Сервіси-помічники для просування сайту та заробітку на ньому (на прикладі Collaborator.pro)
Робота у диджитал передбачає обробку величезної кількості різної інформації: від вичитування та редактури тексту до аналізу продуктивності сайту та джерел трафіку. З іншого боку, в онлайні продукт легко піддається підрахункам, а процеси — автоматизації. Під завдання створюються конкретні сервіси, які дуже спрощують роботу SEO-фахівців, лінкбілдерів, маркетологів та інших онлайн-фахівців.
Сервіси-помічники: загальний огляд
Диджитал-фахівці активно використовують різні послуги відповідно до своїх завдань:
- редактори, контент-маркетологи та інші майстри тексту оцінять біржі контенту, як-от WordFactory, Freelancehunt, Upwork;
- для відстеження позицій сайтів SEO-шники користуються Ahrefs та SE Ranking, а оцінити результати роботи допомагають сервіси аналітики;
- для SEO-фахівців та веб-майстрів, які просувають сайти самостійно, чудовими помічниками є різні сервіси для замовлення посилань та гостьових постів: від крауд та орендних (Referr, Crowdlinks) до бірж “вічних посилань”.
Один з інструментів комплексного PR-просування – біржа прямого маркетингу Collaborator. Тут зустрічаються власники онлайн-майданчиків та замовники реклами. Перші продають рекламні онлайн-платформи, другі купують гостьові пости. Як це працює, і які переваги отримує кожна сторона, — розповідає контент-маркетолог біржі Вікторія Попова.
Що таке гостьовий постинг і кому він знадобиться?
Гостьовий постинг – перспективний вектор інтернет-просування. Він передбачає розміщення комерційних статей на тематично відповідних платформах із релевантною цільовою аудиторією. Можна шукати веб-ресурси або канали вручну. А можна вдатися до допомоги спеціалізованих інтернет-інструментів, які вже зібрали платформи та відсортували їх за необхідними критеріями. Ще ці послуги грають роль гаранта при здійсненні угод та придбанні комерційних online-платформ.
Один з подібних проектів — біржа гостьового постингу «Колаборатор», яка діє на ринку вже більше 4 років. Темпи розвитку та покращення функціоналу роблять її ефективним інструментом для замовників рекламних матеріалів та власників майданчиків, які бажають заробляти більше.
Нижче поговоримо про основні можливості онлайн-сервісу.
Collaborator – мультиплатформенна біржа прямого маркетингу. Через нього можна придбати гостьові матеріали та прес-релізи на сайтах, в авторських блогах, платформах Яндекс.Дзен і в каналах Telegram.
Каталог містить понад 34600 вручну підібраних майданчиків. Кожна п’ята платформа — англомовна, а 45% більше не представлені ніде, крім Collaborator. З кінця 2021 року динамічно поповнюється Telegram-каталог, де накопичили понад 3150 каналів.
Біржа безперервно працює над кількістю та якістю майданчиків, щоб клієнти могли вибрати ту, що максимально релевантна їхнім завданням.
Хто використовує Collaborator:
- SEO-фахівці – для нарощування маси посилань сайтів.
- Інтернет-маркетологи – для відбору комерційних платформ із відповідною аудиторією.
- PR-фахівці – для створення бренду замовника в інтернеті та планового online-розвитку.
- Контент-маркетологи – для дистрибуції контенту, покращення трафіку та залучення до власних статей.
- SMM-фахівці – для придбання/збуту реклами у Telegram.
- Digital-агентства – для впровадження стратегії гостьового постингу. Зручний інструмент Collaborator – майстер-акаунт.
- Власники веб-ресурсів, блогів, Telegram-каналів – для монетизації свого проекту та отримання з нього додаткового заробітку.
Collaborator допомагає оперативно та професійно вибрати відповідну комерційну платформу з реальною аудиторією та хорошими характеристиками.
Монетизація веб-ресурсу на Collaborator: потенціал для власників
Власникам інтернет-ресурсів із хорошим трафіком Collaborator допомагає їх монетизувати.
Серед замовників реклами та гостьових постів на біржі: великі агенції, маркетологи брендів та поодинокі web-майстри. Це забезпечує кількість та якість замовлень на розміщення контенту.
Плюси для власників від взаємодії з Collaborator:
- Цікаві замовлення та контент високої якості. Для біржі є пріоритетним, щоб рекламодавці самі надавали матеріали. При завантаженні в систему тексти перевіряються за всіма базовими критеріями, і вам не потрібно їх аналізувати.
- Адекватні рекламодавці, яких можна відбирати ще й за рахунок внутрішньої системи коментарів та відгуків.
- Продуманий інтерфейс, бейджі та підказки, що сприяє швидкій обробці замовлень.
- Великий вибір способів зняття грошей, відносно низька комісія без додаткової націнки.
Заробити більше на власному веб-ресурсі реально. Ми розповімо, як.
Вибір платформи для розміщення гест-постів: можливості для замовників
Орієнтири Колаборатора – швидка та комфортна процедура вибору платформи та розміщення замовлення. Сьогодні в каталозі — 34625 сайтів та 3152 телеграм-канали.
Переваги для замовників реклами:
- реєстрація легка, як для замовника, так і для власника;
- велика кількість фільтрів у каталозі за різноманітними критеріями;
- візуалізація та зручне вивантаження даних. Дані без проблем переносяться в таблиці, а показники трафіку, наприклад, зображуються на графіках.
А ще біржа співпрацює з SEO-інструментарієм, щоб у рамках при виборі сайту-донора клієнт не перемикався між вкладками, а переглядав всю інформацію в інтерфейсі Collaborator.
Відвідуваність сайтів тягнеться безпосередньо з Метрики/Аналітики. А завдяки офіційній інтеграції з Ahrefs, користувачі можуть дивитися 7 метрик сервісу безпосередньо в каталозі. Їх тепер можна не вивантажувати в окремі файли, що заощаджує час.
Рекомендації щодо вибору майданчиків:
- Вивчайте коментарі-відгуки щодо розміщення рекламних матеріалів. Співробітники біржі збирають відгуки безперервно і завжди стимулюють користувачів їх залишати. Подібне реальне “досьє” є у більшої кількості майданчиків. Тож можна визначитися з партнером на основі досвіду інших.
- Аналізуйте бейджі та підказки системи. Наприклад, новий апдейт: бейджем «Співробітник» відзначаються платформи, з якими клієнт вже взаємодіяв. А позначка «Швидке розміщення» стане в нагоді, якщо публікація потрібна «на вчора»: нею фіксуються платформи веб-майстрів, які оперативно виходять на зв’язок.
- Розгляньте детальніше майданчики, відзначені бейджем «Тільки у нас». Цих платформ немає в інших аналогічних проектах. Отже, реклами на них менше, і продуктивність вашої публікації буде вищою.
Прикладні інструменти Collaborator
Крім можливості розміщення гостьових матеріалів (для рекламодавців) та формування доходу на власному сайті (для власників), сервіс у вільному доступі пропонує практичні інструменти для SEO-фахівців і не лише:
- SEO-чек-лист – за його допомогою можна самому перевірити ресурс та сформувати стартову стратегію розвитку/збільшення позицій проекту.
- Сервіс масової перевірки відповіді сервера, який показує коди відповіді доменів одночасно по кількох url.
- Інструмент масової перевірки зайнятості доменів. Можна перевіряти до 250 URL-адрес, і так 50 разів.
- сервіс підбору emoji. Відмінний вибір, поділ, пошук українською/російською/англійською мовою можна задіяти для різних гаджетів.
- Генератор сніпетів Гугл демонструє, як сторінка буде показуватися в пошукових системах. Пишіть привабливі Title/Description та підвищуйте трафік.
Приємний інтерфейс, оперативна відповідь сапорту, систематичні оновлення функціоналу, корисні колаборації. Випробуйте Collaborator на ваших проектах та виводьте власний маркетинг на гідний рівень.
Можливо, вас зацікавить
Зручний та якісно розроблений вебсайт є важливою “точкою” контакту для бізнесу, особистих брендів та...
Сьогодні розберемо дуже круту тему вебаналітики – що таке теплові карти, карти кліків, або...
Створення власного вебсайту на HTML захопливий та доступний для кожного процес. Навіть без попереднього...
Наш телеграм
з важливими анонсами, розіграшами й мемами
Приєднатися