Оптимізація CMS WordPress. Ч.3

Наші вітання! Ви закінчили складний процес розробки сайту і тепер готові до його успішного запуску без будь-яких збоїв. Але, перш ніж його запустити, виконайте ще трохи налаштувань. Ми продумали цей список до дрібниць і повірте, про нього варто нагадати. Дотримуйтесь рекомендацій і запускайте свої сайти без проблем. 

Чек-лист Запуск 

  • Подбайте про резервне копіювання. 

Регулярне виконання резервного копіювання файлів і бази даних сайту захистить вас від втрат у разі внесення змін на сайт або його шаблони, оновлення або збою CMS, зламу ресурсу. 

Плагіни для резервного копіювання мають свої плюси і мінуси. 

 { {1}} Найбільш популярні з них: 

BackUpWordPress (безкоштовно) 

BackupBuddy (платний)

WordPress Backup для Dropbox (безкоштовно). 

Додатково захистити сайт можна скориставшись послугами хостинг-провайдера. У HostPro ми піклуємося про сайти клієнтів. Тому, нами реалізована можливість створення в хмарі автоматичних щоденних резервних копій. Вони доступні за кожен день, тиждень, місяць і рік. Через свою панель управління хостингом ви можете самостійно створити бекап, налаштувати частоту його створення. Всі дані зберігаються на віддаленому сервері (не більше 5-ти одночасно). 

Створення резервних копій в автоматичному режимі із заданим інтервалом часу нами реалізовано у звичайних хостингових тарифах, VPS хостингу, хмарному сервісі. Приєднуйтесь! 

  • Перевірте структуру і вміст всього: сторінок, категорій, URL-адрес, форм відправки і т. д. 
  • Оновіть електронну пошту адміністратора.Також в налаштуваннях перевірте, чи правильно вказані соцмережі, контактна інформація, адреса електронної пошти адміністратора. 
  • Подбайте про безпеку ресурсу. 

Слід пересвідчитись, що у вас досить складний пароль, дозвіл доступу до файлів / папок і т.д. Можна скористатись плагіном iThemes Security. 

  • Налаштуйте стиснення зображень. 

За допомогою плагінів TinyPNG або WP Smush ви можете зменшити розміри зображення майже на 50%, стиснувши файли PNG і JPG. 

  • Використовуйте останню версію WordPress. 
  • Перш ніж запускати сайт, важливо приділити увагу оновленню всіх його плагінів. 
  • Протестуйте, чи всі зовнішні посилання відкриваються в нових вкладках. 

Використовуйте для таких посилань код, схожий на цей: 

<a href=»#» target=»_blank»> </a> 

Варто зазначити, що в WordPress є вбудована можливість відкривати посилання сторінок і рубрик в новому вікні браузера. 

  • Забезпечте кросбраузерність сайту. 
  • Оптимізуйте ваш ресурс під мобільні пристрої. Пройдіть Google Mobile Friendly Test. 
  • Покращте швидкість завантаження сторінки за допомогою сервісу статистики швидкості сторінок від Google. 
  • Перш ніж запускати сайт, перевірте його на наявність непрацюючих посилань за допомогою плагіна Broken Link Checker. 
  • У розділі “Налаштування” вимкніть функцію, яка забороняє пошуковим системам індексувати сайт. Знайте, навіть якщо у вас не багато сторінок, але ведеться постійна робота над сайтом і його розвитком, пошукові системи позитивно оцінять ваші зусилля. 
  • Вимкніть сторінку «Coming Soon». 
  • Необов’язковий пункт: Для створення фірмової сторінки входу WordPress використовуйте плагін White Label CMS. 

Ось і все – ви готові до запуску вашого проекту! А у нас в роботі новий чек-лист. Ми вже почали складати список необхідних робіт по SEO для WordPress. І це не просто огляд плагінів! Однозначно, буде корисно.