Даруємо 10 шоперів

в нашому Telegram

Приєднатись

Топ-10 міфів про хостинг

post thumbnail

Людина не може розумітися абсолютно на всьому. А зазвичай коли ми чогось не знаємо, в гру вступає сила силенна міфів, які, повірте на слово, досить важко перебороти. Після прочитання цієї статті про більшість з них ви зможете сказати як істинні РУЙНІВНИКИ МІФІВ:  “Спростовано, спростовано, спростовано!” 

Міф 1. І так згодиться… Якщо є безкоштовний хостинг, навіщо за нього платити? 

Сьогодні люди вже багато чого знають про безкоштовний хостинг, однак продовжують вірити у те, що так вони зможуть зекономити гроші в довгостроковій перспективі. 

Все чудово, якби не одне (навіть кілька) АЛЕ: безкоштовні послуги, як правило, мають підступ, написаний малесеньким шрифтом. Це можуть бути обмеження на ресурси сервера або кількість одночасних відвідувачів, відсутність гарантії безперебійної роботи чи цілодобової технічної підтримки. 

​​Крім того, безкоштовні хостери часто наполягають на розміщенні реклами на вашому сайті. Зрозумійте, навіть з безкоштовної послуги їм якось потрібно отримати дохід. Звісна річ, така реклама може не відповідати тому меседжу, який ви прагнете донести до відвідувачів, а видалити її ви не зможете.   

Якщо ви ще й прив’язані до використання платформи для створення сайту на замовлення, з безкоштовним хостингом ви навряд чи зможете експортувати або зберігати свої проекти для використання в інших місцях. Для переходу на інший хостинг вам просто доведеться починати все спочатку.  

Ситуація з компаніями, які пропонують хостинг за $1/міс не набагато веселіша. 

Як тільки ви придбаєте такий хостинг, вам доведеться його оновлювати, щоб отримати хоча б мінімально адекватну продуктивність. 

Варто всього лише трошки помізкувати і все стане не таким вже й безхмарним – хостери з подібною ціною здатні забезпечити її лише за рахунок ефекту масштабу. Їхня беззбитковість тримається на максимальній кількості клієнтів на сервері. А як ми вже знаємо – що більше людей на сервері, то менше ресурсів вам дістанеться. 

Міф 2. 100%-й аптайм існує…

Тут варто починати зі старого доброго здорового глузду. Навіть в теорії не існує безсмертних дата-центрів, а процесори, пам’ять, блоки живлення та диски мають свій “термін придатності” та певну вірогідність відмови. До того ж, час від часу потрібно проводити адмінсько-шаманські роботи на серверах, та й помилки користувачів ніхто не відміняв. 

Це, звісно, не означає, що високих аптамів вам ніхто не гарантує. Справді якісні хостери використовують, наприклад, системи так званого “надлишкового дублювання”, коли один із серверів виходить з ладу, його роботу вмить починають виконувати інші. 

Розглянемо конкретний випадок – компанія Hostpro забезпечує клієнтів максимально високим аптаймом – 99,9%. Це стає можливим за рахунок багатьох моментів, одним з яких є використання NVMe SSD-дисків з можливістю гарячої заміни, які об’єднані в RAID 10 масив. Він є, по суті, найбільш надійним серед усіх комерційних видів RAID, оскільки допускається вихід з ладу не більше одного диску в кожному підмасиві. 

Про всі планові роботи на сервері клієнти Hostpro завжди попереджені завчасно, а навіть якщо і станеться якась непозбувна бентега, і ваш ресурс виявиться недступним, спеціалісти техпідтримки Hostpro будуть діяти максимально швидко, аби уникнути довготривалого простою. Ваш час – наша цінність. 

Міф 3. Ці ваші Інтернети та хостинги. В тому тільки айтішники розбираються…

Необов’язково знатися на програмуванні та кодуванні, щоб користуватися хостингом. Так, можливо, років десять тому це ще було реальністю, але світ йде до цілковитого спрощення і хостинг – не виняток. 

Якщо ви є власником сайту і не розумієте, який хостинг вам потрібен, хороша компанія завжди надасть вам “першу технічну допомогу” з вибором тарифу відповідно до потреб саме вашого проекту. Так, щоб вам і ресурсів вистачало, і щоб ви не переплачували за те, чим не будете користуватися. 

Панелі управління – окрема історія. З їх допомогою ви можете керувати доменними іменами, завантажувати додатки, створювати облікові записи, працювати з електронною поштою, завантажувати файли веб-сайту та багато іншого. Їх є чимала кількість, тож ви можете спробувати декілька і просто для себе зрозуміти, з якою з них у вас найменше мороки. Найбільш зручні та інтуїтивно зрозумілі: сPanel, DirectAdmin, ISPmanager, Plesk. 

Міф 4. Вибір хостингу не залежить від CMS, на якій зроблений сайт 

Так, у цьому є частка правди. Однак, кожна система управління контентом розрахована на певний тип сайту, мову програмування, сумісність с сервером баз даних. Саме тому від вибору CMS будуть залежати і вимоги до конфігурації хостингу. 

Візьмемо до прикладу WordPress-хостинг – на ньому вже встановлені всі необхідні налаштування та інструменти: WordPress менеджер, PHP селектор, LSCache, Git, командний рядок, автооновлення та спеціальне віртуальне середовище. Та ж ситуація з Drupal, PrestaShop, Magento, OpenCart, Joomla та іншими CMS – розміщення сайту на такому спеціалізованому хостингу може збільшити продуктивність та швидкість вашого сайту до 5 разів.

Міф 5. Віртуальний хостинг – це небезпечно

Тут ситуація не така однозначна. Якщо порівнювати рівень безпеки звичайного шаред-хостингу і VPS, то друге рішення буде безпечнішим з однієї простої причини – хостинг передбачає розміщення на одному сервері одразу декількох сайтів. Кожний отримує свій шматочок – з певною кількістю щомісячного трафіку, дискового простору, базами даних, акаунтами пошти і т.д. Ділитися доводиться усім – і ресурсами, і проблемами. Наприклад, якщо у сусіда по серверу є прогалини в безпеці, ваш сайт також виявиться потенційно відкритим до несанкціонованого доступу. 

Безпечний хостинг в Hostpro

Та хороша хостингова компанія завжди гарантуватиме вам високий рівень безпеки не тільки на VPS та виділених серверах, але й на звичайному шареді. Наприклад, Hostpro пропонує до всіх тарифів хостингу Cloudflare – технологію, яка дозволяє захистити ваш сайт від DDoS-атак, ботів, спаму та зламу паролів. До того ж, до кожного тарифу хостингу надається антивірус ImunifyAV +, який визначає та бореться зі шкідливим ПЗ, зараженими файлами та всяко різними вразливостями.  

Просто пам’ятайте, що ваші дані зобов’язані захистити, незалежно від типу хостингу, який ви обираєте. 

Міф 6. Найкращий хостинг в компанії, у якої я реєструю доменне ім’я

Правда в тому, що не всі компанії настільки талановиті, щоб бути талановитими у всьому: у однієї можуть бути виняткові послуги з реєстрації доменів, але жахливі можливості хостингу, і навпаки. Це не означає, що не існує компаній, які успішні і в тому, і в іншому: просто не відчувайте себе зобов’язаними бути “однолюбом”. 

Натомість шукайте ту компанію, яка буде відповідати вашим технічним потребам, очікуванням у швидкості, продуктивності і т.д., а також ту, яка забезпечуватиме надійну реєстрацію доменів. Це зробить весь процес хостингу та управління доменами набагато зручнішим. 

Міф 7. Візьму найдорожче. Воно ж найкраще, мабуть…

Мабуть:) Оскільки технології в галузі хостингу дуже сильно вдосконалилися, вартість хостингу може знижуватися. Коли мова заходить про ціну, насамперед слід звернути увагу на те, якими способами компанія прагне зберегти свою норму прибутку. Найчастіше стрімке здешевлення пов’язане з тим, що на одному сервері розміщується забагато сайтів. А це тягне за собою низьку швидкість завантаження сторінок, постійні збої та безліч інших не дуже приємних речей. 

При цьому занадто дорогих пропозицій, які обіцяють “необмежені ресурси”, де у хостера ніколи не закінчиться дисковий простір, пропускна здатність і т.д., краще остерігатися. Тому, якщо ваш потенційний хостер робить таку заяву, обов’язково прочитайте дрібний шрифт і точно визначте, наскільки “необмеженими” є його ресурси й можливості. До того ж, варто переконатися, чи ці ресурси включають цілодобову технічну підтримку та бекапи. Бажано, аби це було безкоштовно. Окремо платити ще й за технічну допомогу в такому випадку – це вже занадто. 

Міф 8. Хороші хостери не мають негативних відгуків 

Майже у кожного бізнесу є хоча б один або два негативних відгуки, врешті-решт, практично неможливо догодити кожному клієнту. Просто намагайтеся бути максимально об’єктивними, і якщо все ж знайшли негативний відгук про компанію, не полінуйтеся “покопати”, що саме клієнту не сподобалося – це просто занадта прискіпливість, чи тут явно відчуваються написані конкурентами злісні неприємності. 

Якщо ж жодного негативного відгуку на всіх-всіх ресурсах не знайти, значить хостер або тільки вийшов на ринок, або просто видаляє негативні коментарі. Так, це несправедливо, однак такі прикрі ситуації теж існують. 

Міф 9. Усі вони, ці хостинг-провайдери, однакові

Хостинг є хостинг, скажете ви. Як правило, єдина різниця, яка впадає у вічі – ціна. Та насправді кожний хостер має свою унікальну торгову пропозицію. Хтось безкоштовно надає широкий спектр додаткових послуг, у когось більш низькі ціни або якісь особливі гарантії. 

Та й сам хостинг всюди різний за рахунок інакшого технічного оснащення, розміщення дата-центрів, різними також є інструменти адміністрування і, звісно ж, якість технічної підтримки. Суттєва порада: при виборі хостинг-провайдера намагайтеся порівняти хоча б 2-3 різні компанії. 

Міф 10. Швидкість мого сайту не пов’язана зі швидкістю роботи сервера

Усі ми розуміємо – є всього кілька секунд, щоб сподобатися покупцеві. І ступінь цього “подобається” значною мірою залежить від швидкості роботи вашого сайту. 

Його повільна робота може змусити відвідувачів покинути вашу сторінку і шукати іншу компанію, яка зможе задовольнити їхні потреби. Звісно, швидкість роботи вашого сайту залежить від багатьох факторів, не лише від швидкості роботи вашого сервера. Однак і це не варто випускати з уваги. Щоб краще розібратися у тому, що таке “час відгуку сервера” та як його оптимізувати, щоб вийти в топ пошукової видачі, підготували для вас статтю.  

Висновок 

На шляху до істини варто пройти через чимало упереджень та міфів, однак найголовніше вчасно розділити біле та чорне. Якщо ви перебуваєте у пошуках хорошого хостинг-провайдера, який не лукавить зі своїми споживачами, Hostpro до ваших послуг. З радістю, чесно та професійно відповімо на будь-які ваші питання 24/7.

Telegram Hostpro

Наш телеграм

з важливими анонсами, розіграшами й мемами

Приєднатися

Можливо, вас зацікавить

End of life CentOS 7: Варіанти міграції
End of life CentOS 7: Варіанти міграції

У січні 2014 року компанія Red Hat приєдналася до проєкту CentOS, ставши його головним...

Що перевіряти під час тестового періоду на Хостингу?
Що перевіряти під час тестового періоду на Хостингу?

Якщо хостер пропонує клієнтам тестовий період, то це свідчить про те, що провайдер відповідальний...

Вся правда про безкоштовний хостинг. 15 причин, чому не варто 
Вся правда про безкоштовний хостинг. 15 причин, чому не варто 

Безкоштовний хостинг видається доволі привабливим для тих, хто тільки планує створювати сайт або у...