Даруємо пляшки для води за Хостинг і VPS до 31.08.2025

Отримати дарунок

Кращі сервіси email-розсилок для вашого бізнесу: огляд, порівняння та поради від HostPro

post thumbnail

Email-розсилки давно стали важливою частиною цифрового маркетингу, адже вони допомагають налагодити ефективну комунікацію з цільовою аудиторією. За даними Statista, дохід від email-маркетингу у 2024 році склав 12,5 мільярда доларів США, і цей показник невпинно зростає – за прогнозами, у 2027 році він сягне 17,9 мільярда. Саме тому бізнесам варто інвестувати в якісні інструменти поштових розсилок.

Ви можете надсилати листи з особистої пошти, але тоді не уникнете обмежень, наприклад, у Google це 500 листів на місяць. Якісні хостинг-провайдери, як-от HostPro, не накладають ліміти на розсилки, однак не надають розширених можливостей для їх створення та аналітики, як це роблять спеціалізовані email-сервіси. Тож для масштабних і професійних проєктів краще обирати саме їх.

У цій статті ми розглянемо, яким бізнесам потрібні email-розсилки та яких цілей вони допомагають досягти. А також сформуємо порівняльну таблицю тарифів й підкажемо, як обрати відповідний.

Як обрати, де запускати розсилки

Поштові розсилки давно перестали бути звичайними листами з новинами, тепер це потужний маркетинговий інструмент, який допомагає ефективно комунікувати з клієнтами. За допомогою листів можна збільшити кількість повторних покупок, підігріти інтерес до продукту, запустити програму лояльності, інформувати про знижки й багато чого іншого. Тому, якщо ви прагнете будувати ефективні та довготривалі відносини з клієнтами – без якісного каналу розсилок не обійтись.

Та варто врахувати, що все залежить від масштабів і потреб вашого бізнесу: для когось достатньо надіслати 50 листів на тиждень, а для іншого це навіть не денна норма. Також важливу роль відіграє потреба в розширеній аналітиці, сегментації отримувачів й автоматизації, тому варто ретельно підійти до вибору стратегії розсилок. Розгляньмо детальніше три найпопулярніші варіанти:

Особиста пошта

Це найпростіший спосіб комунікації з аудиторією, коли ви надсилаєте листи напряму через стандартні поштові сервіси, як-от Gmail чи Outlook. Однак такий спосіб не підійде для масових і регулярних розсилок, його варто обирати коли в базі всього кілька адресатів.

ПеревагиНедоліки
БезплатноВисокий ризик потрапити в спам
Мінімум технічних налаштуваньВідсутня аналітика та автоматизація
Обмеження в кількості надісланих листів
Проблеми з масштабуванням
Непрофесійний вигляд

Така розсилка підійде для малого бізнесу, де комунікація з клієнтами є неформальною й не передбачає впровадження масштабних маркетингових кампаній. 

Корпоративна пошта через хостинг

Наступний рівень – використання пошти на власному домені, яка налаштовується через хостинг. У HostPro можна створити будь-яку корпоративну пошту на своєму хостингу та використовувати її для різних маркетингових потреб. 

Кількість таких поштових адрес не обмежена, можна створювати окремі скриньки для кожного відділу чи працівника, наприклад: info@yourdomain, admin@, marketing@, support@ тощо. Єдине обмеження, з яким ви можете стикнутися, це дисковий простір, адже всі дані з усіх скриньок зберігаються на єдиному сховищі.

ПеревагиНедоліки
Використання корпоративного доменуОбмежений дисковий простір
Безплатно (окрім оплати самого хостингу)Немає вбудованої аналітики
Відсутність обмежень за кількістю листів Потрібно налаштовувати MX-, DNS-записи, фільтри й інші параметри. Але за потреби, техпідтримка зробить все за вас.
Гнучке управління поштовими акаунтамиВідсутність автоматизації та сегментації
Можна під’єднати захист від спаму

Хостинг для email-розсилок підходить для компаній, які тільки починають комунікувати з клієнтами через email і не хочуть одразу витрачати великі кошти. Корпоративна пошта на власному домені виглядає професійно й викликає довіру, однак через обмежені ресурси та базовий функціонал цей варіант навряд чи підійде для масштабних розсилок зі складною аналітикою. 

Дізнатися детальніше про те, як захистити пошту на домені від спаму, можна в нашій попередній статті.

Сервіси email-розсилок

Перейдімо до верхньої ланки поштового маркетингу – використання спеціальних сервісів. Платформи, як-от Mailchimp, eSputnik або GetResponse, дозволяють не просто робити масові розсилки, а будувати цілі маркетингові стратегії. З їхньою допомогою можна сегментувати клієнтів, персоналізувати контент, автоматизувати розсилки та аналізувати їхню ефективність.

ПеревагиНедоліки
Мінімальний ризик потрапити в спамУ футері листа часто міститься брендування поштового сервісу, наприклад: «Sent with Mailchimp»
Сегментація клієнтської бази за відкриттям, кліками, температурою лідів, геолокацією, демографією й іншими показниками Залежність від стороннього сервісу – у разі збою платформи ви можете втратити доступ до одного з каналів комунікації з клієнтами
Аналіз ключових показників ефективності: CTR, конверсії, open rate і відмовБезплатні тарифи сильно обмежені, а при зростанні бази лідів потрібно переходити на дорожчі плани
Готові шаблони для листів із можливістю їх подальшого редагування
Легша масштабованість: не потрібно підтримувати власну SMTP-інфраструктуру, масові розсилки не блокуються хостингом

Це ідеальне рішення для компаній, яким потрібен комплексний інструмент для регулярних розсилок, управління воронкою продажів, побудови лояльності та аналітики ефективності листів. Якщо ви прагнете, щоб комунікація з вашою аудиторією приносила реальні результати – без спеціалізованого email-сервісу не обійтись.

Які бувають сервіси розсилок

Email-сервіси бувають різними, все залежить від їхнього призначення та функціональних можливостей. Одні орієнтовані на прості масові розсилки, інші – на глибоку аналітику та персоналізацію листів.

Виокремлюють три основні типи сервісів:

  • Маркетингові сервіси. Це платформи, які пропонують базову аналітику розсилок. З ними не можна дізнатися кількість переходів на сайт, замовлень чи конверсію – лише прості метрики, як-от відписка та відкриття. Такі сервіси мають звичайний редактор із функцією drag-and-drop, за допомогою якого можна створити шаблони листів і розпочати їх розсилку. 
  • Сервіси «маркетинг +» та «маркетинг CRM». На додачу до всіх попередніх функцій, такі сервіси пропонують розширену аналітику листів. Можна дізнатися кількість переходів на сайт, час перебування на сторінках, взаємодію з кошиком, додавання товару в обране тощо. Детальна аналітика дозволяє створювати кластери користувачів і персоналізувати розсилку. Наприклад, можна налаштувати автоматичну відправку листів, якщо товар більш як тиждень перебуває в кошику.
  • Спеціальні плагіни. Це не окремі платформи, а програми, які є частиною функціоналу іншої системи. Найчастіше такі плагіни використовуються в CMS та CRM-системах і дозволяють створювати розсилки без необхідності переходу на сторонні сервіси. Оскільки плагіни не є повноцінними платформами, вони мають лише базові можливості: створення та редагування листів, налаштування розсилки, просте управління контактами й мінімальна статистика.

Варто зауважити, що у нашій статті представлені лише сервіси «маркетинг +». Це обумовлено тим, що їхній функціонал здатен задовольнити більшість потреб бізнесу, і вам не доведеться встановлювати додаткове ПЗ, щоб повноцінно працювати з email-розсилками. 

Як вибрати сервіс для email-розсилок

Як ви вже могли зрозуміти, існує досить багато сервісів для поштового маркетингу –  від базових платформ для масових розсилок до вбудованих рішень. Тому варто ретельно підійти до вибору відповідного сервісу, щоб задовольнити всі потреби свого бізнесу. 

Щоб вибрати сервіс для email-розсилок, зверніть увагу на такі ключові аспекти:

  1. Мета розсилки. Це може бути лідогенерація, тригерні листи (зокрема транзакційні), перехресні продажі, отримання відгуків тощо. Від цього залежить, який функціонал варто шукати в сервісі.
  2. Тип клієнтських даних, який потрібно збирати. Визначте, чи потрібна вам детальна аналітика розсилок, адже таку функцію надають далеко не всі сервіси. Наприклад, якщо потрібна статистика поведінки користувачів на сайті варто обрати «маркетинг +».
  3. Сегментація й персоналізація. Сервіс має підтримувати поділ користувачів за їхньою поведінкою, інтересами, географічним розташуванням та іншими показниками. Це важливо, адже листи з персоналізованим контентом мають вищий показник відкриття.
  4. Автоматизація розсилок. Якщо ви прагнете автоматизувати маркетингові процеси, зверніть увагу на можливість створення автоворонок, вітальних листів, тригерів тощо. Наприклад, можна налаштувати шаблон вітального листа, який надсилатиметься користувачам після підписки.
  5. Аналітика. Перевірте, чи надає сервіс аналітику листів. Якщо плануєте звичайні розсилки, можна обійтись базовою звітністю, але для масштабних маркетингових завдань важлива розширена статистика.
  6. Записи SPF та DKIM. Сервіс повинен підтримувати налаштування автентифікації електронної адреси через SPF та DKIM. Це підтвердить достовірність вашого домену і зменшить ризик потрапляння листів у спам.
  7. Шаблони й редактор листів. Готові шаблони значно спрощують створення листів, а редактор із функцією drag-and-drop дозволяє швидко їх редагувати.
  8. Порівняйте тарифні плани. Звертайте увагу не лише на вартість, а й на вміст пакета: техпідтримка, звітність, кількість користувачів, функції автоматизації, частота розсилок тощо.

Коли ви запускаєте сезонний розпродаж, лімітовану колекцію товару або іншу поштову акцію, яка передбачає стрімке збільшення трафіку на сайті – без якісного хостингу не обійтись. Разом зі швидкісним хостингом від HostPro ваш ресурс працюватиме стабільно й матиме мінімальні затримки в обробці запитів. А для читачів блогу діє знижка 20% на всі тарифи з промокодом BLOG20.

Українські й закордонні сервіси email-розсилки

Нижче ми підібрали топові сервіси поштових розсилок із категорії «маркетинг +», які відповідають усім вищеперерахованим вимогам. Готові до огляду? Полетіли!

SendPulse

Панель списків розсилки в SendPulse
Панель списків розсилки в SendPulse

SendPulse – маркетинговий сервіс, який пропонує низку інструментів для ефективної комунікації з клієнтами. Він підходить як компаніям із великими базами лідів, так і малим стартапам, які ще формують своє позиціювання на ринку. 

Функціонал

SendPulse забезпечує не просто поштову розсилку, а повний цикл взаємодії з клієнтами:

  • Форми підписки для наповнення бази лідів.
  • Блоковий конструктор і готові шаблони для створення візуально привабливих листів.
  • Аналіз ефективності розсилки за допомогою внутрішніх звітів і Google-аналітики.
  • Автоматична розсилка відповідно до етапу воронки продажів, на якому перебуває користувач.
  • Налаштування тригерів для запуску автоматичної розсилки.
  • Сегментація користувачів за статтю, віком, розташуванням і результатами попередніх розсилок. 
  • Вбудований ШІ-помічник для ефективної роботи з текстом.
  • A/B тестування, які допомагають визначити найефективніший варіант розсилки.
  • Автоматизація комунікації з клієнтами за допомогою чат-ботів у соцмережах і на сайті.
  • Перевірка email-адрес клієнтів, зокрема видалення несправжніх адрес і виправлення помилок.
  • Інтеграція функцій сервісу в CRM, CMS та інші проєкти за допомогою API.
  • Попап-форми для лідогенерації.

Підтримка

На сайті наявна велика кількість інструкцій, які допомагають розібратися з роботою того чи іншого інструмента. Також регулярно публікуються навчальні відеоінструкції, наприклад: налаштування тригерів в чат-боті Instagram, створення кастомних ролей, відстеження статистики розсилки тощо.

Сервіс забезпечує цілодобову підтримку, звернутися до якої можна через форму або онлайн-чат на сайті. Крім того, доступна програма, у якій сервіс підбирає інших експертів, яких можна залучити до роботи над вашим проєктом. Також є Telegram-канал з активною спільнотою користувачів, які прагнуть розвиватись у цифровому маркетингу.

Вартість

Приклад тарифних планів у поштовому сервісі SendPulse

Доступний безплатний тариф в якому надається 15 000 листів на місяць, 500 підписників та 100 МБ памʼяті для зберігання зображень. Якщо ваші потреби виходять за ці рамки, можна перейти на платне рішення, вартість якого стартує від 220 грн на місяць.

MailChimp

Вкладка аналітики поштової розсилки в MailChimp
Вкладка аналітики поштової розсилки в MailChimp

MailChimp – одна з найпопулярніших платформ для email-маркетингу. Її функціонал підходить як малим бізнесам, так і масштабним проєктам. Варто зауважити, що це американський сервіс і він не має україномовної версії. Однак інтерфейс дуже простий, тож можна впоратися навіть без перекладу.

Функціонал

MailChimp пропонує широкий набір інструментів для ефективного поштового маркетингу, зокрема:

  • Готові шаблони для швидкого створення листів і можливість додавати власні за допомогою HTML-коду.
  • A/B-тестування для визначення найкращого варіанта комунікації.
  • Розширена аналітика, яка дозволяє покращувати стратегію розсилок, а також можливість інтеграції Google Analytics.
  • Автоматичні листи, які надсилаються після певних дій користувача.
  • ШІ-помічник Intuit Assist для швидкого створення ефективного контенту.
  • Форми підписки та цільові сторінки для лідогенерації.
  • Можливість видалення згадки про бренд у листах на платних тарифах.
  • Понад 300 інтеграцій із різними сервісами та платформами, зокрема Shopify, WordPress і Canva.
  • Завчасне планування поштових кампаній.

Підтримка

Для безплатного тарифу доступна базова підтримка електронною поштою протягом перших 30 днів. Для інших пакетів надається цілодобова підтримка як поштою, так і в чаті. Як було зазначено раніше, сервіс не має україномовного інтерфейсу, тож підтримка також доступна лише іноземними мовами.

Вартість

Функціональні можливості тарифних планів сервісу MailChimp

Сервіс надає безплатний тариф із базовими функціональними можливостями: 1000 листів на місяць, до 500 контактів, інтеграції, стандартна сегментація тощо. Для доступу до більш професійних інструментів поштового маркетингу можна перейти на платний тариф. Крім того, на сторінці з ціноутворенням є тест, який допомагає визначитись з тарифним планом.

HelpCrunch

Панель налаштування автоматичних листів у HelpCrunch
Панель налаштування автоматичних листів у HelpCrunch

HelpCrunch – платформа для багатоканальної комунікації з клієнтами. Крім email-маркетингу тут також доступні чат-боти, автоповідомлення, попапи, спільна скринька чатів, база знань для обслуговування клієнтів і різноманітні інтеграції. Більшість функцій підтримує інтеграцію інструментів ШІ, що дає змогу автоматизувати комунікацію, пришвидшити створення текстів і підвищити якість сервісу.

Функціонал

Сервіс дає змогу запускати як разові розсилки, так і будувати довгострокові email-кампанії. Серед основних функцій:

  • Візуальний редактор для створення листів;
  • Форми підписки для додавання на сайт;
  • Базова звітність та аналітика ефективності поштових кампаній.
  • Створення шаблонів листів для автоматизації розсилки.
  • Тригерна розсилка, наприклад привітання нових клієнтів чи стимулювання перехресних продажів.
  • Персоналізація листів: звернення на ім’я, аналіз поведінки, уподобань і історії взаємодії.

Підтримка

На сайті є база знань, де публікуються різноманітні корисні інструкції, зокрема з установки HelpCrunch, налаштування розсилки та використання ШІ-редактора. Якщо ви не знайдете відповіді на своє питання в цій збірці, можна звернутися до техпідтримки, яка працює в будні з 09:00 до 20:00.

Вартість

Вартість поштової розсилки через сервіс HelpCrunch

Сервіс не пропонує безплатного тарифу, а платні починаються від $15 на місяць. Кожен пакет розрахований на різні категорії підприємців: від початківців у поштовому маркетингу до просунутих користувачів, які потребують різних каналів комунікації з аудиторією. Тарифи можна додатково кастомізувати, наприклад, змінити кількість операторів або email-листів.

eSputnik

Вікно налаштування автоматичної розсилки в eSputnik
Вікно налаштування автоматичної розсилки в eSputnik

eSputnik – українська платформа для багатоканальної комунікації з клієнтами, зокрема за допомогою соціальних мереж, SMS, email, попапів, пуш-повідомлень тощо. Цей інструмент найкраще підходить середньому та великому бізнесу, в якого email-маркетинг є повноцінним інструментом комунікації, продажів і побудови довгострокових відносин з клієнтами.

Функціонал

Сервіс пропонує пакети функцій для бізнесів різних масштабів, а саме:

Email-розсилка для малих бізнесів:

  • Понад 2 200 готових шаблонів із можливістю їх подальшої кастомізації.
  • Налаштування тригерів для автоматичної розсилки.
  • Рекомендації товарів, якими раніше цікавився користувач на сайті.
  • Збір клієнтських даних для персоналізації листів.
  • Автоматична звітність ефективності розсилки.
  • Форми підписки на сайті, налаштування вітальних листів.
  • Інтеграції з провідними платформами та сервісами.
  • A/B-тестування для визначення найефективнішого сценарію розсилок.

Повна автоматизація email-маркетингу для великих бізнесів:

  • Аналіз користувацької поведінки, створення листів із релевантними рекомендаціями товарів та додатками до них.
  • Листи-нагадування про залишений у кошику товар.
  • Зміна мови комунікації без створення окремих шаблонів.
  • Створення сценаріїв, які запускають розсилку.
  • Детальні звіти про взаємодію з листами: відкриття, кліки, переходи на сайт, час перебування на сторінках тощо. 
  • Адаптивність шаблонів до роздільної здатності мобільних пристроїв.
  • Сегментація контактів для персоналізації листів.
  • Збір користувацьких даних із зовнішніх джерел.
  • Автоматичне створення картки товару: фото, ціни та опису.
  • Використання штучного інтелекту у створенні й налаштуванні розсилки.

Підтримка

Платформа має базу знань з інструкціями для зручної роботи з усіма інструментами. Крім того, клієнти можуть звернутися по допомогу до технічної підтримки, залишивши заявку на зворотний дзвінок, написавши в онлайн-чат або на електронну пошту. 

Вартість

Пакети послуг email-розсилок в eSputnik

eSputnik можна використовувати безплатно, тоді ви отримаєте базові можливості платформи. Щоб розширити функціонал, можна обрати один із запропонованих тарифів або скласти власний. 

Campaign Monitor

Інтерфейс налаштування персоналізованих листів у Campaign Monitor
Інтерфейс налаштування персоналізованих листів у Campaign Monitor

Campaign Monitor – платформа, яка полегшує комунікацію з аудиторією за допомогою електронної пошти. Це англомовний сервіс, що досить поширений у США, і навіть попри відсутність української локалізації з його інтерфейсом впорається навіть новачок.  

Функціонал

Основні інструменти email-маркетингу, які пропонує сервіс:

  • Візуальний конструктор шляхів клієнтів для автоматизації розсилок.
  • Готові шаблони листів для будь-яких маркетингових потреб.
  • Інтуїтивно-зрозумілий конструктор листів.
  • Детальні звіти для аналізу ефективності розсилки.
  • Адаптивність шаблонів до екранів мобільних пристроїв.
  • Автоматизація програм лояльності безпосередньо в платформі.
  • Сегментація клієнтів на цільові групи для налаштування персоналізованого контенту.
  • Налаштування тригерів для транзакційних листів.
  • ШІ-помічник для швидкого створення контенту.
  • Корисні інтеграції з іншими платформами, зокрема WordPress, Facebook, HubSpot тощо.
  • Форми реєстрації для збільшення бази лідів.

Підтримка

Сервіс пропонує цілодобову технічну підтримку для оперативного вирішення клієнтських запитів. Щоб отримати допомогу, можна надіслати електронного листа, зателефонувати або звʼязатись із менеджером у чаті. Крім того, є велика бібліотека корисних інструкцій, які надають відповіді на більшість типових запитань.

Вартість

Тарифні плани для email-розсилок у Campaign Monitor

* Вартість для бази з 500 контактів.

Доступний безплатний тариф на перші 30 днів, який дозволяє працювати трьом користувачам у системі з лімітом 500 листів і 500 контактів. Для розширення цих можливостей потрібно перейти на платний тариф, вартість якого залежить від кількості адресатів.

GetResponse

Аналітична панель надісланих листів у GetResponse
Аналітична панель надісланих листів у GetResponse

GetResponse – сервіс, який пропонує низку інструментів для ефективного email-маркетингу. Він налічує понад 400 тисяч клієнтів зі 183 країн, що свідчить про довіру до платформи по всьому світу. GetResponse ідеально підходить малому та середньому бізнесу, адже з інтерфейсом і функціями може розібратися користувач із будь-яким технічним досвідом. 

Функціонал

Обравши GetResponse, ви отримаєте такий набір можливостей:

  • Інструменти ШІ для генерації контенту.
  • Сегментація бази лідів на основі поведінкових показників.
  • Конструктор із функцією перетягування для візуального оформлення листів. 
  • Автоматичні звіти для аналізу ефективності розсилок.
  • A/B-тестування для виявлення найкращих сценаріїв розсилок.
  • Понад 200 готових шаблонів листів для різних маркетингових потреб.
  • Низка корисних інтеграцій, зокрема Shopify, Callpage, Google Sheets, Vimeo тощо.
  • Тригерні розсилки, які надсилаються після певної дії користувача.
  • Конструктор форм реєстрацій та випадних вікон для лідогенерації.

Підтримка

Сервіс забезпечує цілодобову підтримку телефоном, електронною поштою, у чаті та в Slack. Також доступний окремий розділ із ресурсами, де можна знайти корисні статті та інструкції по роботі з інструментами сервісу. Україномовної техпідтримки, на жаль, немає.

Вартість

Можливості та вартість тарифних планів у GetResponse

* Вартість для бази з 1 000 контактів.

Сервіс пропонує 30-денний пробний період користування платформою, після чого будуть доступні платні тарифи, ціна яких залежить від кількості адресатів у базі.

Zoho Campaigns

Детальна аналітика надісланих листів у Zoho Campaigns
Детальна аналітика надісланих листів у Zoho Campaigns

Zoho Campaigns  – потужне рішення для поштового маркетингу від компанії Zoho. З його допомогою можна не просто надсилати листи, а створювати цілу email-стратегію для залучення нових лідів і збільшення продажів. Платформа має англомовний інтерфейс, однак він дуже простий і можна впоратися без перекладача.

Функціонал

Zoho Campaigns пропонує низку інструментів для автоматизації email-розсилок, серед яких:

  • Редактор із функцією перетягування для створення динамічних листів.
  • Інтерактивні елементи: опитування, GIF-ки, анкети, відео тощо;
  • Сегментація контактів за демографічними показниками, віком, статтю, геолокацією тощо.
  • A/B тестування для визначення найкращої версії розсилки.
  • Відстеження шляхів користувачів для створення листів із персональними рекомендаціями.
  • Інтеграції зі сторонніми сервісами, зокрема Salesforce, Zapier, Dropbox, Giphy та Vimeo.
  • Конструктор форм реєстрації з широкими можливостями кастомізації.
  • Листи-нагадування про покинутий у кошику товар.
  • Сценарії для налаштування автоматизованої розсилки.
  • Детальна аналітика ефективності email-кампаній.

Підтримка

Клієнти можуть скористатися готовими рішеннями: статтями, інструкціями відеоуроками та вебінарами. А для розв’язання індивідуальних питань можна звернутися до служби підтримки за допомогою електронної пошти, телефону або чату.

Вартість

Готові пакети послуг у поштовому сервісі Zoho Campaigns

* Вартість для бази з 500 контактів.

Сервіс надає безплатний тариф із базовими можливостями: 2 000 контактів, 5 користувачів, 6 000 листів на місяць та форми реєстрації. Для розширення можливостей потрібно перейти на платний тариф, ціна якого залежить від кількості користувачів у базі.

Порівняння тарифів сервісів email-розсилки

Із сервісами та їхніми можливостями ми вже розібралися, тож час переходити до конкретних дій. Щоб вам було легше обрати відповідне рішення для бізнесу, ми підготували порівняльну таблицю тарифів платформ:

СервісВартість, $Кількість адресатівКількість листівКількість користувачів у акаунті
SendPulse5,28500необмежена3
MailChimp6,5050010 000 на місяць або 5 000 на день3
HelpCrunch29необмежена1 0001
eSputnik22,375 000необмеженанеобмежена
Campaign Monitor44500–2 50012 500необмежена
GetResponse18,121 000необмежена3
Zoho Campaigns4,53500необмежена10

* У таблиці наведені мінімальні тарифи.

** Ціни актуальні на момент публікації статті. Щоб дізнатися поточну вартість, перевірте інформацію на офіційних сайтах сервісів.

Наостанок

У цій статті ми зібрали сервіси для комплексного email-маркетингу, які пропонують шаблони для створення листів, автоматизацію розсилок, аналітику, сегментацію аудиторії, інтеграцію з іншими платформами та багато інших корисних функцій. Кожен із них має безплатний тариф або пробну версію, тож ви зможете протестувати функціонал і вибрати оптимальне рішення саме для вашого бізнесу.

Памʼятайте, що навіть найкращий сервіс email-розсилок не дасть бажаного результату, якщо сайт повільно завантажується або зовсім не працює. Щоб цього не сталося, варто вибрати надійний і швидкий хостинг – і у нас є такий. Разом із хостингом від HostPro ваша email-стратегія працюватиме стабільно й демонструватиме високі показники ефективності.

Telegram Hostpro

Наш телеграм

з важливими анонсами, розіграшами й мемами

Приєднатися

Можливо, вас зацікавить

Як працюють пошукові роботи
Як працюють пошукові роботи

Уявіть бібліотеку, в якій зберігаються мільйони книг. Щоб знати, де шукати потрібний вам примірник,...

12 показників сайту в GA4, які варто відстежувати постійно
12 показників сайту в GA4, які варто відстежувати постійно

Якщо ви хочете знати, скільки відвідувачів заходить на ваш сайт, звідки вони прийшли, як...

Як знайти биті посилання на сайті й виправити їх
Як знайти биті посилання на сайті й виправити їх

Неробочі, або як їх ще називають биті посилання на вашому сайті зменшують довіру з...