😐 Помилки у виборі хостингу

Обираючи хостинг, власники інтернет-сайтів зіштовхуються зі схожими труднощами і часто припускаються помилок. Тут ми розповімо про найбільш популярні з них, для того щоб ви їх не повторювали. Адже від вибору майданчика для вашого сайту прямо залежить його доступність і швидкість роботи. З цього можна зробити висновок, що правильно обраний хостинг –це запорука успіху і прибутковості вашого інтернет-бізнесу.

1. Використання безкоштовного або найдешевшого тарифу

По-справжньому якісні послуги не можуть бути безкоштовними. Тому вибір безкоштовного хостингу виправданий хіба що на стадії розробки. Зазвичай ресурси і набір інструментів на таких хостингах сильно урізані, сервери переповнені і немає ніяких гарантій збереження даних, а ще на вашому сайті може бути розміщена реклама від партнерів хостинг-компанії.

Платні хостинги за смішною ціною нічим не краще: вони мають обмежену функціональність, сервери завжди перевантажені і тому працюють нестабільно, не мають якісної техпідтримки і резервного копіювання, адже компанія економить абсолютно на всьому, щоб встановити дуже низьку ціну.

2. Купівля найдорожчого тарифу

Деякі клієнти хостингів впадають в протилежну крайність – обирають найбільш дорогий тариф з лінійки, вважаючи, що це вирішить всі проблеми з продуктивністю. Завжди потрібно обирати хостинг, виходячи з поточних потреб. Причому не завжди дорожчий тариф означає більше ресурсів або відсутність обмежень. Перш за все, зверніть увагу на функціональність тарифного плану, а не на його вартість. Зайві, непотрібні вам опції – так само погано, як і відсутність необхідних. Найкраще обрати золоту середину, коли вас влаштовує і ціна, і пропонований набір послуг за ці гроші.

3. Якщо на домашньому комп’ютері стоїть Windows, то обов’язково потрібен Windows-тариф

Насправді дуже малій частині сайтів в інтернеті реально необхідний хостинг на базі Windows. Це сайти, які написані з використанням продуктів компанії Microsoft (ASP.NET, MSSQL).

Всі сайти на популярних CMS, таких як WordPress, Joomla, OpenCart і т.п. будуть працювати на Windows, але набагато швидше вони будуть працювати на Linux-сервері і мати більше можливостей по оптимізації.

4. Недооцінка техпідтримки

Наявність потужної технічної підтримки вкрай важлива. Ви ж не хочете в розпал рекламної кампанії зіштовхнутися з непрацездатністю вашого сайту, наприклад, з вини некваліфікованого розробника, і не мати можливості негайно відновити робочу копію (якої, до того ж, може і не бути у вас під рукою).

Відсутність технічної підтримки має як мінімум вас насторожити. Адже у хорошій хостингової компанії вона працює 24 години на добу і пропонує більше одного каналу зв’язку.

5. Ігнорування репутації хостинг-провайдера

Не варто вірити всьому, що написано на сайті компанії. Відгуки клієнтів хостингу мають набагато більше значення. Їх легко знайти і дуже важливо проаналізувати для вибору гідного хостингу. Існує велика кількість спеціалізованих ресурсів, які збирають відгуки про хостинг-компанії. Але і сліпо вірити всьому, що там пишуть, теж не варто. Важливою є наявність відгуків реальних клієнтів, з зазначенням посилання на сайт, який реально розміщений на серверах хостингу. Також не варто відразу відкидати компанії, на які є невелика кількість негативних відгуків. Кришталево чиста репутація хостера може бути результатом роботи відділу маркетинг. Аналізуйте всі відгуки і вже з цього робіть висновки самостійно.

Також не віддавайте перевагу безіменним конторам-одноденкам, яких зараз дуже багато, оскільки є ризик залишитися без грошей і без сайту. Важливо звернути увагу на наявність всіх юридичних документів у відповідному розділі сайту, великим плюсом буде суттєвий вік компанії на ринку і наявність торгової марки.

6. Небажання ознайомлюватися з Публічним договором

Майже всі користувачі погоджуються з умовами без перечитування Публічного договору. Але для впевненості в тому, що ви обрали потрібний хостинг, все ж варто не полінуватися і прочитати ці декілька сторінок. В таких документах зазвичай описані правила, яких повинні дотримуватися користувачі хостингу. Наприклад, там прописані всі обмеження по тематиці розміщуваного контенту, зазначено заборонене програмне забезпечення, ліміти на відправку листів, обсяги поштової скриньки, порядок повернення коштів.

7. Перекладання всіх обов’язків на хостинг

Звичайно ж хостинг-компанія піклується про те, щоб ваш сайт завжди був онлайн і не виникало ніяких форс-мажорів. Однак це зовсім не означає, що вам потрібно розслабитися. Завжди варто пам’ятати, що, в першу чергу, ви відповідаєте за свій проект і повинні дбати про його безпеку. Тому створення резервних копій повинно стати звичкою. Цим ви захистите себе в разі, якщо станеться якась непередбачена ситуація.

Сподіваємося, що інформація в даній статті допоможе вам зробити правильний вибір.