Black Friday! Отримайте до 9 місяців Хостингу в подарунок!

Детальніше

Оптимізація CMS WordPress. Ч.2

post thumbnail

Продовжуємо публікувати серію чек-листів, присвячених оптимізації WordPress. Створені нами не для певного проекту, вони допоможуть вам не забути про важливі речі перед запуском сайту. Якщо ви пропустили першу частину, вам сюди

Чек-лист “Налаштування”

Налаштування сайту визначає успіх вашого проекту. Щоб він відповідав усім вашим вимогам, потрібно реалізувати мільйон змін і правок. Тому, ми звертаємо вашу увагу навіть на найдрібніші та, на перший погляд, незначні нюанси. 

Не пропустіть нічого важливого! 

  • Видаліть вміст за замовчуванням

Перше, що вам потрібно зробити, це позбавитися від дефолтного вмісту WordPress. Наприклад, сторінки “Sample page”, повідомлення “Привіт, світе!”, коментарі і т.д. 

  • Створіть карту сайту.

Поліпшити поведінкові фактори та індексування допоможуть HTML (плагін WP Sitemap Page) і XML (плагіни SEO by Yoast і All in One SEO вже містять вбудовані її налаштування) карти сайту. Якщо ви не використовуєте SEO-плагіни, сформувати XML карту можна за допомогою безкоштовного плагіна Google XML Sitemaps. 

  • Використовуйте дефіс в URL

Переконайтеся, що в адресах сторінок роздільник між словами “-” замість “_”. Це продиктовано рекомендаціями Метта Каттса – глави команди Google з проблем пошукової оптимізації. У 2007 р. він порадив новим ресурсам при формуванні URL практикувати дефіси, але у кого вони вже у нижньому регістрі, залишити все як є. Це стало причиною того, що в середовищі SEO оптимізаторів виникла полеміка щодо впливу дефіса та нижнього підкреслення на органічне просування. 

Заява спеціаліста відділу якості пошуку по роботі з веб-майстрами компанії Google Джона Мюллера у червні 2016 р. трохи прояснила ситуацію. Виявилося, що обидва варіанти мають право на життя. Google не акцентує увагу на тому, використовують сайти в URL-адресах дефіс чи нижнє підкреслення. Самі по собі ці факти не можуть вплинути на поліпшення позицій у видачі. В силу вищевикладеного, вважаємо: оскільки ресурс новий – в URL краще застосовувати дефіс. 

  • Додайте категорії в блозі. 

Очевидно, але все ж: структуруйте портал відповідними категоріями. 

  • Додавайте мітки і мініатюри записів.

Після того, як ви додали категорії блога, опублікуйте відповідні пости та додайте теги і мультимедійні файли. 

  • Оновіть меню відповідно до структури сайту. 
  • Не забудьте застосувати alt-теги до всіх зображень сайту (наприклад, через Search Friendly Images Plugin). Це посприяє вам у подальшому пошуковому просуванні. 
  • Завантажте форму підписки на ресурс (MailChimp List Subscribe Form Plugin). 
  • Ознайомтеся із запропонованим списком плагінів і встановіть їх. Вони матимуть позитивний вплив на функціональність проекту:
  1. SeedProd Coming Soon
  2. Broken Link Checker
  3. SEO by Yoast
  4. Google Analytics by Yoast
  5. BeckUpWordPress
  6. Redirection
  7. WP-PageNavi
  8. WP-reCAPTCHA
  9. WP-Optimize
  10. Backup to Dropbox
  11. Contact form 7
  12. Contact form 7 reCAPTCHA Extension
  13. BBQ: Block Bad Queries
  14. WP Super Cache
  15. iThemes Security
  16. Revision Control
  17. Error Log Monitor
  • Імплементуйте на сайт соціальні кнопки. 

Соціальні кнопки / лінки на попередньо створені сторінки у Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, Linkedin, і т.д. допоможуть вести діалог з клієнтами / читачами, інформувати про пропозиції та ділитися корисною інформацією. 

  • Налаштуйте фіди і автоматизуйте постинг статей з блогу в соцмережі. 
  • Варто пересвідчитись, чи не виходить контент за рамки допустимого. 

Переконайтеся, що картинки не виходять за рамки макета вмісту і не завеликі для стовпця контенту. 

  • Використовуйте Gravatars або User Avatars. Протестуйте їх правильне відображення.

Граватар –  аватар, що розпізнається глобально, або універсальний аватар (зображення 96 × 96 пікселів, прив’язане до e-mail адреси), який зберігається на спеціальному сервері. Для провідних платформ доступні плагіни, які без додаткової реєстрації на сервері налаштують вам унікальний Gravatar. 

  • Оцініть необхідність коментування постів / товарів. 

У чому перевага наявності коментарів: покращують поведінкові чинники, збільшують обсяг контенту, доповнюють ключовими словами сторінки проекту. Якщо вам не потрібні коментарі – сміливо їх прибирайте. Пам’ятайте, недостатньо просто відключити їх в адмінці. Форма все одно буде відображатися на сайті і містити повідомлення «Коментарі відключені», «Коментування закрито» або щось подібне. А це – не те, чого ми прагнемо. Щоб повністю позбутися від таких повідомлень, потрібно буде трохи покопатися в коді. Один з варіантів, у файлах шаблону single.php для записів і page.php для сторінок видалити рядок: <?php comments_template(); ?>.

  • Створіть 404 сторінку. 

Слід пересвідчитись, що сторінка, яка сигналізує про 404 помилку, створена і налаштована. За замовчуванням вона вже включена в більшість тем WordPress, але іноді потрібна її ручна установка. Правильне оформлення 404 відповіді тільки збільшить ймовірність того, що користувач затримається на сайті. Запропонуйте альтернативу тому, що він шукав.

  • Перевірте доступність сторінки пошуку користувачам. 
  • Реалізуйте посторінкову навігацію. 

Навігація у WordPress найчастіше реалізована стандартно: посилання в записі на попередній запис та на наступний. Але іноді необхідно зробити «пагінацію» (посторінкову навігацію). Реалізувати її можна скориставшись плагіном WP-PageNavi або стандартними функціями нових версій WordPress (щоб зменшити навантаження на движок). Звертаємо увагу, що стандартна пагінація не працює на кастомні (призначені для користувача) типи записів, тому її необхідно доналаштувати. 

  • Додайте значок Favicon. 

Фавікон – зображення 16х16 пікселів, яке допоможе користувачу візуально ідентифікувати ваш веб-сайт серед вкладок або закладок веб-браузера. Користувацький значок за допомогою плагіна Custom Favicon. 

  • Організуйте на сайті Breadcrumb ( “хлібні крихти”). 

 “Хлібні крихти” важливі при пошукової оптимізації, а також орієнтації користувача, в якому розділі він зараз перебуває. Опція доступна в SEO-плагінах. 

  • Прикріпіть до логотипу компанії (який зазвичай знаходиться в шапці сайту) посилання на головну сторінку. 

Видаліть Lorem Ipsum – беззмістовний текст-заповнювач на вашому веб сайті.

Несподівано для нас самих, короткий чек-лист по налаштуванню виявився лонг-рідом. І це при тому, що ми розкрили далеко не всі, а тільки найкритичніші і корисні налаштування. Сподіваємося, ми вас направили в потрібне русло і надихнули. Обирайте один з наших хостинг-тарифів і приступайте до домашньої роботи! 

Встановивши і налаштувавши свій сайт на WordPress ви готові до наступного чек-листу, присвяченого безпосередньо запуску сайту. Але про це трохи пізніше.

Telegram Hostpro

Наш телеграм

з важливими анонсами, розіграшами й мемами

Приєднатися

Можливо, вас зацікавить

Підключення Google Analytics до безкоштовного WordPress сайту
Підключення Google Analytics до безкоштовного WordPress сайту

У цьому гайді ви дізнаєтеся, як встановити Google Analytics на WordPress сайт за кілька...

WordPress Manager – управління сайтом з особистого кабінету
WordPress Manager – управління сайтом з особистого кабінету

Клієнти HostPro мають можливість керувати усіма інсталяціями WordPress просто з особистого кабінету. У цій...

10 вразливостей WordPress, про які варто знати. Захист сайту на WordPress
10 вразливостей WordPress, про які варто знати. Захист сайту на WordPress

WordPress – найпопулярніша CMS у світі. Зважаючи на це, більшість зламів та вразливостей також...