Важливість title і його вплив на СЕО

А ви знаєте, що title – це не тільки назва сторінки, але і найважливіший інструмент, що впливає на пошукову видачу і поведінковий фактор.

Кожну сторінку сайту можна озаглавити індивідуально, вписавши її заголовок в метатег <title> </title>. Від прописаного безпосередньо залежить загальна відвідуваність і пошукова видача. Вміст тега title одночасно відображає заголовок в вікні браузера і сторінки в результатах пошукової видачі.

Текст в title несе три смислові навантаження: інформаційне, рекламне та пошукове. Його завдання розповісти про розміщену на сторінці інформацію, зацікавити у відвідуванні та підняти загальну релевантність в пошукових системах. 

Виділитися серед конкурентів однозначно складно, і в допустимі 60 символів потрібно вкласти найактуальніше, проте рішення цього завдання дає можливість правильно скласти тайтл і назву сторінки, щоб вона мала перевагу у пошукача і була цікава відвідувачам.

Поглянемо на назву з боку СЕО.

Для того щоб пошукова система вважала сторінку релевантною до пошукових фраз, title повинен включати в себе одночасно низькочастотну, средньочастотну і високочастотну фразу.

Наприклад,

Якщо сайт розповідає про проведення курсів з вивчення англійської мови в групі для початківців, тайтл повинен бути прописаний таким чином.

<title>Курси англійської мови для початківців</title>.

При цьому:

Англійська мова – це ВЧ (високочастотна) фраза,

Курси англійської мови – це СЧ (середньочастотна) фраза.

Курси англійської мови для початківців – це НЗ (низькочастотна) фраза.

Довжина тайтла склала всього 38 символів, тому крім пошукового та інформаційного навантаження можна дописати рекламне. 

<title> Курси англійської мови для початківців недорого </title>.

<title> Курси англійської мови для початківців по скайпу </title>.

<title> Курси англійської мови для початківців індивідуально </title>.

<title> Курси англійської мови для початківців в Києві </title>.

Правильно прописані тайтли здатні зацікавити відвідувачів і зробити сторінку актуальною у пошукових системах.