися до допомоги спеціалізованих інтернет-інструментів, які вже зібрали платформи та відсортували їх за необхідними критеріями. Ще ці послуги грають роль гаранта при здійсненні угод та придбанні комерційних online-платформ.
Один з подібних проектів — біржа гостьового постингу «Колаборатор», яка діє на ринку вже більше 4 років. Темпи розвитку та покращення функціоналу роблять її ефективним інструментом для замовників рекламних матеріалів та власників майданчиків, які бажають заробляти більше.
Нижче поговоримо про основні можливості онлайн-сервісу.
Collaborator – мультиплатформенна біржа прямого маркетингу. Через нього можна придбати гостьові матеріали та прес-релізи на сайтах, в авторських блогах, платформах Яндекс.Дзен і в каналах Telegram.
Каталог містить понад 34600 вручну підібраних майданчиків. Кожна п’ята платформа — англомовна, а 45% більше не представлені ніде, крім Collaborator. З кінця 2021 року динамічно поповнюється Telegram-каталог, де накопичили понад 3150 каналів.
Біржа безперервно працює над кількістю та якістю майданчиків, щоб клієнти могли вибрати ту, що максимально релевантна їхнім завданням.
Хто використовує Collaborator:
- SEO-фахівці – для нарощування маси посилань сайтів.
- Інтернет-маркетологи – для відбору комерційних платформ із відповідною аудиторією.
- PR-фахівці – для створення бренду замовника в інтернеті та планового online-розвитку.
- Контент-маркетологи – для дистрибуції контенту, покращення трафіку та залучення до власних статей.
- SMM-фахівці – для придбання/збуту реклами у Telegram.
- Digital-агентства – для впровадження стратегії гостьового постингу. Зручний інструмент Collaborator – майстер-акаунт.
- Власники веб-ресурсів, блогів, Telegram-каналів – для монетизації свого проекту та отримання з нього додаткового заробітку.
Collaborator допомагає оперативно та професійно вибрати відповідну комерційну платформу з реальною аудиторією та хорошими характеристиками.
Монетизація веб-ресурсу на Collaborator: потенціал для власників
Власникам інтернет-ресурсів із хорошим трафіком Collaborator допомагає їх монетизувати.
Серед замовників реклами та гостьових постів на біржі: великі агенції, маркетологи брендів та поодинокі web-майстри. Це забезпечує кількість та якість замовлень на розміщення контенту.
Плюси для власників від взаємодії з Collaborator:
- Цікаві замовлення та контент високої якості. Для біржі є пріоритетним, щоб рекламодавці самі надавали матеріали. При завантаженні в систему тексти перевіряються за всіма базовими критеріями, і вам не потрібно їх аналізувати.
- Адекватні рекламодавці, яких можна відбирати ще й за рахунок внутрішньої системи коментарів та відгуків.
- Продуманий інтерфейс, бейджі та підказки, що сприяє швидкій обробці замовлень.
- Великий вибір способів зняття грошей, відносно низька комісія без додаткової націнки.
Заробити більше на власному веб-ресурсі реально. Ми розповімо, як.
Вибір платформи для розміщення гест-постів: можливості для замовників
Орієнтири Колаборатора – швидка та комфортна процедура вибору платформи та розміщення замовлення. Сьогодні в каталозі — 34625 сайтів та 3152 телеграм-канали.
Переваги для замовників реклами:
- реєстрація легка, як для замовника, так і для власника;
- велика кількість фільтрів у каталозі за різноманітними критеріями;
- візуалізація та зручне вивантаження даних. Дані без проблем переносяться в таблиці, а показники трафіку, наприклад, зображуються на графіках.
А ще біржа співпрацює з SEO-інструментарієм, щоб у рамках при виборі сайту-донора клієнт не перемикався між вкладками, а переглядав всю інформацію в інтерфейсі Collaborator.
Відвідуваність сайтів тягнеться безпосередньо з Метрики/Аналітики. А завдяки офіційній інтеграції з Ahrefs, користувачі можуть дивитися 7 метрик сервісу безпосередньо в каталозі. Їх тепер можна не вивантажувати в окремі файли, що заощаджує час.
Рекомендації щодо вибору майданчиків:
- Вивчайте коментарі-відгуки щодо розміщення рекламних матеріалів. Співробітники біржі збирають відгуки безперервно і завжди стимулюють користувачів їх залишати. Подібне реальне “досьє” є у більшої кількості майданчиків. Тож можна визначитися з партнером на основі досвіду інших.
- Аналізуйте бейджі та підказки системи. Наприклад, новий апдейт: бейджем «Співробітник» відзначаються платформи, з якими клієнт вже взаємодіяв. А позначка «Швидке розміщення» стане в нагоді, якщо публікація потрібна «на вчора»: нею фіксуються платформи веб-майстрів, які оперативно виходять на зв’язок.
- Розгляньте детальніше майданчики, відзначені бейджем «Тільки у нас». Цих платформ немає в інших аналогічних проектах. Отже, реклами на них менше, і продуктивність вашої публікації буде вищою.
Прикладні інструменти Collaborator
Крім можливості розміщення гостьових матеріалів (для рекламодавців) та формування доходу на власному сайті (для власників), сервіс у вільному доступі пропонує практичні інструменти для SEO-фахівців і не лише:
- SEO-чек-лист – за його допомогою можна самому перевірити ресурс та сформувати стартову стратегію розвитку/збільшення позицій проекту.
- Сервіс масової перевірки відповіді сервера, який показує коди відповіді доменів одночасно по кількох url.
- Інструмент масової перевірки зайнятості доменів. Можна перевіряти до 250 URL-адрес, і так 50 разів.
- сервіс підбору emoji. Відмінний вибір, поділ, пошук українською/російською/англійською мовою можна задіяти для різних гаджетів.
- Генератор сніпетів Гугл демонструє, як сторінка буде показуватися в пошукових системах. Пишіть привабливі Title/Description та підвищуйте трафік.
Приємний інтерфейс, оперативна відповідь сапорту, систематичні оновлення функціоналу, корисні колаборації. Випробуйте Collaborator на ваших проектах та виводьте власний маркетинг на гідний рівень.
Можливо, вас зацікавить
У далекому 1992 році британець Тім Бернерс-Лі почав регулярно публікувати новини в мережі. Багато...
Зручний та якісно розроблений вебсайт є важливою “точкою” контакту для бізнесу, особистих брендів та...
Сьогодні розберемо дуже круту тему вебаналітики – що таке теплові карти, карти кліків, або...
Наш телеграм
з важливими анонсами, розіграшами й мемами
Приєднатися