Оптимизація сайту на WordPress. Ч.4
Ви можете бути власником найпривабливішого веб-сайту на WordPress. Однак, якщо ви не провели належних SEO-робіт, сайт не принесе очікуваного результату.
Ми подбали про вас і склали базовий контрольний список SEO-робіт, які необхідно виконати з самого початку. Одразу попереджаємо – доведеться попрацювати. Але є і хороша новина – вам не потрібно нічого шукати. Скориставшись нашим SEO чек-листом, ви закладете міцний фундамент для успішного ранжування свого сайту і досягнете бажаних результатів.
Оптимізація сайтів не вичерпується наведеними нижче пунктами (кожному з яких можна присвятити окремий пост). Це досить-таки містка тема, тому якщо ви виявите інтерес, ми можемо розвивати її і надалі.
Чек-лист SEO
- 301 перенаправлення.
301 редіректи дозволяють перенаправляти відвідувачів і пошукових роботів зі старих URL вашого сайту на нові.
Вказати, що сторінки переміщені, можна за допомогою файлу .htaccess (досить-таки копітка робота) або ж скориставшись спеціальним плагіном для WordPress. Найбільш популярні: Redirection, Safe Redirect Manager, Simple 301 Redirects.
- Індекація сайту.
Якщо ви досі не ввімкнули видимість сайту для пошукових систем – саме час це зробити!
- Теги H1 і Н2.
Переконайтеся, що на кожній сторінці є тільки один тег H1 і кілька тегів Н2, які структурують контент (змістову частину), і в жодному разі не використовуються для його оформлення.
- Атрибут Alt
Не забудьте додати Alt-атрибут до всіх зображень на сайті. Ви також можете використовувати плагін SEO Friendly Images для WordPress, який автоматично оновлює всі зображення з відповідними атрибутами Alt.
- XML Sitemap
Протестуйте, чи коректно працює вбудований файл плагіна WordPress SEO by Yoast, що відповідає за XML карту або встановіть плагін Sitemap Google XML.
- Robots.txt
Перевірте наявність у сайту Robots.txt, а також його зміст. Спеціальні інструкції для пошукових систем, що зазначені в ньому, вкрай важливі для правильної індексації сайту.
- URL сайту з «www» або без «www».
Визначтесь і зробіть остаточне перенаправлення з «www» на без «www» або навпаки (залежно від рішення).
- Панель інструментів веб-майстрів.
Зареєструйтесь в Google Webmaster Tools або Яндекс.Вебмайстер (можна в обидва) і отримайте можливість стежити за показниками індексації, а також переглядати повідомлення про будь-які проблеми з веб-сайтом у пошуковій системі Google/Яндекс. Не забудьте в Google Webmaster Tools підтвердити права на обидві версії урла: як з «www», так і без «www».
- Breadcrumb – «Хлібні крихти».
Протестуйте, чи всі «хлібні крихти» працюють правильно.
- Ліміти в Title і Description.
Допустима довжина в символах (включно з пробілами) для Title – 80, а для Description – 200.
Ми рекомендуємо обирати довжину Title у межах 40-65 знаків, а Description – у рамках 140-170 символів. Пам’ятайте, вони повинні бути унікальні!
- LSI.
Латентно-семантичний індекс (LSI) пошуковики застосовують при аналізі текстів на сторінках. Завдяки LSI-пошукові системи формують більш природну пошукову видачу, яка близька людській логіці. Цей алгоритм, окрім ключових слів, виділяє також їхні синоніми і слова, близько пов’язані з ключовими словами за змістом.
Переконайтеся, що ви включили достатню кількість ключових слів LSI при написанні текстів. Підібрати або розширити вже наявні ключові слова можна за допомогою Планувальника ключових слів Google, Ubersuggest tool та Google-пошуку.
- Повторюваний контент.
Дуже важливо, щоб увесь зміст сайту був оригінальним, без дубльованого контенту.
- Внутрішня і зовнішня перелінковка.
Посилання всередині сайту, а також посилання на зовнішні ресурси (і з зовнішніх ресурсів) є важливим аспектом SEO. Тому переконайтеся, що у вас налаштована внутрішня перелінковка, а також присутні посилання на ресурсомісткі веб-сайти в рамках вашого контенту (PS: будьте обережні з їх кількістю).
- Продуктивність сайту.
Вкрай важливо, щоб ви оптимізували свій сайт, використовуючи GTMetrix для HTML і Pingdom для WordPress.
- Швидкість завантаження сторінок.
Підвищіть швидкість завантаження сторінок (вагомий фактор не тільки для пошукових систем, але й для користувачів) за допомогою статистики GooglePageSpeed.
- Адаптивний дизайн.
Запустіть Mobile-Friendly Test від Google, щоб переконатися, що ваш веб-сайт готовий до роботи на невеликих екранах і мобільних пристроях.
- Використовуйте Schema Creator.
Додавайте структуровані дані до контенту за допомогою безкоштовного плагіна Schema Creator Plugin або All In One Schema.org Rich Snippets.
- Створюйте коротші URL для сторінок з найменшим рівнем вкладеності.
- Локальні результати пошуку.
Якщо ваш сайт присвячений місцевому бізнесу, обов’язково зареєструйтеся в Google My Business.
- Системи аналітики.
Не забувайте аналізувати дані, попередньо встановивши Google Analytics і Яндекс.Метрику. У разі потреби можна скористатися альтернативним лічильником Liveinternet.
- Перевірте зміст сторінок.
Перевірте всі аспекти, пов’язані з On-Page SEO (посторінковою оптимізацією): текст, його вміст, читабельність і подачу. А також не забудьте відредагувати орфографічні і граматичні помилки в тексті.
- CDN.
Рекомендуємо використовувати CDN-мережі, щоб забезпечити кращу швидкість і зручність завантаження контенту користувачем.
- Виключіть IP-адреси з Google Analytics.
Усуньте домашні і службові IP-адреси в Google Analytics, щоб внутрішній (службовий) трафік не враховувався в даних.
- Соціальні кнопки.
Не забудьте додати соціальні кнопки на всі сторінки WordPress сайту за допомогою плагінів AddThis, ShareThis або Share Bar Plugins.
Ну ось, ми поділилися секретами стартової оптимізації CMS WordPress, але на цьому наша робота не зупиняється. Ми вже почали працювати над списком простих кроків, які ви можете зробити, щоб підвищити безпеку вашого сайту.
Пам’ятайте – Гугл полюбляє швидкі та надійні сайти, і лише якісний хостинг може вам у цьому допомогти. WordPress хостинг з тестовим періодом, щоденними бекапами і розширеною техпідтримкою можна замовити на нашому сайті. Перенести свій сайт на Hostpro можна максимально швидко і безпечно. Процес перенесення абсолютно безкоштовний, і все, що потрібно від вас – це заповнити заявку на нашому сайті.
Чекаємо ваших коментарів та пропозицій!
Можливо, вас зацікавить
У цьому гайді ви дізнаєтеся, як встановити Google Analytics на WordPress сайт за кілька...
Клієнти HostPro мають можливість керувати усіма інсталяціями WordPress просто з особистого кабінету. У цій...
WordPress – найпопулярніша CMS у світі. Зважаючи на це, більшість зламів та вразливостей також...
Наш телеграм
з важливими анонсами, розіграшами й мемами
Приєднатися