А ви знаєте, що title – це не тільки назва сторінки, але і найважливіший інструмент, що впливає на пошукову видачу і поведінковий фактор.
Кожну сторінку сайту можна озаглавити індивідуально, вписавши її заголовок в метатег <title> </title>. Від прописаного безпосередньо залежить загальна відвідуваність і пошукова видача. Вміст тега title одночасно відображає заголовок в вікні браузера і сторінки в результатах пошукової видачі.
Текст в title несе три смислові навантаження: інформаційне, рекламне та пошукове. Його завдання розповісти про розміщену на сторінці інформацію, зацікавити у відвідуванні та підняти загальну релевантність в пошукових системах.
Виділитися серед конкурентів однозначно складно, і в допустимі 60 символів потрібно вкласти найактуальніше, проте рішення цього завдання дає можливість правильно скласти тайтл і назву сторінки, щоб вона мала перевагу у пошукача і була цікава відвідувачам.
Поглянемо на назву з боку СЕО.
Для того щоб пошукова система вважала сторінку релевантною до пошукових фраз, title повинен включати в себе одночасно низькочастотну, средньочастотну і високочастотну фразу.
Наприклад,
Якщо сайт розповідає про проведення курсів з вивчення англійської мови в групі для початківців, тайтл повинен бути прописаний таким чином.
<title>Курси англійської мови для початківців</title>.
При цьому:
Англійська мова – це ВЧ (високочастотна) фраза,
Курси англійської мови – це СЧ (середньочастотна) фраза.
Курси англійської мови для початківців – це НЗ (низькочастотна) фраза.
Довжина тайтла склала всього 38 символів, тому крім пошукового та інформаційного навантаження можна дописати рекламне.
<title> Курси англійської мови для початківців недорого </title>. <title> Курси англійської мови для початківців по скайпу </title>. <title> Курси англійської мови для початківців індивідуально </title>. <title> Курси англійської мови для початківців в Києві </title>.
Правильно прописані тайтли здатні зацікавити відвідувачів і зробити сторінку актуальною у пошукових системах.