Як підвищити ефективність рекламного банера?

Ваша реклама збирає мало кліків? Річ може бути у невдалому рекламному банері. 

Шок-контент – Business Insider оприлюднив статистичні дані про те, що ви швидше виживете у авіатрощі або народите близнюків, ніж натиснете на рекламу. Однак якщо ви прямо зараз покращите дизайн свого рекламного банера, то без проблем зможете довести, що ця статистика не має права на життя. 

Дизайн відповідно до цілі

Насамперед, подумайте про ціль вашої банерної реклами: генерувати трафік на ваш сайт, збільшити конверсії, підвищити впізнаваність бренду чи всі три цілі?

Якщо ваша основна мета – конверсії, то на банері обов’язково повинен бути call to action (заклик до дії), наприклад, у формі яскравої кнопки, яка приверне увагу і змусить людину перейти на ваш сайт. Не забувайте також і про анімацію – людський зір завжди фокусується на тому, що рухається. 

Також бажано показувати предмет у використанні. Книга у чиїхось руках допоможе нам уявити, як ми самі тримаємо цю книгу, а їжа на тарілці, а не в упаковці, змусить нас уявити її на нашій тарілці. Це забезпечить більш тісний зв’язок з продуктом та кращу мотивацію. 

Спростіть свій рекламний банер

Якщо на банері буде представлено лише декілька елементів з великою кількістю вільного простору, повідомлення, яке ви прагнете донести, буде набагато чіткішим. Величезна кількість інформації на маленькій площі має підозрілий вигляд і розсіює увагу. 

Приділіть увагу кольору 

Звісно, хочеться розмалювати банер у якомога яскравіші кольори, однак зайва колірна нав’язливість може призвести до зворотного результату. У цьому випадку в якості критерію може виступати цільова аудиторія: якщо банер веде на сайт з комп’ютерними іграми, він може бути досить яскравим і динамічним. У разі, коли ви рекламуєте елітні годинники або автомобілі, оформлення банера має відповідати статусу продукту.

Не забувайте й про кольори саме вашого бренду. Будь то продукт, послуга чи пропозиція, користувач повинен з першого погляду зрозуміти, хто його рекламує.

При цьому пам’ятайте, що різні кольори змусять вашу аудиторію відчувати різні емоції. Обирайте ті, які не тільки представлятимуть ваш бренд, але й викликатимуть у людей ті відчуття, які відповідають тому, як ви позиціонуєте себе і свої продукти. Про психологію кольору можна почитати у Ґреґорі Чіотті.

Значення кольорів на рекламному банері за Дастіном Стаутом

Текст – ваша суперсила

Пам’ятайте, що у людей не так багато часу, тому чим менше їм доведеться читати, тим краще. Намагайтеся писати коротко і сильно. Ідеальна формула – 1 банер=1 повідомлення.  Слідкуйте за чіткістю і лаконічністю формулювання рекламного тексту: від 2 до 10 слів. 

Дотримуйтесь ієрархії в тексті, використовуючи заголовки і підзаголовки. Так ваше рекламне оголошення зап’ятається користувачам, які можуть побачити його на якусь дещицю секунди. 

Обов’язкова частина – call to action – кнопки з мотивацією (купити, замовити, оформити і т.д.).

Також не радимо гратися зі шрифтами – використання більше ніж 2-х різних шрифтів на банері (крім логотипу) перетворює рекламу в аматорську творчість і знижує довіру користувачів.

Зверніть особливу увагу на розміщення тексту та зображень. Коли зображення знаходяться зліва, вони обробляються тією частиною мозку, яка краще справляється з обробкою зображень. Аналогічно, коли текст знаходиться праворуч, він обробляється тією частиною мозку, яка краще пристосована для обробки тексту.

Люди на банерній рекламі 

Якщо ви використовуєте зображення людей у вашій банерній рекламі, то пам’ятайте про дві речі:

  1. Ефект близькості. Він полягає у тому, що коли ми бачимо два предмети поруч, то сильніше асоціюємо їх в сукупності і завдяки ефекту ореола наділяємо їх певною цінністю. Саме тому посмішка людини поруч з вашим товаром буде викликати у свідомості користувача прихильне ставлення до вашого продукту. 
  1. Ми усі слідкуємо за очима. Якщо, йдучи вулицею, ви побачите, що всі люди дивляться вгору, куди спрямуєте свій погляд? Безперечно, туди ж. Це звичайні інстинкти – дивитися туди, куди дивляться інші, оскільки там може бути щось небезпечне або корисне для виживання. Використовуючи зображення людей на банері, переконайтеся, що вони дивляться туди, куди має кинути погляд ваш потенційний покупець – на заклик до дії або продукт. 

PS: це стосується не тільки очей – лінії всередині дизайну також можуть змусити людину слідувати їм до кінцевої точки. 

Підтримуйте послідовність банерної реклами 

Для забезпечення ефективності банерної реклами необхідним є не тільки наявність чіткого CTA (call to action), а й послідовне подання цього CTA у всіх маркетингових активах вашої кампанії. Намагайтеся використовувати в оголошенні ті ж зображення і тексти, що й на цільовій сторінці. Коли користувач натискає на банер, цільова сторінка повинна продовжувати його сприйняття.  

Також необхідно дотримуватися послідовності у всіх типах оголошень, включаючи AdWords, Facebook, Instagram і ретаргетинг.

Висновок 

Якщо рекламна кампанія відпрацювала як треба, на ваш сайт надійде більша, ніж зазвичай, кількість користувачів, з чим він може і не впоратися. Це загрожує повільним завантаженням та більшим відсотком відмов. Саме для таких випадків ми створили Turbo NVMe Хостинг, щоб навіть у часи найбільшого потоку користувачів ваш сайт міг продемонструвати максимальну продуктивність.