Google продовжує впроваджувати технологію Google Enhanced Ad Privacy (“Покращеної конфіденційності реклами”), яка дозволяє сайтам показувати рекламу на базі ваших дій та інтересів з історії браузера, якщо ви, звісно, не вимкнете цю функцію. Про це пишуть у The Register.
Технологія Google Topics API
Поп-ап з анонсом цієї функції з’явився у деяких користувачів після липневого релізу Chrome 115, в який була включена підтримка Google Topics API, частина проєкту “Privacy Sandbox”.
Річ у тім, що наступного року Google планує відмовитися від підтримки сторонніх файлів cookie, які зберігають дані браузерів для відстеження та аналітики – часто на шкоду конфіденційності користувачів.
На заміну пропонують технологію Topics API, яка дозволить продовжити таргетування, але вже без негативних наслідків для конфіденційності. Тепер сайти можуть безпосередньо запитувати Chrome через JavaScript API Topics, чим цікавиться користувач, а потім показувати рекламу на основі цих даних. Звісна річ, Chrome визначатиме ці інтереси при вивченні історії вебперегляду.
Як вимкнути підтримку Topics API
Багато користувачів вже висловили своє занепокоєння, не всі хочуть, аби браузер відстежував їхню історію пошуку та передавав ці дані сайтам. Однак Google залишає за вами право вимкнути підтримку Topics API в налаштуваннях Chrome.
Зробити це можна за адресою: chrome://settings/privacy ⇒ “Конфіденційність і безпека” ⇒ “Конфіденційність у рекламі” ⇒ вимкнути режим “Теми оголошень” і на наступній вкладці “Реклама, пропонована сайтами”.
“За допомогою “Тем” ваш браузер визначає кілька тем, таких як фітнес, подорожі або транспорт, які представляють ваші головні інтереси на цьому тижні на основі вашої історії переглядів. Теми зберігаються лише три тижні, а старі видаляються”.
“Get to know the new Topics API for Privacy Sandbox”, Chrome
У Chrome ми створюємо елементи керування, які дозволяють переглядати теми, видаляти ті, що вам не подобаються, або повністю вимкнути цю функцію”.
“Get to know the new Topics API for Privacy Sandbox”, Chrome
Тим часом Apple та Mozilla вже заявили, що не мають наміру використовувати Topics API з міркувань конфіденційності.
На завершення
Хай там що, лише вам як користувачу вирішувати, надавати доступ вебсайтам до вашої історії вебперегляду чи ні. Однак одне ми знаємо напевне – безпечний хостинг для вашого лендінгу, онлайн-магазину чи додатку з технічною підтримкою 24/7 ви знайдете за посиланням.
Наш телеграм
з важливими анонсами, розіграшами й мемами
Приєднатися